als je later groot bentquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:26 schreef Bupatih het volgende:
Nou dan.Wanneer gaan we foto's uitwisselen?
![]()
heb nou eens geduld jijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:49 schreef Bupatih het volgende:
Morgen dus?
Ik loop al wijn weg te zetten sinds 14 uur vanmiddagquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:01 schreef babette21 het volgende:
gelukkig zijn we [Diz, Zhen, me] niet naar de liveshow gegaan,
nu kunnen we ons tenminste meteen bezatten.....![]()
Ja joh.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
heb nou eens geduld jij
btw straks Boudewijn op nd2 [hh, dat wel]
op d'r tweede optreden en d'r rothumeur na....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:07 schreef Airelle het volgende:
Raf was leuk vanavond ja.
Je houd niet zo van Floortjes he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef babette21 het volgende:
[..]
op d'r tweede optreden en d'r rothumeur na....
maar dat laatste houden we maar even op zwangerschapshormomen
bij gebrek aan beter mag ze winnen volgende week...
en zo staat ze, net als twee maanden terug, ineens weer bovenaan mn lijstje
mwah de eerste weken van de liveshows was ze favoriet, maar ze is gewoon te mutserig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:11 schreef Airelle het volgende:
Je houd niet zo van Floortjes he?. Mij is het op dit moment om het even wie er wint volgende week.
Ken je die reclame niet?quote:
Raf is swingender. En gekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
mwah de eerste weken van de liveshows was ze favoriet, maar ze is gewoon te mutserig.
daarnaast vind ik haar stemgeluid niet prettig, ze krijst zo
[in het begin deed ze dat minder, of het viel me niet op, maar nu stoort het me echt]j
Raf maakt ook nog wel foutjes, maar zingt over het algemeen aangenamer.......
maar al met al is het mij ook om het even nu
Ik kom wel even mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:30 schreef babette21 het volgende:
ik heb besloten........ dat ik naar bed gaFriends
kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |