abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:33:35 #151
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_35927619
CDP
pi_35927948
Oeh oeh mag ik Mandisa zijn?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:45:18 #153
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35927957
Ik vind wel dat oYo gelijk heeft. Kleine moeite om spoilers te gebruiken, ze zijn er niet voor niets...
A.M.A.B
pi_35927997
Eerlijk gezegd vind ik spoilertags een beetje overbodig. Ik kijk gewoon niet in dit topic tot ik de afleveringen heb gezien, sim-pel. .
pi_35928173
. . . Melissa. . . . Ik hoop zo dat m'n schatje het ver gaat schoppen. .

Ace was echt vreselijk, ik kan die slijmbal niet uitstaan.

Gedeon en Bucky is lood om oud ijzer, maar ja, wat doe je eraan? Will's exit is gewoon zwaar onterecht, ik vond hem goed, stukken beter dan Kevin, Gedeon, Bucky, Ace en Elliott.
pi_35929482
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik spoilertags een beetje overbodig. Ik kijk gewoon niet in dit topic tot ik de afleveringen heb gezien, sim-pel. .
Is ook zo anders blijf je bezig. Een topic vol met witte vlakken is ook bagger.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:33:58 #157
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35929509
De vrouwen overheersen wel dit jaar..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:35:46 #158
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35929567
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens...
A.M.A.B
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:36:33 #159
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35929585
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:35 schreef Cart_man het volgende:
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens...
Ik vind bij de mannen alleen Ace en Taylor interessant.
Vrouwen: Mandisa, Katherine, Melissa en Paris...
  zaterdag 11 maart 2006 @ 05:35:29 #160
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35932736
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zie de afleveringen zowiezo voordat er nog maar 1 bitje te downloaden is.... dus van mij hoeven die spoilertags ook niet zo
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_35933223
Ik vind dingen die afleveringverpestend zijn in spoiler tags meoten, maar zodra de EP uitgezonden is in Amerika kan het gewoon gepost worden en moet je maar ontwijken totdat je hebt gekeken.

Zo'n linkje naar een uitslag speculatie voor donderdag vind ik een echte spoiler, maar de mening van iemand over de mannen na dinsdag... Tja, dat weet ik liever niet vantevoren, dus kijk ik niet in het topic.

Kunnen CDP en CA dan wel voortaan hun mening ook 1 post weergeven? Dat zou ook wel zo fijn zijn.
  ESF Reporter zaterdag 11 maart 2006 @ 10:00:39 #162
87554 Cee
Welluk?
pi_35933963
Gaan we een spoiler-topic openen voor de spoiler-topics van de niet-spoiler topics van AI5? Kewl.

Ik vind de vrouwen dit keer juist niet overheersen. Ze zijn niet veel slechter dan de mannen, maar ook niet beter. Een paar springen er uit; Katherine en Mandisa. Aan Paris heb ik zo'n godgansgloeiende hekel gekregen dat ik haar geweldige auditie met opzet uit mijn geheugen wis. De rest is er wel maar je vergeet ze snel, behalve Pickler want die moeten we blijkbaar met z'n allen ontzettend aandoenlijk en schattig en goed vinden als het aan de producers ligt.

Mijn favoriet momenteel is Elliott, ik verwacht dat hij zo rond de 5e of 4e plaats zal eindigen.

En net als voorgaande jaren, vermaak ik me tijdens de NL Idols goed en denk ik dat de top 10 of top 13 prima is, maar zodra AI begonnen is en ik het verschil zie, wordt het hele NL seizoen voor mij bagger. Da's wel jammer, dat vergelijkingsmateriaal. Maar ach.

Waar gaat dit topic heen na IDO? En gaat de prono mee? I pronos.
pi_35934093
Jeetje wat een gezeik in dit topic zeg. Ik post gewoon hoe ik in het Idolstopic ook post, en nu mag dat opeens niet meer? Lekker vaag.

Maar goed.... jullie je zin.....
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:43:01 #164
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_35935511
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:00 schreef Cee het volgende:

Waar gaat dit topic heen na IDO? En gaat de prono mee? I pronos.
Naar SHO lijkt mij, daar zitten de andere reality series ook.
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetje wat een gezeik in dit topic zeg. Ik post gewoon hoe ik in het Idolstopic ook post, en nu mag dat opeens niet meer? Lekker vaag.

Daar is er ook wel eens wat van gezegd. Het komt een beetje spammerig over, een hele pagina met alleen maar jouw posts.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_35936024
quote:

Maar het leuke is toch dat je zonder spoilers mag posten nadat het uitgezonden is.
Dus dit kan 2 dingen betekenen:

1. Iemand die in amerika woont mag direct na de uitzending even lekker gaan spoilen
2. Je mag pas gaan spoilen als de aflevering te vinden en te downloaden is. Wat automagisch betekend dat degene die het als eerste gaat spoilen ook even moet vermelden waar hij of zij het vandaan heeft gehaald. Warez of niet.
2a. En om het eerlijk te maken voor iedereen dient die persoon dan ook direct een ftp op te zetten natuurlijk. Anders is-ie natuurlijk fout bezig he, zo spoilen omdat die toevallig een snellere internet verbinding/bronnen heeft
pi_35936074
Wat een suffe post.

Spoilertags hoeven hier gewoon niet. Iedereen weet waat hij/zij de afleveringen kan downloaden, dus links hoeven ook niet. Je kijkt alleen in dit topic als je de uitslag wil weten of al hebt gezien. Je kunt niet met iedereen rekening houden.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:14:37 #167
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35936292
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een suffe post.

Spoilertags hoeven hier gewoon niet. Iedereen weet waat hij/zij de afleveringen kan downloaden, dus links hoeven ook niet. Je kijkt alleen in dit topic als je de uitslag wil weten of al hebt gezien. Je kunt niet met iedereen rekening houden.
Kevin Covais!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:14:56 #168
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35936307
quote:
Wat een suffe post.

Mee eens, zolang ik de desbetreffende aflevering niet heb gezien vermijd ik dit topic.
schorriemorie
  ESF Reporter zaterdag 11 maart 2006 @ 12:44:55 #169
87554 Cee
Welluk?
pi_35937083
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Kevin Covais!

'Sup y'all.
pi_35937234
quote:
Wat een suffe post.

pi_35953554
quote:

7 keer een post van een zin is natuurlijk een tíkje overdreven. Wordt leuk straks met de liveshows, krijgen we 12 posts, en dan ook nog 4 over de jury en Ryan, en 1 over het podium, en 1 over het uitzinnige publiek...
pi_35960286
Verschil met de NL idols is natuurlijk dat daar veel meer gebruikers zitten die LIVE een aflevering aan het bespreken zijn. American Idol wordt door iedereen gedownload (op die ene uitzondering na dan), en dus door iedereen op zijn eigen tempo gekeken. En dat kan gewoon makkelijk allemaal in 1 post. Al die losse posts zijn rete irritant.

Spoilertags vind ik ook overbodig, er is een té beperkte groep users in dit topic die de resultshows wat later bekijkt. Pas bij de laatste afleveringen moeten we hier wat voorzichtiger mee omgaan, de finale uitslag bijvoorbeeld kan bijvoorbeeld wel tussen spoilertags om niet een heel seizoen om zeep te helpen voor een onvoorzichtige klikker (en ook voor toekomstige kijkers, het is nooit leuk om gelijk de winnaar al te lezen als je interesse door een topic gewekt wordt).
pi_36001037
Al een paar keer gebanned op die forums door aan te tonen dat kellie harstikke nep is. Toch wel triest
  ESF Reporter maandag 13 maart 2006 @ 19:59:13 #174
87554 Cee
Welluk?
pi_36001082
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:58 schreef Seiruu het volgende:
Al een paar keer gebanned op die forums door aan te tonen dat kellie harstikke nep is. Toch wel triest
Dan zit je op de verkeerde forums. De AI plaatsen waar ik kom zijn het allemaal met me eens wat Kellie betreft.
pi_36001194
Mwah wel geinig in principe.

Allemaal van die rare kwasten met hun "KELLIE IS THE BEST" topics, en dan post je even dat ze keihard zit te faken met een paar linkjes erbij en dan gelijk "HATERS ARE NOT ALLOWED, YOU HAVE BEEN REPORTED" etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')