Is ook zo anders blijf je bezig. Een topic vol met witte vlakken is ook bagger.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik spoilertags een beetje overbodig. Ik kijk gewoon niet in dit topic tot ik de afleveringen heb gezien, sim-pel..
Ik vind bij de mannen alleen Ace en Taylor interessant.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:35 schreef Cart_man het volgende:
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens...
Ik zie de afleveringen zowiezo voordat er nog maar 1 bitje te downloaden is.... dus van mij hoeven die spoilertags ook niet zoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik spoilertags een beetje overbodig. Ik kijk gewoon niet in dit topic tot ik de afleveringen heb gezien, sim-pel..
Naar SHO lijkt mij, daar zitten de andere reality series ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:00 schreef Cee het volgende:
Waar gaat dit topic heen na IDO? En gaat de prono mee? Ipronos.
Daar is er ook wel eens wat van gezegd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetje wat een gezeik in dit topic zeg. Ik post gewoon hoe ik in het Idolstopic ook post, en nu mag dat opeens niet meer? Lekker vaag.
Maar goed.... jullie je zin.....![]()
Maar het leuke is toch dat je zonder spoilers mag posten nadat het uitgezonden is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetje wat een gezeik in dit topic zeg. Ik post gewoon hoe ik in het Idolstopic ook post, en nu mag dat opeens niet meer? Lekker vaag.
Kevin Covais!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een suffe post.
Spoilertags hoeven hier gewoon niet. Iedereen weet waat hij/zij de afleveringen kan downloaden, dus links hoeven ook niet. Je kijkt alleen in dit topic als je de uitslag wil weten of al hebt gezien. Je kunt niet met iedereen rekening houden.
Mee eens, zolang ik de desbetreffende aflevering niet heb gezien vermijd ik dit topic.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een suffe post.
Spoilertags hoeven hier gewoon niet. Iedereen weet waat hij/zij de afleveringen kan downloaden, dus links hoeven ook niet. Je kijkt alleen in dit topic als je de uitslag wil weten of al hebt gezien. Je kunt niet met iedereen rekening houden.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een suffe post.
7 keer een post van een zin is natuurlijk een tíkje overdreven. Wordt leuk straks met de liveshows, krijgen we 12 posts, en dan ook nog 4 over de jury en Ryan, en 1 over het podium, en 1 over het uitzinnige publiek...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
Dan zit je op de verkeerde forums. De AI plaatsen waar ik kom zijn het allemaal met me eens wat Kellie betreft.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:58 schreef Seiruu het volgende:
Al een paar keer gebanned op die forums door aan te tonen dat kellie harstikke nep is. Toch wel triest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |