quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
sop://202.101.35.149:29019/channel-15589
Groningen - Willem II
Ja, ik zag net op tijd Henkie 2-2 scoren!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:37 schreef MaxPower het volgende:
NU BARCA OP GUANDONG!
Komen ze lekker binnenvallen na een halfuur gvd.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:00 schreef 2Drix het volgende:
Iemand een link naar Barca?
Op voetbalinbeeld staat niks![]()
Het zal wel allemaal volgens het Rode boekje gaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:01 schreef MaxPower het volgende:
Dat chinese commentaar is zooo slecht... Die gasten zitten maar wat te gniffelen bij gemiste kansen, en het is zo overduidelijk in een goedkoop studiootje in shanghai.. Ik zou graag het stadiongeluid wat sterker hebben.
Ik vind het altijd wel leuk hoe ze zich bescheuren als er iemand doormidden getrapt wordt.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:01 schreef MaxPower het volgende:
Dat chinese commentaar is zooo slecht... Die gasten zitten maar wat te gniffelen bij gemiste kansen, en het is zo overduidelijk in een goedkoop studiootje in shanghai.. Ik zou graag het stadiongeluid wat sterker hebben.
Heel simpelquote:Op zondag 5 maart 2006 12:10 schreef atego1023 het volgende:
wie o wie kan mij kort en duidelijk uitleggen hoe ik vanmiddag ajax-sparta kan kijken op de pc?
Ik heb sopcast al geinstalleerd en ook vcl-mediaplayer. Graag stap voor stap aub.
Versatelstream? Hoe kom je daar aan?quote:Op zondag 5 maart 2006 12:38 schreef the_undertaker het volgende:
AH mooi.. heb nu een goed werkend Versatel streampje van Feyenoord - Utrecht![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:33 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Heel simpel
Wacht gewoon tot er een link geplaatst wordt hier, of kijk anders bij voetbalinbeeld.nl of er straks een link komt voor ajax-sparta. Als je er op klikt start alles vanzelf op.![]()
meestal moet je 1 of 2 minuten wachten voordat hij klaar is met bufferen en begint met afpslen
hij doet hetquote:Op zondag 5 maart 2006 12:38 schreef the_undertaker het volgende:
AH mooi.. heb nu een goed werkend Versatel streampje van Feyenoord - Utrecht![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:50 schreef dndiek het volgende:
mijn oren toeteren wat minder dan met dat Chinese commentaar
verkeerd gelezen dusquote:Op zondag 5 maart 2006 13:00 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
ik heb gewoon Nederlands commentaar
Volgens mij mis je dan wat codecsquote:Op zondag 5 maart 2006 12:57 schreef Gizmo112 het volgende:
Ik heb alleen maar geluid...iemand ?
Connecting the channel.......quote:Op zondag 5 maart 2006 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
sop://202.101.35.149:29019/channel-15764
Ajax Sparta.
Bedankt!quote:Op zondag 5 maart 2006 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax Sparta.
Fatal error.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ajax Sparta.
Ik heb 'em nu ook, effe een reboot gedaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Doet het ok hier.
Caifu heeft 'em via PCast.quote:Op maandag 6 maart 2006 21:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand 'n link van Man U?
Op Euo football via pcast doet ie 't bij mij (nog) niet, tenminste niet de juiste zender...
http://www.voetbalinbeeld.nl/woensdag.htmquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
Iemand nog een linkje voor real madrid ?
Ach, ik vind het nooit zo erg om een beetje rond te zappen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
Mededeling
Wij zijn benaderd door advocaten van de Eredivisie en de Premier League met het dringende verzoek direct te stoppen met het aanbieden van streams van wedstrijden van deze competities. Wij hebben duidelijk gemaakt dat wij zelf geen streams aanbieden en ook niet betrokken zijn bij het tot stand komen van streams. Van schending van copyrights onzerzijds kan daarom naar onze mening geen sprake zijn.
De opvatting dat wij zelf streams aanbieden ontstaat door de links in het programma-overzicht. Om aan deze situatie een eind te maken hebben wij besloten in dit overzicht geen links meer te plaatsen. Voortaan volstaan we met een overzicht van wedstrijden met opgave van de naam van het kanaal. Wij hebben de advocaten hiervan in kennis gesteld.
Het zal even wennen zijn, maar wij hopen dat hiermee het voortbestaan van Voetbalinbeeld is gewaarborgd
Ik heb erg veel moeite om een goede stream van Chelsea te vinden.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Voetbalinbeeld doet niks verkeerd, maar zo is het ook nog wel te doen.
Nette reactie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:38 schreef jorienvdherik het volgende:
19:30 Ajax - PSV
GoalTV2
GoalTV2
Mogelijk in SopCast Check de
kanalen
Programma zaterdag 11 maart 2006
Mededeling
Wij zijn benaderd door advocaten van de Eredivisie en de Premier League met het dringende verzoek direct te stoppen met het aanbieden van streams van wedstrijden van deze competities. Wij hebben duidelijk gemaakt dat wij zelf geen streams aanbieden en ook niet betrokken zijn bij het tot stand komen van streams. Van schending van copyrights onzerzijds kan daarom naar onze mening geen sprake zijn.
De opvatting dat wij zelf streams aanbieden ontstaat door de links in het programma-overzicht. Om aan deze situatie een eind te maken hebben wij besloten in dit overzicht geen links meer te plaatsen. Voortaan volstaan we met een overzicht van wedstrijden met opgave van de naam van het kanaal. Wij hebben de advocaten hiervan in kennis gesteld.
Het zal even wennen zijn, maar wij hopen dat hiermee het voortbestaan van Voetbalinbeeld is gewaarborgd
Je kunt ook naar Kerkrade komenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 16:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
Mocht iemand vanavond tijdens het klikken de wedstrijd RODA JC - SPARTA tegen komen.
Wil je die link dan hier plaatsen?
Dat is een zender.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:31 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie kan me uitleggen hoe dat goal tv werkt precies ...
geweldigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:34 schreef borisz het volgende:
link volgt straks denk ik nog een half uur - drie kwartier wachten
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:24 schreef paultjuhhh het volgende:
Waar kan ik ajax zien vanavond ?
Staat er in Sopcast meestal gewoon bij als titel.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:52 schreef Almere-Dude het volgende:
Hoe kan je eigenlijk zien wat de kanalen uitzenden?
Is ie bij jullie ook zo traag??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:48 schreef borisz het volgende:
sop://202.101.35.149:29019/channel-15998 heb ik gevonden
Ik zie feijenoord.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:48 schreef borisz het volgende:
sop://202.101.35.149:29019/channel-15998 heb ik gevonden
Heb je sopcast geinstaleerdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:58 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik snap er nix van , zie helemaal geen kanalen en die linkjes doen nix
damn...wat kunnen we daar aan doen? zou het straks sneller worden als er meer mensen intunen??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je sopcast geinstaleerd
En ja, bij mij is het ook traag.
Misschien straks een ander kanaal kiezen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:04 schreef rwfeyenoord het volgende:
[..]
damn...wat kunnen we daar aan doen? zou het straks sneller worden als er meer mensen intunen??
Nee hoor, hoe meer mensen hoe beter de uitzending.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:13 schreef the_undertaker het volgende:
hoe meer mensen tegelijkertijd connecten hoe slechter... zal er dus niet beter op gan worden
Ja dat klopt, maar wanneer een honderdtal mensen op dezelfde tijd erbij komen krijg je dit soort dingen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:21 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Nee hoor, hoe meer mensen hoe beter de uitzending.
BitTorrent principe zegmaar
klik effe een pagina'tje terugquote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:25 schreef Burbo het volgende:
Schnell schnell, welke link voor Ajax-PSV?
Érg schokkerig hier.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:27 schreef jorienvdherik het volgende:
sop://202.101.35.149:29019/channel-15998
goed beeld
?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:34 schreef J.P. het volgende:
Perfect beeld op GoalTV2
Uitleg/Link?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:34 schreef J.P. het volgende:
Perfect beeld op GoalTV2
Die dan maar eens proberen...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 19:36 schreef J.P. het volgende:
TVants downloaden en dan GoalTV2 selecteren. Perfect beeld zonder haperingen.
Alleen wel Chinees commentaar.
gewoon ff wachtenquote:
Wel ff aan elkaar plakken, dus zonder de ENTERS, anders is de layout kaput.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:03 schreef Calella het volgende:
PPLIVE link:
synacast://09jN1+TK3K3nyqmYpKLQzKaSpKPPnqOZotOdltiVpNaZy
9yWpNaiytqd09aj5pzI2dSpmqqVqZbX2LPa1ODgo6WUoZ7Tmtq
T3tXgo66VoKCn3trV5KqbmKqT16HQl+TK5KqkmaaVq+XQ2eqfn5+fl9
2W1J7azuqfqKCcmbHa1ODgo6WUoJ7TmtqT3tXgo66VoKCn3dnV5KqbmKiT16HQl+TK5KqkmZzT0d3Rpun
V0t/AvyhHOkSmm6aaoqvf2djUxMbL3dvY5KqdmamYluTUzuPKrdjh3OrY2NHezvM=
wereldspits dusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:12 schreef Trancelocator het volgende:
Die chinees spreekt Huntelaar toch redelijk goed uit.
met inspelenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:15 schreef Raphaelo29 het volgende:
is vennegoor of hesselink al aan de bal geweest?![]()
Ja maar daar lopen ze voor, dus dan is het niet spannend.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier voor de streams
en hier: Ajax - PSV #3: Zaterdag 11 maart 2006. 19.30 voor het wedstrijdverslag.
Het is mogelijk:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:23 schreef 2Drix het volgende:
Is er een manier om de radio1 stream te vertragen?![]()
Geweldige site is het ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef brighton het volgende:
[..]
Het is mogelijk:
http://www.voetbalinbeeld.nl/commentaar.htm
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:30 schreef brighton het volgende:
[..]
Het is mogelijk:
http://www.voetbalinbeeld.nl/commentaar.htm
Valencia is straks op CCTV5 te zien, als het goed is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:19 schreef dvdfreak het volgende:
Heeft iemand nog link voor Inter Milan - Sampdoria? en straks Valencia - Real Madrid?
begintquote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:28 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
Valencia is straks op CCTV5 te zien, als het goed is.
Oops.quote:Op maandag 13 maart 2006 01:46 schreef Calella het volgende:
En als je die streams bekijkt dan zendt je toch tegelijkertijd uit?![]()
En als we nou zeggen dat we gewoon heel geïnteresseerd zijn in Chinese talkshows en kookprogramma's, dan mogen we toch gewoon wel die streams bekijken? Daar zullen ze in het Oosten verder maling aan hebben. En dan is het gewoon klote dat ze zo af en toe dat voetbal uitzenden, maar is dat dan ons probleem?quote:Op maandag 13 maart 2006 01:40 schreef Raphaelo29 het volgende:
het is natuurlijk illegaal.....maar i don't care....zolang als het kan moet je ervan profiteren
It wasn't me!quote:Op maandag 13 maart 2006 11:33 schreef Raphaelo29 het volgende:
het waren wel beelden van Talpa bij de Chinees, die zullen er toch ook voor dokken lijkt me. wij kijken stiekem mee
Hoe denken die prutsers dit aan te pakkenquote:Eredivisie pakt 'live-sites' aan
Het lijkt erop dat voetballiefhebbers binnenkort niet meer gratis live de Eredivisie kunnen volgen via internet. De Nederlandse Eredivisie heeft aangegeven binnenkort de sites waarop dit mogelijk is, aan te zullen pakken.
De Nederlandse sites verwachten echter nog geen grote problemen, omdat zij de beelden weer uit China halen en het niet zelf aanbieden. Door de gratis livebeelden loopt Versatel veel klanten mis.
En als je dit medium lang genoeg gebruikt weet je op een gegeven moment zelf wel waar je alles kan vinden.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:31 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Hoe denken die prutsers dit aan te pakkenalsof voetbalinbeeld de enige site is die links naar streams plaats
![]()
En zelfs dat doen ze niet meer, nu staat er alleen nog maar welke zenders er zijn![]()
Versatel is echt kansloos tegen de streams![]()
Bron (& naam van de auteur) svp. Dank uquote:Op maandag 13 maart 2006 19:31 schreef 2Drix het volgende:
[..]
Hoe denken die prutsers dit aan te pakkenalsof voetbalinbeeld de enige site is die links naar streams plaats
![]()
En zelfs dat doen ze niet meer, nu staat er alleen nog maar welke zenders er zijn![]()
Versatel is echt kansloos tegen de streams![]()
Vast wel.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:16 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen nog az-feyenoord ergens ?
Misschien op ESPNquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:16 schreef jorienvdherik het volgende:
morgen nog az-feyenoord ergens ?
GoalTV2 al geprobeerd?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 19:25 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
PSV-NEC ergens?
Niet op Caifu iig, is Birmingham-Spurs bezig.
In principe zou de kwaliteit beter moeten zijn als er meer mensen kijken.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:03 schreef the_undertaker het volgende:
Die was goed totdat ie overal werd gepost waardoor iedereen tegelijk connect en het dus gaat bufferen.
Dat klopt, maar dan moeten mensen wel gefaseerd verbinding maken.. als iedereen tegelijk connect krijg je pieken en moeten de uploads hard aan de slag met als resultaat dat de stream nooit meer normaal zal draaien.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:39 schreef APK het volgende:
[..]
In principe zou de kwaliteit beter moeten zijn als er meer mensen kijken.
Waar halen jullie die linkjes nu vandaan? Of mag dat niet gemeld worden?quote:Op zondag 19 maart 2006 12:16 schreef Erwtensoep het volgende:
sop://202.101.35.149:29019/channel-16977
maar buffert wel vaak
Gewoon zelf opzoeken in SopCast...quote:Op zondag 19 maart 2006 12:26 schreef Crudus het volgende:
[..]
Waar halen jullie die linkjes nu vandaan? Of mag dat niet gemeld worden?
http://www.cautela.nl/forum/quote:Op zondag 19 maart 2006 12:26 schreef Crudus het volgende:
[..]
Waar halen jullie die linkjes nu vandaan? Of mag dat niet gemeld worden?
Wellicht codec probleem.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:57 schreef Grimm het volgende:
Ik heb wel geluid maar geen beeld :S
Download een codec pack. Bijvoorbeeld K-lite codec pack.quote:
PPstreamquote:Op zondag 19 maart 2006 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
hoe kom ik nu bij fulham-chelsea?
http://www.freesoccer.us.tt/quote:Op zondag 19 maart 2006 18:22 schreef One_conundrum het volgende:
hoe kom ik nu bij fulham-chelsea?
linkjequote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:03 schreef the_undertaker het volgende:
Caifu Sports (PCast) zend nu Barca - Getafe uit in topkwaliteit en Engels commentaar
caifu sports kun je volgens mij alleen via pcast kijken, gewoon ff dloaden van voetbalinbeeldquote:
Deze versta ik ten minste. Zijn accent is wel 'thick'.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:52 schreef azaroth het volgende:
[..]
caifu sports kun je volgens mij alleen via pcast kijken, gewoon ff dloaden van voetbalinbeeld
trouwens wat een pauper commentator zit daar zeg, je kan net zo goed chinees hebben![]()
Ik heb 'em op een Chinees zitten kijken.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:03 schreef the_undertaker het volgende:
Caifu Sports (PCast) zend nu Barca - Getafe uit in topkwaliteit en Engels commentaar
Guangzhou in PPStream.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 14:31 schreef Martijn_fijn het volgende:
Heeft er iemand een linkje voor de derby clash in Liverpool?
SipTV via PCast.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:05 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Komt Chelski op sopcast? Ik kan alleen Villa - Fulham vinden
kwaliteit van NEC-Groningen is om te janken, erg veel gebuffer enzo.. naja. je hebt af en toe beeld iig.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:11 schreef Eilanden het volgende:
Willem II - PSV en NEC-Groningen ==> Sopcast
http://www.freesoccer.us.tt/quote:Op zondag 26 maart 2006 09:49 schreef Chen het volgende:
Hmm, nu de play knopjeswegzijn bij PPlive, hoe kan ik alsnog kijken?
Ik zie Ajax wel bij SopCast, maar ik kan er met mijn brakke verbinding niet op komen.quote:
Bij mij doet ie het ook niet. Zal wel weer een faker zijn...quote:Op zondag 26 maart 2006 15:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie Ajax wel bij SopCast, maar ik kan er met mijn brakke verbinding niet op komen.
Stream is 1000kb.
Is altijd mooi, iemand die teletekst streamtquote:Op zondag 26 maart 2006 15:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het ook niet. Zal wel weer een faker zijn...
Kom ik ook net achter.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
sop://202.101.35.149:29019/channel-17776
Doet het prima.
Lijkt wel een dia show af en toe.quote:Op zondag 26 maart 2006 16:16 schreef Roi het volgende:
tu-ur-aag
De stream was dit keer zelfs kwalitatief minder, maar nog hapert het steeds. Dat is altijd met Sopcast.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:00 schreef APK het volgende:
Ik snap niet dat de meeste Chinese streams keurig vloeiend binnenkomen en dat de Sopcast-streams continu blijven hangen.
Ik heb alleen die Servische postzegel op RTS2.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:13 schreef Eric_Cantona het volgende:
Iemand 'n stream voor Man Utd, ik krijg 'm hier maar niet aan de praat
Pfew.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:36 schreef Calella het volgende:
Perfecte Manchester Stream via http://www.fbtz.com/forum/showthread.php?t=49048&page=2
En klik dan op PPlive link!.
Gepost door de user: Isak Hunt.
Die werkt niet echt lekker moet ik zeggen.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:06 schreef APK het volgende:
Meneer Hunt heeft alweer een betere link gevonden met engels commentaar.![]()
http://www.fbtz.com/forum/showpost.php?p=354094&postcount=30
Mijn PPSttream was outdated.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:06 schreef APK het volgende:
Meneer Hunt heeft alweer een betere link gevonden met engels commentaar.![]()
http://www.fbtz.com/forum/showpost.php?p=354094&postcount=30
Ik ben ook weer terug bij die Maleis, of is het een Finse versie van ESPN?quote:
Geweldige sfeer, altijd leuk, eerst je tegenstander op laten komen, bekogelen, en dan een orkaan aan geluid, vuurwerk, pleerollen, confetti etc. als je eigen helden opkomen.quote:
Dat was de 2e die rood kreeg, na werkelijk een schandalige overtreding (gestrekt, vliegend, vol op de knie).quote:
Het kan niet op deze week.quote:Op donderdag 30 maart 2006 01:10 schreef APK het volgende:
Ik verheug mij nu al op Barca-Real zaterdagavond.
22.00u, heerlijk tijdstip, biertje erbij.![]()
En dan de Nederlandse wedstrijden lekker bufferend op SopCast zonder SP2 en dat tooltje dat meer connecties accepteert.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |