Dan was jij heel arm.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:16 schreef Ratelslangetje het volgende:
''Goede raad is goud waard.''
Nou, als dat zou kunnen.![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef Paltos het volgende:
-Je moet je hand eens in eigen boezem steken.![]()
Nou, ik steek 'em liever in de boezem van iemand anders.![]()
het spreekwoord is toch: de appel valt niet ver van de boomquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:58 schreef tonks het volgende:
De appel valt nooit ver van de boom.
-Hoe kan de appel nou nooit ver van de boom vallen? misschien staat er soms een windje waardoor de appel wat verder valt
De afstand van de tak tot aan de grond is heel groot in verhouding met de appel, die valt dus heel ver van de boom, altijd!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
het spreekwoord is toch: de appel valt niet ver van de boom![]()
Zuchtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:17 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
het spreekwoord is toch: de appel valt niet ver van de boom![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:22 schreef Intxaurraga het volgende:
[afbeelding]
Iemand die spaanders ziet vallen?
Nee want Hans Teeuwen zuigt ballen!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:23 schreef Bjoro het volgende:
als ik nu begin over "dan heb je de poppen aan het dansen", "dan zijn de rapen gaar" en "dat is hetzelfde laken een pak" ben ik zeker niet echt origineel
isttie heaumeauquote:
Er staat toch nergens, 'hoge bomen vangen het meeste wind' ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:42 schreef Bjoro het volgende:
hoge bomen vangen veel wind
een flat vangt toch veel meer wind lijkt mij ?
En vooral wanneer de boom náást de flat staatquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er staat toch nergens, 'hoge bomen vangen het meeste wind' ?
[/quote]ja, een spreekwoord aanpassen en t dan ontkrachten, wat vreemdquote:
Post dan niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:47 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
ja, een spreekwoord aanpassen en t dan ontkrachten, wat vreemdtrouwens is het niet voor niets 'spreekwoordelijk', [i]de essentie van dit topic gaat mij helemaal voorbij..
wat zijn dat voor bomen dan zeg...dat ze wel ff een spreekwoord overzichzelf verzinnen...tjonge jonge. Geef mij maar die flats, vangen veel meer wind, maar die hoor je nooit "kijk mij eens veel wind vangen"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er staat toch nergens, 'hoge bomen vangen het meeste wind' ?
Post dan niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:50 schreef Paltos het volgende:
[..]
ja, een spreekwoord aanpassen en t dan ontkrachten, wat vreemdtrouwens is het niet voor niets 'spreekwoordelijk', de essentie van dit topic gaat mij helemaal voorbij..
Oei, ik heb slecht gequote daar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:54 schreef marleenhoofd- het volgende:
[..]
probeer ik me ook eens een beetje te ontwikkelen zeg![]()
quote:
Ik zou mijn energie steken in het quoten van postsquote:probeer ik me ook eens een beetje te ontwikkelen zeg![]()
Nooit Tom en Jerry gezien?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:56 schreef borisz het volgende:
Als de kat van huis is dansen de muizen op tafel
Hoe komt die muis ooit op de tafel en kunnen muizen wel dansen?
Het ligt aan Fok! hoor!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
[..]
Ik zou mijn energie steken in het quoten van posts
Ja, Bush doet er in.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:58 schreef Bjoro het volgende:
niet echt een spreekwoord maar het woord oliedom
is olie echt de domste substantie op aarde
Hans Klok bellen !quote:
kijk daar ben je weer met je foute redenering, je hoeft niet het domste van de wereld te zijn, om dom te zijn.. je hoeft niet de lelijkste van de wereld te zijn om lelijk te zijn enz. Verder kun je wel zeggen dat olie geen hersenen heeft en daardoor dus ook geen intelligentie en dat olie dus niet slim of dom genoemd kan worden.. Net zoals de massa van een worddocument op de computer niet bestaat en deze dus ook niet licht of zwaar is, bestaat de intelligentie van olie niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:58 schreef Bjoro het volgende:
niet echt een spreekwoord maar het woord oliedom
is olie echt de domste substantie op aarde
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |