Waar is dat ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Misschien wel daar waar tot nu toe de meeste graancircels zijn gevonden?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:16 schreef gaai het volgende:
Nederland....definitely![]()
Nergens anders ter wereld is er minder kans op hysterische taferelen ......elk zichzelf respecterende alien wil gewoon rûstig landen en éven tot zichzelf komen.......
Hm daar heb je een puntquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:25 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Misschien wel daar waar tot nu toe de meeste graancircels zijn gevonden?
Hierzo?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:09 schreef Lennart22 het volgende:
Ik las net een post over aankomende ALIENS bijbelcode blabla christus en anti-christ...EN Aliens! De eerste vraag die in mij opkwam was ,waar zouden ze nou het beste kunnen landen? Wat zou het meest logisch zijn? Ik gok iig dat het niet in nederland zal zijn....
Even aangenomen dat ze de aarde al kennen en bestudeert hebben. Ik zat zelf te denken aan:
Area51- omdat ze dan meteen beschermt zijn.
New York- veel televisie ploegen voor leuke interviews!
Nederland- vanwege de lekkere kaas, en de ufolandingsplaats in Houten!
Isreal- Heilig land enzo..
Wat zou nou de meest logische plek zijn waar First Contact zou plaatsvinden?
In Robberts achtertuin natuurlijkquote:
quote:
Echt? Bron?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:45 schreef Jip het volgende:
In New Mexico is zijn heel veel buitenaarde activiteiten gesingaleert, mischien landen ze daar wel. daar zijn grote wildernissen.
het lijkt me dat ze het liefst onopvallend willen landen, oftewel zonder omsingelt te worden door miltaire units![]()
tenminste, als ze hhier zouden landen. waarom zouden ze dat doen op dit kleine verpeste planeetje?
ooit op discovery gehoord dacht ikquote:Op zondag 5 maart 2006 10:58 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Echt? Bron?
Wat betreft dat (ons) planeetje: als ze al zouden bestaan (goed mogelijk) en als ze al hier heen zouden komen (enorme twijfel...) en als ze slechte bedoelingen zouden hebben ()
Wat ze hier zouden komen doen? Uit welk belang? Daar zijn zoveel theorieën over....daar kun je wel over blijven speculeren!
Als er een volk is ergens wat technologisch verder is als ons dan kan je gerust aannemen dat er meerdere zijn....en ook kwaadaardigen! Dan is het van belang om krachten te bundelen.quote:Op zondag 5 maart 2006 11:16 schreef Jip het volgende:
[..]
ooit op discovery gehoord dacht ik![]()
ik denk wel dat er ander leven in het heelal is,maar inderdaad je kan wel eeuwig blijven doospeculeren wat ze hier komen doen: ze komen hier niets doen want hier is niks te doen. dat is wat ik denk![]()
P.S. het is vandaag de dag......
gevaar is al over hoor, bleek weer is niet waar te zijnquote:Op zondag 5 maart 2006 17:04 schreef Lennart22 het volgende:
[..]
Als er een volk is ergens wat technologisch verder is als ons dan kan je gerust aannemen dat er meerdere zijn....en ook kwaadaardigen! Dan is het van belang om krachten te bundelen.
En eventuele handel in grondstoffen zou ook nog mogelijk kunnen zijn. Misschien kunnen wij van hun leren en hun van ons? Er zijn genoeg redenen te bedenken natuurlijk.
En verder hoeft het natuurlijk niet zo te zijn dat ze technologisch gezien veeeeel verder als ons zijn immers hoever zijn wij nog verwijdert van startrek-achtige praktijken? Misschien al binnen 50jaar...
Ps: nog geen vuiltje aan de lucht te zien!
Ok, dat maakt dit Topic nog niet dood natuurlijk! En startrek-achtige praktijken daar bedoel ik vooral mee in een space-ship op redelijke snelheid rond cruisen! Ik denk wel dat het mogelijk is in 50jaar.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:55 schreef Jip het volgende:
[..]
gevaar is al over hoor, bleek weer is niet waar te zijn![]()
![]()
dus maak je maar geen zorgende wereldvernietiging is uitgesteld tot volgend jaar
![]()
en de tijd dat we van startek achtige praktijken bevinden? honderden jaren, ik heb gelezen dat er toekomstdeskundige er van uit gingen dat in 2000 we met vliegende auto's zouden rondvliegen op waterstof![]()
ziet er nog niet echt naar uitdus ik denk dat we op startrek achtige praktijken nog wel ff mogen wachten
![]()
heb net gepost WFL op kolonisatie van de maan, "intressant" maar volgens mij konden we pas rond 2060 er wonenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:07 schreef Lennart22 het volgende:
[..]
Ok, dat maakt dit Topic nog niet dood natuurlijk! En startrek-achtige praktijken daar bedoel ik vooral mee in een space-ship op redelijke snelheid rond cruisen! Ik denk wel dat het mogelijk is in 50jaar.
je loopt achter den ik, het gevaar is weer geweken.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:52 schreef Dromenvanger het volgende:
Het centrum van de aarde. Op de evenaar misschien? Of een ander centraal punt
Boeie, kunnen de aliens dit topic gebruiken als ze een keer besluiten wel op te dagen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:06 schreef Jip het volgende:
[..]
je loopt achter den ik, het gevaar is weer geweken.
zoals te verwachten was kwam het niet uit![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:21 schreef jogy het volgende:
[..]
Boeie, kunnen de aliens dit topic gebruiken als ze een keer besluiten wel op te dagen.
Ik ga ook voor Tokyo, misschien kletst die earthsister wel uit haar nek maar ze is het minst ongeloofwaardig van de mensen die beweren meer te weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |