Ga weg jijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:35 schreef Belana het volgende:
* Belana ff meldt dat ze aan de chunky monkey zit![]()
ik maak vaak mijn eigen ijs, daar heb ik ben en jerry niet voor nodigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:50 schreef livelink het volgende:
Ik ben blij dat jij het durfde te vragen, Lady-wrb. Ik voelde me al zo dom, omdat ik geen idee had waar het over ging.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:50 schreef Igraine het volgende:
1 woord
New York Super Fudge Chunk![]()
![]()
nou ja ok het zijn er 5![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:50 schreef Igraine het volgende:
1 woord
New York Super Fudge Chunk![]()
![]()
nou ja ok het zijn er 5![]()
oe, maak me gekquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik schaam me nergens voor
jij hebt nog nooit mijn kokosijs met malibu gegeten![]()
lieverd, je schat ons te hoog inquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:59 schreef Sugar het volgende:
Tussen Scylla en Charibdis: "tussen twee gevaren"
Syntaxis: de leer van de interne bouw van woordgroepen en zinnen, d.w.z. van de wijze waarop woorden en zinsdelen worden samengevoegd tot woordgroepen of zinnen
Semantiek: de leer van de betekenis
En het komt erop neer dat je door vaagheid, het verkeerde been en andere valse tonen in reclame soms juist gegrepen wordt door de reclame. Omdat je erbij stilstaat. Maar misschien was dat al duidelijk.
en wat leer jij vanavond livelink?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:01 schreef livelink het volgende:
Wederom ben ik blij dat een ander het durft te zeggen.Belana.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:03 schreef Sugar het volgende:
Jongens toch. Het ene moment onderschatten jullie me (deksel op pan, water erbij
, waar zijn de uien
, ha!) en nu overschat ik jullie weer?
En Fok voelde nog wel als zo'n bekende veilige haven...![]()
Ik kom je troosten met mijn retro muurquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:03 schreef Sugar het volgende:
Jongens toch. Het ene moment onderschatten jullie me (deksel op pan, water erbij
, waar zijn de uien
Ik ook van jou schat!quote:
Dat is lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:08 schreef Belana het volgende:
wat is die pfish food? die klinkt echt heel vies namelijk
och..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:08 schreef Belana het volgende:
wat is die pfish food? die klinkt echt heel vies namelijk
kwijlquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:10 schreef Lois het volgende:
[..]
Dat is lekker![]()
http://www.benjerry.nl/?nid=1210
quote:Als eerbetoon aan deze smaken van voorheen, willen we je uitnodigen om onze Smaak-Begraafplaats te bezoeken, waar je een moment stilte kunt nemen en misschien een verdwaalde emotionele traan zal wegpinken bij het zien van deze smaken, die moedig gesmolten zijn.
Je hebt gelijk, Jessie. Ik haal er de helft vanaf. Citaten zijn er om geruineerd te worden, nietwaar?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:15 schreef jessie het volgende:
Sugar wat een hoop woorden voor zo'n nutteloze bijdrage![]()
![]()
![]()
Ik hield ook mijn hart vast toen de eerste baan erop gingquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:15 schreef livelink het volgende:
Het had voor het effect waarschijnlijk niet veel uitgemaakt, Lady![]()
Ik vind het wel mooi, maar ik geloof dat ik het heel laf alleen in de bovenste trapgang zou durven plakken.
Wees gerust, er is hier in ieder geval 1 iemand die je begrijptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:03 schreef Sugar het volgende:
, waar zijn de uien
jullie zijn wel een weird stel zegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef Sugar het volgende:
Hee, over onderschatten gesproken!Ik ken de bekers van Ben en Jerry als mijn broekzak en wilde alleen even weten of het abnormaal is dat wij die dus samen gewoon leegeten in 10 minuten.
Wat betreft de hachee of betreffende het citaat?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:21 schreef Spuuglokje het volgende:
Wahaaahaha die hacheefoto![]()
![]()
Ik dacht al, waarom komt Sugar niet terug van het '1 seconde' roeren
![]()
[..]
Wees gerust, er is hier in ieder geval 1 iemand die je begrijpt![]()
nee dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef Sugar het volgende:
Hee, over onderschatten gesproken!Ik ken de bekers van Ben en Jerry als mijn broekzak en wilde alleen even weten of het abnormaal is dat wij die dus samen gewoon leegeten in 10 minuten.
Ok, dan kan ik er ook nog wel in meegaan. Als het om de hachee ging moest ik echt afhakenquote:
Allebei.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:22 schreef Igraine het volgende:
[..]
Wat betreft de hachee of betreffende het citaat?
Que? Vind jij mij een lekker dik ding?quote:
Ellen had een stierennek, een enge bovenlip en ogen die niet klopten bij de rest van haar smoel. Weet je nog?quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:37 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ellen had een stierennek, een enge bovenlip en ogen die niet klopten bij de rest van haar smoel. Weet je nog?![]()
Hee stil jij!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:37 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ellen had een stierennek, een enge bovenlip en ogen die niet klopten bij de rest van haar smoel. Weet je nog?![]()
Ja en haar huis was zwat met wit, net als zij en haar vriendjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:40 schreef Belana het volgende:
raffa is een lekker wijf man!
ja die wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ja en haar huis was zwat met wit, net als zij en haar vriendje
Maar Anita Meijer is wél sympathiek.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:47 schreef jessie het volgende:
Ik vind Floortje echt oprecht de nieuwe Anita Meijer.
Ik hoop het zo!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:51 schreef piglet het volgende:
Ik gok dat iemand van de kruk eruit moet...
Neeeeeeeeeeeeeh, ik smul gewoon weg bij hapsjeequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:35 schreef Sugar het volgende:
[..]
Que? Vind jij mij een lekker dik ding?
Dat was mijn genietmomentje. Gelukkig komt dat volgende week nog een keer. En laat het dan wél fout aflopen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:53 schreef Belana het volgende:
Floortje was echt bang...
Ja lijden, tot het bittere einde.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:54 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat was mijn genietmomentje. Gelukkig komt dat volgende week nog een keer. En laat het dan wél fout aflopen!
Je kan morgen natuurlijk rotte eieren gaan gooien, helpt mee aan het lijdenquote:
Ik wil niet vervelend zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:58 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn hoor.. Maar hebben jullie DIT al gelezen??![]()
Ja, dat heb ik gelezen. Maar ik denk toch echt dat ze niet zo achterlijk zijn om te sjoemelen met stemmen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:58 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Ik wil niet vervelend zijn hoor.. Maar hebben jullie DIT al gelezen??![]()
nou dat was wel een hele oprechte reactie, want ze was duidelijk bang dat ze eruit moest.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:02 schreef jessie het volgende:
Hoe Floortje ook naar dr hoofd greep toen ze hoorde dat ze door was. Ze is zooooo drama maar dan absluut niet naturel
Ik schat in dat Floortje volgende week gaat flippen. Die kan de spanning dan niet meer aan denk ik.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:06 schreef Belana het volgende:
nou zo erg als vanavond heb ik het nog niet gezien hoor
Ja wel joh, die kussens heb je maandag pas nodigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:02 schreef piglet het volgende:
Hebben jullie wel zo'n mooi rexona-kussentje dan? Anders kom je d'r niet in hoor![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:06 schreef jessie het volgende:
De enige waar ik nu nog voor kijk is Martijn
Die zag ik vroeger elke zaterdag bij la boca op t zuidplein
Met zijn vader en zijn moeder
Ikk overgewicht, maar ze blijft stomquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:12 schreef renzell het volgende:
Dat moet gezegd worden ja. Chantal heeft goed naar me geluisterd vorige week.
Ik heb overwicht...![]()
Jij komt zeker uit Limburg!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:14 schreef Lishe het volgende:
Het enige leuke aan Chantal is dat haar Limburgse accent soms nog wat doorschemert. Voor de rest![]()
Oh hiehie ik krijg dan medelijdenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:17 schreef renzell het volgende:
Ja, maar dan denk ik: Daar ben je toch zelf bij klein koetje???!!!
Je lijkt op Chantal?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:21 schreef jessie het volgende:
Nee joh in het echt ben ik laf en zonder mimiek en ik heb stalpoten en knijpogen ben wel sympathiek, maar omdat ik dat van mezelf zeg ook weer een beetje engig. Komt best goed als je me zou tegen komen
De moeder van Mantha! Dat was vreselijk genant.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:30 schreef Lishe het volgende:
Ik moet bij zulke steeds aan die ene moeder denken van een eerder Idols.... Die was zo trots op d'r dochter en viel Henk Jan daarmee lastig.
Al geloof ik dat ik zelf ook zou zitten juichen als ons Luuk aan de playbackshow op school meedoet.
Ik vond het voor ik Jordy had minder erg als nu. Nu was het fijn qua doortikken van de uren, maar voor de restquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:51 schreef jessie het volgende:
Githa ik draaide vroeger ook slaapdiensten. Ik vond dat wel lekker eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |