Ook niet naar mini mini mini meets ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:24 schreef shmoopy het volgende:
Ik ga niet naar meets.
Nope.quote:
Ik wilde net je computer komen repareren.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nope.
Been there, done that, valt vaak tegen.
Hij is niet stuk, maar ik zie je zo wel verschijnen, Annie.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:28 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik wilde net je computer komen repareren.
Ja dat heb ik ook.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:27 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Nope.
Been there, done that, valt vaak tegen.
Zet de ranja maar klaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:28 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hij is niet stuk, maar ik zie je zo wel verschijnen, Annie.
Je hebt de lijst gezien?quote:
Kijk, dat is een mod.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:30 schreef E.T. het volgende:
Ik ben getrouwd, heb een kind..
Mijn leven is over.. Al wat over is, is fok..
en zelfs hier heb je het over man en kindquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:30 schreef E.T. het volgende:
Ik ben getrouwd, heb een kind..
Mijn leven is over.. Al wat over is, is fok..
Fax die 's?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:31 schreef ShaoliN het volgende:
Mooie is dat zelfs de grootste prutsmod (lees ShaoliN) een vrijbrief heeft om te gaan kloten andere fora.
Name your forum.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:33 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kun je mij voor 1 avond niet weer blauw maken?
ik ben dusdanig gehersenspoeld dat ik 't alleen nog maar daar over kan hebbenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:31 schreef Adelante het volgende:
[..]
en zelfs hier heb je het over man en kind
Nee, maar die moet om 20:30 naar bed van zijn moeder.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:37 schreef Adelante het volgende:
KLB is al bemand, renesite mag niet meeten vanavond
Samen met Q. deed ik het toch beter dan al die prutsers.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:37 schreef Adelante het volgende:
KLB is al bemand, renesite mag niet meeten vanavond
Ik voel me verradenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Samen met Q. deed ik het toch beter dan al die prutsers.
Ik wil niet weten wat jij met Q. allemaal deed, A!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
Samen met Q. deed ik het toch beter dan al die prutsers.
Ja, wat boeit mij dat nouquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef shmoopy het volgende:
Er zijn 3 FA's niet naar de meet, heur.
Hebben we meer dan twee FA's joh?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef shmoopy het volgende:
Ja en die leggen om 20.00 uur hun kinderen in bed.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef shmoopy het volgende:
Ik bij nader inzien ook niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik wil niet weten wat jij met Q. allemaal deed, A!
Is dat voor of na het stoppen van Nataliequote:
quote:
Vandaar dat je geen icoontje meer hebt ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
[afbeelding] Da's ook wel meteen de leukste, hoor.
Dat weet ikquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:47 schreef shmoopy het volgende:
[..]
[afbeelding] Da's ook wel meteen de leukste, hoor.
Is Annie er al dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:51 schreef shmoopy het volgende:
Hmm, ik zie 'm nog.
En nu ga ik even een klein mannetje helpen met knutselen.
hmm nog 8 minutenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en die leggen om 20.00 uur hun kinderen in bed.
Dus sla toe zou ik zeggen.
quote:
Achterstevoren in de Domkerk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:10 schreef Q. het volgende:
Waar zitten ze ergens? Ga ik ze ff pesten.
Ga eens snel bier drinken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Achterstevoren in de Domkerk.
Want als je Dom achterste voren spelt staat er mod.
Jed mist heel watquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:33 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, leuk, een meeting!
Oh, die zitten daar ook, hoor.quote:
You ain't seen nothing Jed.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is Jed er inderdaad niet bij
quote:
quote:
Daar was ik gisteren nog, en daar zou ik idd nog niet dood gevonden willen worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Ik wens dat ze allemaal in Almere gaan wonen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:48 schreef Q. het volgende:
Ik wens dat ze allemaal in Almere gaan wonen.
Gebeurt je dat vaker?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:52 schreef shmoopy het volgende:
En toen viel daar meteen de stroom uit, btw.
ik vind dit meer iets voor the Truth!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:52 schreef shmoopy het volgende:
En toen viel daar meteen de stroom uit, btw.
Toen ik weer richting Amsterdam ging was alles opgelost.
Raar.![]()
Nee, alleen als ik gedwongen een hele dag in een saaie vergaderzaal moet zitten.quote:
En een niet nader te noemen V&A mod.quote:
Ja, wie niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:07 schreef just me het volgende:
Ik zou me ook rot schamen als ik ShaoliN was
Wat denk je ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:13 schreef shmoopy het volgende:
Gaat dit nog wat worden?
quote:
Jullie hebben het nogal op je banheupen, dus het zal wel niet. De grootste feedbackhoeren zijn weg...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:13 schreef shmoopy het volgende:
Gaat dit nog wat worden?
Vroeger was alles beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:52 schreef SCH het volgende:
Ik ben al lekker aan het rellen
Maar dat doe je tegenwoordig in je eentje op Fok!
Mietjesforum
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |