je kan beter zeggen "wees blij dat je klanten hebt"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:14 schreef Richard_dubbelB het volgende:
Wees blij dat je eten hebt
dan doe je toch iets verkeerd. Als ht geen service/nood nummer is gewoon kosten in rekening brengen..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef trebbors het volgende:
klanten die bellen om 3 uur snachtsen dan de volgende ochtend worden gebeld door een andere klant om 07:30
je bent toch geen autoverkoper in de mercedes-garage waar ik gister was????quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:56 schreef Cageon het volgende:
Die altijd tegen sluitings tijd komen en dan uitgebreid rond gaan kijken![]()
Of als je net je eten hebt gehaald (warm) en dat het dan pas vol loopt....Kun je weer koud eten![]()
Tja, het leven van een esort-girl gaat niet over rozenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef trebbors het volgende:
klanten die bellen om 3 uur snachtsen dan de volgende ochtend worden gebeld door een andere klant om 07:30
Mercedesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:46 schreef fokkieslim het volgende:
[..]
je bent toch geen autoverkoper in de mercedes-garage waar ik gister was????
tot sluitingstijd jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef Vassili_Z het volgende:
De klant is koning
Daar mag je ook niet achter de toonbank eten, en geloof mij als je in een friettent werkt eet jij in ieder geval onder werktijd geen patat of iets dergelijks. (N)quote:
Is service nummerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:39 schreef jagermaster het volgende:
[..]
dan doe je toch iets verkeerd. Als ht geen service/nood nummer is gewoon kosten in rekening brengen..
Ja, belachelijk. Mensen die bellen...quote:Op maandag 6 maart 2006 09:57 schreef jorienvdherik het volgende:
of mensen die bellen pff
't hangt er natuurlijk heel erg vanaf wat voor klant 't is. Een puisterige puber die om vijf voor zes een kabeltje of andere zut komt ophalen, heel erg loopt te dralen waardoor je weet dattie morgen ofzo nog een keer terugkomt omdat de kneus het verkeerde spul heeft gekocht, daar zou ik de tent ook voor dichtgooien. Al was het alleen maar omdat dat soort kneuzen gaan lopen zeuren 'dat ze officieel tot 6 uur/8 uur/9 uur open zouden moeten zijn'quote:Op maandag 6 maart 2006 09:50 schreef buzzer het volgende:
Toen ik nog in de winkel stond had ik daar nooit zo heel vele moeite mee hoor. Ik heb wel eens hele leuke omzetten gedraaid na sluitingstijd. Ooit zelfs een keer een weekomzet na koopavond. Die klant verliet om edlf uur ;s avonds de winkel met een complete hengelsportuitrusting van ruim 10 ruggen
Mja. Dat is natuurlijk leuk voor mijn baas, maar ik krijg er geen cent extra door. Sterker nog, ik krijg helemaal geen cent voor alle tijd die ik na sluitingstijd nog kwijt ben aan het helpen van klanten.quote:Op maandag 6 maart 2006 09:50 schreef buzzer het volgende:
Toen ik nog in de winkel stond had ik daar nooit zo heel vele moeite mee hoor. Ik heb wel eens hele leuke omzetten gedraaid na sluitingstijd. Ooit zelfs een keer een weekomzet na koopavond. Die klant verliet om edlf uur ;s avonds de winkel met een complete hengelsportuitrusting van ruim 10 ruggen
Klote instelling?quote:Op zondag 5 maart 2006 23:06 schreef Rapaille het volgende:
Wat een kloteinstelling heb je dan. Ik heb zelf in een winkel gestaan, maar ik was zelf gelukkig echt niet zo.
Geen klanten= geen eten
Kijk, da's nou het verschil tussen een verkoper in een kleine zaak en een in een grote zaakquote:Op maandag 6 maart 2006 22:53 schreef Cageon het volgende:
Ze kunnen toch ook een half uur/uur voor sluitingstijd komen...
Als ik om 17.55 uur wil winkelen, doe ik dat. De winkel is tot 18.00 uur open. Dat je vreten gaat halen en mij ziet aankomen en me dan moet helpen met de lastige vragen (omdat ik zie dat je eten hebt gehaald), doe ik dat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:56 schreef Cageon het volgende:
Die altijd tegen sluitings tijd komen en dan uitgebreid rond gaan kijken![]()
Of als je net je eten hebt gehaald (warm) en dat het dan pas vol loopt....Kun je weer koud eten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |