Een tv ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:31 schreef babette21 het volgende:
dat tellen van Martijn slaat nergens op, 3 sec eerder zappen kan ook...
zeg, wat kun je nog meer winnen, behalve een auto [want die heb ik al]
Johquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:31 schreef babette21 het volgende:
dat tellen van Martijn slaat nergens op, 3 sec eerder zappen kan ook...
Ravijn nog wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:33 schreef babette21 het volgende:
1. Ellen
[gat]
2. Raffaëla
[ravijn]
3. Floortje
Het gun het haar wel!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:35 schreef Ayaxola het volgende:
Stel je voor dat Ellen gewoon de finale haalt met zo veel krukken, en dan misschien nog wint ook
Bart werd in bb1 ook elke week genomineerdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:35 schreef Ayaxola het volgende:
Stel je voor dat Ellen gewoon de finale haalt met zo veel krukken, en dan misschien nog wint ook
En dat valt je nu pas op?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:37 schreef babette21 het volgende:
Raf is chagrijnig, let maar op [op de momenten dat ze geen aandacht krijgt zeg maar]
HOAXquote:
zeg doe's lief jijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:38 schreef Danzig het volgende:
En dat valt je nu pas op?
Ja precies, dat was echt leuk. Die ziet er gewoon het positieve van in, en is gelijk trots dat ze zo ver kwamquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:42 schreef babette21 het volgende:
Angelique's reactie vorige week was echt té tof....
zij had moeten winnen
Mwa..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:43 schreef amaranta het volgende:
Ik vind Floortje echt om te kotsen.
Ze is echt te politiek correct.
In tegenstelling tot Ariëlquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:43 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja precies, dat was echt leuk. Die ziet er gewoon het positieve van in, en is gelijk trots dat ze zo ver kwam
Ze zag er wel mooi uit jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:44 schreef -Jean- het volgende:
Floortje is de geilste van de 3, dus ze mag van mij winnen
het moet wel begrijpelijk blijven voor Chantal..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:45 schreef amaranta het volgende:
Wie schrijft die autocues toch...Die moet echt het IQ van een dode iets hebben
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:45 schreef amaranta het volgende:
Wie schrijft die autocues toch...Die moet echt het IQ van een dode iets hebben
waren het niet gewoon de repetitiesquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef amaranta het volgende:
Gisteren avond en nacht hoorden wij een soort van hondengejank (oeoeoeoe) en het ging de hele nacht door. Kan het geluid niet echt plaatsen.
Nu is het geluid er weer.... klinkt echt heel eng... het komt en het gaat...
dit heeft niks met idols te maken maar moest het ff kwijt
Of de buren hebben een uil gekocht..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
waren het niet gewoon de repetities
En elke keer verbaasd reageren....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef Glenn86 het volgende:
Wanneer gaat Floortje er eens uit? Ze doet al _WEKEN_ alsof ze bang is dat ze er uit gaat, maar weet duvels goed dat ze de finale haalt.![]()
Volgens mij ben je bang ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:48 schreef amaranta het volgende:
Gisteren avond en nacht hoorden wij een soort van hondengejank (oeoeoeoe) en het ging de hele nacht door. Kan het geluid niet echt plaatsen.
Nu is het geluid er weer.... klinkt echt heel eng... het komt en het gaat...
dit heeft niks met idols te maken maar moest het ff kwijt
Ik zou de politie bellen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of de buren hebben een uil gekocht..
Maar het gaat echt door merg en been.
Dat bedoel ik ja...quote:
Net of ze moet janken van blijdschapquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:51 schreef _Daphne_ het volgende:
[..]
Ja, en dat dramatische hoofd dat ze dan altijd trekt.![]()
Gelukkig, ik heb medestanders! Wanneer ik thuis die opmerking drop zie ik spokenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:51 schreef _Daphne_ het volgende:
[..]
Ja, en dat dramatische hoofd dat ze dan altijd trekt.![]()
Nee, jij niet. Het was gisteren namelijk al bekend wie er vandaag zou winnen.quote:
Haha ja... GEWELDIGquote:
Ik heb er al een paar keer wat gezienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:54 schreef Glenn86 het volgende:
Komen de FOK!kers nog in beeld?
Ja, anders komt Floortje tochquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:56 schreef Jasza het volgende:
Ellen is dus al door? want volgens Ajax.nl is het al zeker dat er 1 komt optreden
Zometeen de rest van de top 10.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
ik was in de reclame gaan zappen, maar er was niks dus ik zette 'm weer op de reclame
toen weekend miljonairs begon begreep ik dat ie op de verkeerde zender stond
de audities zijn toch nog niet geweest he?!
wat 'n takkezooiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:53 schreef Glenn86 het volgende:
Nee, jij niet. Het was gisteren namelijk al bekend wie er vandaag zou winnen.
Grappigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:55 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar keer wat gezien![]()
Jawel. "Mijn honden vonden het wel mooi". Meesterlijke uitspraakquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:55 schreef babette21 het volgende:
ik was in de reclame gaan zappen, maar er was niks dus ik zette 'm weer op de reclame
toen weekend miljonairs begon begreep ik dat ie op de verkeerde zender stond
de audities zijn toch nog niet geweest he?!
Jup, is echt net geweest.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
hett eerste deel heb ik dus gemist???????![]()
oh dat wijfquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef Glenn86 het volgende:
Jawel. "Mijn honden vonden het wel mooi". Meesterlijke uitspraak
wat ben ik toch 'n sukkelquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:58 schreef -Hans- het volgende:
Jup, is echt net geweest.
Wie?!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:55 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik heb er al een paar keer wat gezien![]()
I said it before and I'll say it again: domestic abusequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:04 schreef Zhenar het volgende:
I said it before and I'll say it again: domestic abuse![]()
quote:
daar heb ik Tommie idd ook zien zittenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:04 schreef Ayaxola het volgende:
CDP zit sowieso achter de moeder van Floortje, de rest zal er wel bij zitten.
ze zégt wel dat ze circusjuf is, maar volgens mij is ze stiekem gewoon [een hele slechte] acrobatequote:
Wel grote kans natuurlijk nu, ze zit nu toch zo dicht bijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
zou PeRi al met de moeder van Floortje op de foto staan?????
Mwa, dat vind ik wat ver gezocht hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef j0osszt het volgende:
Err, zagen jullie net ook bij die repetitie, dat raff en ellen naar voren liepen, en floortje niet?
of heb ik niet goed gekeken??![]()
als het zo is, ben ik het er ontzettend mee eens![]()
Ellen en rafaella![]()
Als dat zo is ben ik hier gelijk weer wegquote:
Ik ook, maar dat soort dingen zijn zo vaak, en dan klopt het ook nooit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mwa, dat vind ik wat ver gezocht hoor.
Dat zegt niks, zijn repetities om de camerastanden, lichtafstelling enzo in te stellen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef j0osszt het volgende:
Err, zagen jullie net ook bij die repetitie, dat raff en ellen naar voren liepen, en floortje niet?
of heb ik niet goed gekeken??![]()
als het zo is, ben ik het er ontzettend mee eens![]()
Ellen en rafaella![]()
Jup idd, ik zoek er niet zoveel achter.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:12 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat soort dingen zijn zo vaak, en dan klopt het ook nooit.
Alweer outnumberdquote:
quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 22:09 schreef j0osszt het volgende:
of heb ik niet goed gekeken??
als het zo is, ben ik het er ontzettend mee eens
Ellen en rafaella
Dat zegt niks, zijn repetities om de camerastanden, lichtafstelling enzo in te stellen.
true, echt heel slecht.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:16 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar deze zijn ook echt gewoon om te janken![]()
Ja, om eerlijk te zijn, vind ik de audities toch nog altijd het leukst, dat is ook niet zo gemaakt enzquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
true, echt heel slecht.![]()
Wel leuke tv.
Ja wanneer?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef Glenn86 het volgende:
Jammer dat je niet kan tegenstemmen met Idols, dan had ik heel veel op Floortje gestemd![]()
Hee, de kijkersminuut, daar heb ik ook aan meegedaan!
Precies, en daar is de jury tenminste nog echt eerlijk en hard.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:17 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, om eerlijk te zijn, vind ik de audities toch nog altijd het leukst, dat is ook niet zo gemaakt enz
Inderdaad..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef Danzig het volgende:
Interessant hoor hoe die brug werkt
Standje extra snel lijkt mij wel komisch bij Serge..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef Danzig het volgende:
Interessant hoor hoe die brug werkt
Leuke naam ookquote:
Paar weken terug, toen ze naar het licht gingen, boven het publiek. Mocht met Chantal babbelenquote:
En jij wilde dat omdat....quote:Hee, ik hoor opeens dat Raffa geen lesbo-erotisch liedje heeft gezongen!
+ wat doen aan haar stem. Ze praat door d'r neus!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef Danzig het volgende:
Rafealla moet trouwens wel eens iets aan haar engels doen, tis een beetje Emmen's Engels zo
Omdat "Mijn houten hart" oorspronkelijk over "de dames voor u" en niet "de heren voor u" gaatquote:
dat was cdpquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
de jongen met shirt met gele rand is ook een Fokker??
Oja, vroegahquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:23 schreef Glenn86 het volgende:
Dit lijkt wel het forum cafe van Nielsonline. Kent iemand dat?
Serieus? Nickname van toen?quote:
Meen je dat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:26 schreef -Hans- het volgende:
Shit was is dit onwijs spannend !!!!
cy a !quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:28 schreef Ayaxola het volgende:
Maar ik ga er vandoor denk ik.
Ga alles nu ff rustig bekijken
Tot morgen![]()
Okee, +2 sarcasme.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ja joh, de spanning is enorm!
vooral het zap moment is super spannend !
quote:
Volgens mij had CDP en beetje een lichte kleur colbert aanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]Nee toch? Ik dacht hem ergens verder naar achteren te zien.
![]()
Ach, boeiuh.
Ja eigenlijk welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:29 schreef j0osszt het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen het gedeelte ná de break, daarvoor is toch maar tijdvulling
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:29 schreef j0osszt het volgende:
Ik kijk eigenlijk alleen het gedeelte ná de break, daarvoor is toch maar tijdvulling
Ik dacht: laat ik vanavond maar weer es kijken. Alleen de uitslag dan.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Roel!
ja... maar vanavond gaat ze er hopelijk uit!
Je bent toch wel voor Floortje he? of Ellen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik dacht: laat ik vanavond maar weer es kijken. Alleen de uitslag dan.
Floortjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je bent toch wel voor Floortje he? of Ellen?
Yeah! kijk, dit wil ik lezen,quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Floortje.
Ellen is een Ruth Jacott-kloon geworden.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen, lul nou niet zo slap en kom op met die uitslag.
Er was nog niet genoeg geld opgehaald!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mensen, lul nou niet zo slap en kom op met die uitslag.
Maar er is ook reklame nogquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:33 schreef -Hans- het volgende:
de uitslag is EINDELIJK binnen!
Ah, toch alquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:33 schreef -Hans- het volgende:
de uitslag is EINDELIJK binnen!
Ook niet, ik zei het je tochquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:33 schreef babette21 het volgende:
godverdomme, geen auto gewonnen...
nou, dan de tv maar
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi zeg, de 13-jarige sms-ende, breezah drinkende Jacqueline heeft een auto gewonnen.
ROFL !quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi zeg, de 13-jarige sms-ende, breezah drinkende Jacqueline heeft een auto gewonnen.
Jaloersquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
In het verleden verscheen een keer de naam al in beeld terwijl de lijnen nog open stondenquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:35 schreef Glenn86 het volgende:
[..]
In het verleden verscheen een keer de naam al in beeld terwijl de lijnen nog open stonden![]()
Dat mag niet meer sinds deze drie zich contractueel aan Henk-Jan en consorten verbonden hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:36 schreef just me het volgende:
Nou jury kom op met je oordeel !
ONZINquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:36 schreef -Hans- het volgende:
Henk Jan: Ellen eruit !
HJ snapt er niks van..... mijn Ellen-smsje telde nl voor 10.000quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:36 schreef -Hans- het volgende:
Henk Jan: Ellen eruit !
Juust 'm!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Moeten de zendtijd ergens van betalen
Goed jaar voor HJquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:36 schreef Glenn86 het volgende:
[..]
Dat mag niet meer sinds deze drie zich contractueel aan Henk-Jan en consorten verbonden hebben.
Amen!quote:
Dream on honeyquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
HJ snapt er niks van..... mijn Ellen-smsje telde nl voor 10.000
me2 !!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:37 schreef Wicha het volgende:
Ik ben bang dat de jury deze week gelijk krijgt....
Ellen![]()
![]()
Hij moet toch ergens z'n gel van betalen!quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:37 schreef Wicha het volgende:
Ellen![]()
![]()
De 20MB harddisk is volgelopen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:38 schreef -Hans- het volgende:
wat voor een klote computers hebben ze daaro... 486 DX? nog steeds geen uitslag..
Half minuutje nog geen uitslag is weer 1000 smsjes, tel uit je winstquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:38 schreef -Hans- het volgende:
wat voor een klote computers hebben ze daaro... 486 DX? nog steeds geen uitslag..
Moet jij een dreunquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:37 schreef Wicha het volgende:
Ellen![]()
![]()
Dat staat in het wurgcontractquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
wie het ook is, er gaat gejankt worden..... let maar op
Altijd mooi! DRAMA TVquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:38 schreef babette21 het volgende:
wie het ook is, er gaat gejankt worden..... let maar op
Dat gaat met de hand hoor, Mark moet SMS + telefoon bij elkaar optellenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Eerst nog reclame hoor, weet je dat nu nog niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:38 schreef -Hans- het volgende:
DE UITSLAG !!!
Lijnen waren al wel gesloten, hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Half minuutje nog geen uitslag is weer 1000 smsjes, tel uit je winst
aha, dat was niet bekend bij mij.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:39 schreef Glenn86 het volgende:
[..]
Dat gaat met de hand hoor, Mark moet SMS + telefoon bij elkaar optellen
Weer 8 min reclame?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:40 schreef Glenn86 het volgende:
[..]
Eerst nog reclame hoor, weet je dat nu nog niet?
Kijk maarquote:
lijkt me lullig voor die andere 2.. wie er nu ook naast komt is dus de lulquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik denk dat er vanavond twee mensen uit gaan.
Lijkt mij welquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef -Hans- het volgende:
Of zouden de mensen die op de kruk zitten doorgaan???
Ze gaan tog niet 2 keer die oubollige truuk herhalenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef ScottTracy het volgende:
Degene die naast Floortje komt te zitten is dus ook door
Nee, het gaat zo. Er komt er nog één bij. Dan denkt diegene op de bank dat ze [s]door[/b] er uit is. Maar dan gaat er weer 1 terug naar de bank en dan is diegene die nog op de kruk zit er uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef ScottTracy het volgende:
Degene die naast Floortje komt te zitten is dus ook door
fuck.. dat kan idd ook nog....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef -Hans- het volgende:
Of zouden de mensen die op de kruk zitten doorgaan???
Nee, er komt nog een afweging tussen de mensen op de kruk denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef Dizer het volgende:
Dit wordt dus als volgt. De twee die op de kruk zitten, die zijn door...
Ik kijk nergens meer van op, het blijft toch Idols!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef amaranta het volgende:
Ik hoop niet dat ze dat gaan doen...dat die dooor gaan...nee!
dat zou je denken he..... maar Hind weet wel beterquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef teamlead het volgende:
lijkt me lullig voor die andere 2.. wie er nu ook naast komt is dus de lul
t blijft natuurlijk wel rtl4 he.. oubolliger lukt nietquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef j0osszt het volgende:
[..]
Ze gaan tog niet 2 keer die oubollige truuk herhalen![]()
dat is nog steeds ongelofelijk iddquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat zou je denken he..... maar Hind weet wel beter
Oeh ja... I like itquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef Glenn86 het volgende:
[..]
Nee, het gaat zo. Er komt er nog één bij. Dan denkt diegene op de bank dat ze door is. Maar dan gaat er weer 1 terug naar de bank en dan is diegene die nog op de kruk zit er uit.
DE HORROR !quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dadelijk komt Serge 't podium op. Die mag dan met een wildcard nog aan de finale meedoen.
dat was raar jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:42 schreef Zhenar het volgende:
Ik snapte het niet. Martijn sprak tegen Floortje, maar alleen over Ellen? Dat was raar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |