abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:33:35 #151
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_35927619
CDP
pi_35927948
Oeh oeh mag ik Mandisa zijn?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:45:18 #153
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35927957
Ik vind wel dat oYo gelijk heeft. Kleine moeite om spoilers te gebruiken, ze zijn er niet voor niets...
A.M.A.B
pi_35927997
Eerlijk gezegd vind ik spoilertags een beetje overbodig. Ik kijk gewoon niet in dit topic tot ik de afleveringen heb gezien, sim-pel. .
pi_35928173
. . . Melissa. . . . Ik hoop zo dat m'n schatje het ver gaat schoppen. .

Ace was echt vreselijk, ik kan die slijmbal niet uitstaan.

Gedeon en Bucky is lood om oud ijzer, maar ja, wat doe je eraan? Will's exit is gewoon zwaar onterecht, ik vond hem goed, stukken beter dan Kevin, Gedeon, Bucky, Ace en Elliott.
pi_35929482
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik spoilertags een beetje overbodig. Ik kijk gewoon niet in dit topic tot ik de afleveringen heb gezien, sim-pel. .
Is ook zo anders blijf je bezig. Een topic vol met witte vlakken is ook bagger.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:33:58 #157
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35929509
De vrouwen overheersen wel dit jaar..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:35:46 #158
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_35929567
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens...
A.M.A.B
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:36:33 #159
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35929585
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:35 schreef Cart_man het volgende:
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens...
Ik vind bij de mannen alleen Ace en Taylor interessant.
Vrouwen: Mandisa, Katherine, Melissa en Paris...
  zaterdag 11 maart 2006 @ 05:35:29 #160
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_35932736
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zie de afleveringen zowiezo voordat er nog maar 1 bitje te downloaden is.... dus van mij hoeven die spoilertags ook niet zo
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_35933223
Ik vind dingen die afleveringverpestend zijn in spoiler tags meoten, maar zodra de EP uitgezonden is in Amerika kan het gewoon gepost worden en moet je maar ontwijken totdat je hebt gekeken.

Zo'n linkje naar een uitslag speculatie voor donderdag vind ik een echte spoiler, maar de mening van iemand over de mannen na dinsdag... Tja, dat weet ik liever niet vantevoren, dus kijk ik niet in het topic.

Kunnen CDP en CA dan wel voortaan hun mening ook 1 post weergeven? Dat zou ook wel zo fijn zijn.
  ESF Reporter zaterdag 11 maart 2006 @ 10:00:39 #162
87554 Cee
Welluk?
pi_35933963
Gaan we een spoiler-topic openen voor de spoiler-topics van de niet-spoiler topics van AI5? Kewl.

Ik vind de vrouwen dit keer juist niet overheersen. Ze zijn niet veel slechter dan de mannen, maar ook niet beter. Een paar springen er uit; Katherine en Mandisa. Aan Paris heb ik zo'n godgansgloeiende hekel gekregen dat ik haar geweldige auditie met opzet uit mijn geheugen wis. De rest is er wel maar je vergeet ze snel, behalve Pickler want die moeten we blijkbaar met z'n allen ontzettend aandoenlijk en schattig en goed vinden als het aan de producers ligt.

Mijn favoriet momenteel is Elliott, ik verwacht dat hij zo rond de 5e of 4e plaats zal eindigen.

En net als voorgaande jaren, vermaak ik me tijdens de NL Idols goed en denk ik dat de top 10 of top 13 prima is, maar zodra AI begonnen is en ik het verschil zie, wordt het hele NL seizoen voor mij bagger. Da's wel jammer, dat vergelijkingsmateriaal. Maar ach.

Waar gaat dit topic heen na IDO? En gaat de prono mee? I pronos.
pi_35934093
Jeetje wat een gezeik in dit topic zeg. Ik post gewoon hoe ik in het Idolstopic ook post, en nu mag dat opeens niet meer? Lekker vaag.

Maar goed.... jullie je zin.....
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:43:01 #164
82152 LeBeau
Mentaal Blond
pi_35935511
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:00 schreef Cee het volgende:

Waar gaat dit topic heen na IDO? En gaat de prono mee? I pronos.
Naar SHO lijkt mij, daar zitten de andere reality series ook.
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetje wat een gezeik in dit topic zeg. Ik post gewoon hoe ik in het Idolstopic ook post, en nu mag dat opeens niet meer? Lekker vaag.

Daar is er ook wel eens wat van gezegd. Het komt een beetje spammerig over, een hele pagina met alleen maar jouw posts.
Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS ‎(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_35936024
quote:

Maar het leuke is toch dat je zonder spoilers mag posten nadat het uitgezonden is.
Dus dit kan 2 dingen betekenen:

1. Iemand die in amerika woont mag direct na de uitzending even lekker gaan spoilen
2. Je mag pas gaan spoilen als de aflevering te vinden en te downloaden is. Wat automagisch betekend dat degene die het als eerste gaat spoilen ook even moet vermelden waar hij of zij het vandaan heeft gehaald. Warez of niet.
2a. En om het eerlijk te maken voor iedereen dient die persoon dan ook direct een ftp op te zetten natuurlijk. Anders is-ie natuurlijk fout bezig he, zo spoilen omdat die toevallig een snellere internet verbinding/bronnen heeft
pi_35936074
Wat een suffe post.

Spoilertags hoeven hier gewoon niet. Iedereen weet waat hij/zij de afleveringen kan downloaden, dus links hoeven ook niet. Je kijkt alleen in dit topic als je de uitslag wil weten of al hebt gezien. Je kunt niet met iedereen rekening houden.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:14:37 #167
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_35936292
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een suffe post.

Spoilertags hoeven hier gewoon niet. Iedereen weet waat hij/zij de afleveringen kan downloaden, dus links hoeven ook niet. Je kijkt alleen in dit topic als je de uitslag wil weten of al hebt gezien. Je kunt niet met iedereen rekening houden.
Kevin Covais!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 12:14:56 #168
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_35936307
quote:
Wat een suffe post.

Mee eens, zolang ik de desbetreffende aflevering niet heb gezien vermijd ik dit topic.
schorriemorie
  ESF Reporter zaterdag 11 maart 2006 @ 12:44:55 #169
87554 Cee
Welluk?
pi_35937083
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 12:14 schreef CrazyDutchPunk het volgende:

[..]

Kevin Covais!

'Sup y'all.
pi_35937234
quote:
Wat een suffe post.

pi_35953554
quote:

7 keer een post van een zin is natuurlijk een tíkje overdreven. Wordt leuk straks met de liveshows, krijgen we 12 posts, en dan ook nog 4 over de jury en Ryan, en 1 over het podium, en 1 over het uitzinnige publiek...
pi_35960286
Verschil met de NL idols is natuurlijk dat daar veel meer gebruikers zitten die LIVE een aflevering aan het bespreken zijn. American Idol wordt door iedereen gedownload (op die ene uitzondering na dan), en dus door iedereen op zijn eigen tempo gekeken. En dat kan gewoon makkelijk allemaal in 1 post. Al die losse posts zijn rete irritant.

Spoilertags vind ik ook overbodig, er is een té beperkte groep users in dit topic die de resultshows wat later bekijkt. Pas bij de laatste afleveringen moeten we hier wat voorzichtiger mee omgaan, de finale uitslag bijvoorbeeld kan bijvoorbeeld wel tussen spoilertags om niet een heel seizoen om zeep te helpen voor een onvoorzichtige klikker (en ook voor toekomstige kijkers, het is nooit leuk om gelijk de winnaar al te lezen als je interesse door een topic gewekt wordt).
pi_36001037
Al een paar keer gebanned op die forums door aan te tonen dat kellie harstikke nep is. Toch wel triest
  ESF Reporter maandag 13 maart 2006 @ 19:59:13 #174
87554 Cee
Welluk?
pi_36001082
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:58 schreef Seiruu het volgende:
Al een paar keer gebanned op die forums door aan te tonen dat kellie harstikke nep is. Toch wel triest
Dan zit je op de verkeerde forums. De AI plaatsen waar ik kom zijn het allemaal met me eens wat Kellie betreft.
pi_36001194
Mwah wel geinig in principe.

Allemaal van die rare kwasten met hun "KELLIE IS THE BEST" topics, en dan post je even dat ze keihard zit te faken met een paar linkjes erbij en dan gelijk "HATERS ARE NOT ALLOWED, YOU HAVE BEEN REPORTED" etc.
  maandag 13 maart 2006 @ 20:12:05 #176
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_36001539
quote:
Op maandag 13 maart 2006 19:58 schreef Seiruu het volgende:
Tsja, ik denk wel dat iedereen bij American Idols een 'bepaalde rol' speelt, en eigenlijk hebben ze gelijk, daardoor kun je je van de rest onderscheiden.
schorriemorie
pi_36046712
Waarom is de nieuwste nog nergens te vinden
pi_36046905
als ik zo lang moet wachten als vorige week duurt het wel tot een uurtje of 17.00u
pi_36047471
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 09:39 schreef Timmai het volgende:
als ik zo lang moet wachten als vorige week duurt het wel tot een uurtje of 17.00u
Het is toch wat met die rip-groepen van tegenwoordig. Totaal geen respect meer voor het vak

Trouwens toen ik jou naam las... las ik Jamai
pi_36050784
Ik kan ook niet meer wachten

Ik heb ep 18 echt meer dan 100 keer afgespeeld, stukje van Taylor Hicks dan! Die vent is echt geweldig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_36057549
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef Seiruu het volgende:
Ik kan ook niet meer wachten

Ik heb ep 18 echt meer dan 100 keer afgespeeld, stukje van Taylor Hicks dan! Die vent is echt geweldig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit wanhoop heb ik de spoiler gelezen
pi_36057736
Eventueel kan je op rickey.org alvast stukjes zien.
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:21:00 #183
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36057747
Ik ga hem maar LowQuality optreden voor optreden downloaden
Zelfs de "vroege" bronnen hebben nog niets staan!
pi_36058072
Op basis van mp3s ben ik erg onder de indruk van Taylor, Katharine en in mindere mate van ... Bucky. Klinkt nog best leuk.
pi_36060167
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 15:31 schreef Sneeze het volgende:
Op basis van mp3s ben ik erg onder de indruk van Taylor, Katharine en in mindere mate van ... Bucky. Klinkt nog best leuk.
Maar zo verneukt je toch het hele American Idol ervaring, net als low quality versies downloaden.
Wat ik wel gemerkt het is dat wanneer het zo lang duurt voordat het uitkomt, dat er dan altijd een 5.1 audio geluid versie uitkomt. Dat is natuurlijk ook wel kewl
  woensdag 15 maart 2006 @ 16:54:39 #186
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36060847
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Maar zo verneukt je toch het hele American Idol ervaring, net als low quality versies downloaden.
Wat ik wel gemerkt het is dat wanneer het zo lang duurt voordat het uitkomt, dat er dan altijd een 5.1 audio geluid versie uitkomt. Dat is natuurlijk ook wel kewl
Die ook 2/3x zo groot is en dus keilang duurt om binnen te halen
pi_36062904
Je denkt: na een dag werken kan ik m in ieder geval gelijk aanzetten.... niks dus.
[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
pi_36063710
Nog ff geduld, hij is net uitgebracht en zal binnenkort wel op je lokale tv boer te dl/en zijn
pi_36064617
Ik wil 'm graag nog zien voor het slapen gaan
pi_36065068
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Ik kan gewoon niet wachten.
pi_36065243
Ik heb em ook nog niet maar het schijnt dat
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door Seiruu op 15-03-2006 19:43:24 ]
  ESF Reporter woensdag 15 maart 2006 @ 19:33:54 #192
87554 Cee
Welluk?
pi_36065463
Hm, da's raar, bij AI heb ik nog nooit gehad dat ik per sé een hele aflevering binnen wilde hebben zonder vantevoren er iets over gelezen te hebben. Ik zit 's ochtends voordat ik naar m'n werk ga even achter de computer de low quality clippies te zoeken en gooi de mp3'tjes op mijn speler en probeer er zo veel mogelijk te bekijken voordat ik weer naar mijn bushalte stiefel.

Vandaar dat ik ze allemaal heb gezien en
SPOILER
pi_36065569
En daar is tie dan eindelijk! om 19.19 uur gepost.
pi_36065905
Is het niet woensdag - donderdag
pi_36065950
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 19:37 schreef dolfg het volgende:
En daar is tie dan eindelijk! om 19.19 uur gepost.
Nu hopen dat het het wachten waard is. Grappige is dat ik nu geen zin heb om te kijken...

maar doe het natuurlijk wel!
pi_36072691
Mandisa YEAH
  woensdag 15 maart 2006 @ 23:39:59 #197
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36073615
quote:
According to J records (warning-music blares when site is opened--ugh). Barry Manilow will be performing on American Idol Wednesday March 22. He's got a record of 50's music coming out shortly. Maybe that week will feature the kids singing 50's tunes? And Rod Stewart will appear, Wednesday April 19. Rod has been recording standards lately. Could be that week's theme is the Great American Songbook.
Yay...[not]
pi_36073693
Sohee, Katherine wordt ook met de week mooier zeg
  donderdag 16 maart 2006 @ 00:25:46 #199
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36074721
Ik kan ook gaan kijken

Ace: die eerste paar noten [auw] voor de rest weer heel matig.
Hij moet nummers bij z'n stem kiezen ipv zn favo nummers. Het zou m nu wel eens de kop kunnen kosten binnen een paar weken namelijk.
Simon is trouwens wel eerlijk en niet meer theatraal bot zonder reden

Kellie: hoe kun je Stevie Wonder nou niet kennen? Ze voert haar act iets te veel op.. Haar accent begint ook ècht te irriteren, waar Carrie het heel goed verborg in haar zang. Ze zong het saai, ongeinspireerd en heel monotoon.
Dr domme blondjes-gedrag staat me ook flink tegen

Elliot: Hij was echt ontroerd door Stevie Goed gezongen, maar helaas voor hem mist hij iets speciaals. Het miste een giga uithaal, hij stond ook redelijk stil en de band leek iets voor hem uit te spelen Wel erg toffe vocalen.

Mandisa: Die schoenen Op blote voeten Ze begon een beetje wankel, maar herstelde wel. Toch vond ik het nog niet de Mandisa van de laatste 3 weken ..maar ze was wel weer goed. Lekker beweeglijk ook! Simon schijnt ook erg in haar kamp zitten

Bucky: dat wijdbeens zingen is niet echt een hit Erg leuk gedaan, klonk zeer aangenaam aangezien ik geen fan ben van zijn stemgeluid. Saaie styling, hij moet wel nog even leren het hele podium te gebruiken. Eens met Simon over dat haar

Melissa: Olijfolie? Die blunder bij Stevie: GEWELDIG! Maar dan weer je lyrics vergeten, en tussen een mooi geheel zóveel valse noten zingen..vind ik zo jammer Hoop niet dat ze morgen gaat, maar zie haar dit graag nog een keer zonder fouten zingen! Ze zag er wel uit. Jammer van die last-minute songchange...

Lisa: Beetje jammer dat ze wéér Whitney erbij haalt, want ze moet juist daar van af. Leuk optreden, ze was idd lekker jong en energiek. Goed gezongen, maar toch een beetje veilig..Ze liet wel zien waarom ze in die Top 12 hoorde en dat ze niet alleen maar ballads kan.

Kevin: Duidelijk denkt ie dat hij nu populair is Sexy?Hij? Wat een compleet vervelend optreden. Slecht gezongen, irritant gedaan. Hij leek het liedje lijken op een 2e rangs Gordon liedje uit de 80s. Ook dat terug praten tegen de jury om grappig te zijn..nee dank je. VFTW zal een flinke kluif hebben aan m!

Katharine: Vanaf haar borst naar benee leek ze zwanger Goed gedaan, kalm, sterk. Zij kan lekker schreeuwend uithalen en het irriteert me niet eens! Ook haar makeup en uitstraling zijn flink geboost..ze is niet zo saai meer Zij is the one to beat dit jaar.

Taylor: Taylor is back! Geweldig gedaan dit. Het liedje lag hem compleet, jammer dat het koortje soms harder klonk dan hem. Minder spastisch maar wel vol energie En zn haar moet grijs blijven!

Paris: jesus-fucking-christ kan iemand een goede stylist op dat kind afsturen? Performance: Ze is terug op dr niveau..goed gezongen, energie spatte er vanaf..jemig wat was dìt goed! Lisa moet gaan uitkijken...

Chris: tja...een rocknummer doen, met mic-stand..it's been done before. Hij moet gaan uitkijken want hier begint hij toch redelijk te irriteren met uithalen bij elke klinker. Toch erg goed gedaan..maar hopelijk volgende keer iets interessants met risico! Hij kreeg wel erg goed commentaar, is Ace zn favorol kwijt?

[ Bericht 38% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 16-03-2006 02:06:30 ]
pi_36075273
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef woutf het volgende:
Sohee, Katherine wordt ook met de week mooier zeg
Haar decolette is wel mooi, maar dude dat soep jurkje was toch niks joh. Laat niets meer van haar prachtige slanke waistline en heupen zien. Ze lijkt op een chubby meisje maar toch een heerlijk non-bubber lichaam.

Oh ja en een prachtige uitstraling en gezicht natuurlijk

Die Taylor Hicks

Damn die paris. Ze zong wel aardig, maar ik haat hoe ze haar gedraagt. bah

[ Bericht 10% gewijzigd door AlohaXa op 16-03-2006 01:16:58 ]
  donderdag 16 maart 2006 @ 01:15:52 #201
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36075496
Taylor Hicks en Chris Daughtry waren de sterren van de avond, erg duidelijk. En onder de dames deden Mandisa en Katherine McPhee het het beste naar mijn mening.

Kellie Pickler was duidelijk de allerslechtste van de avond, gevolgd door Kevin Covais. Het zou me niets verbazen als Kellie door haar uiterlijk en domme-blondje karakter trouwens nog een ronde doormag.... maar ik denk dat Kellie en Kevin straks met z'n tweeen naast Ryan Seacrest staan met de "lowest number of votes..." - En dan mag er 1 naar huis natuurlijk.

Over 4 uur weten we het. Althans, aan de west kust.... aan de oostkust is het al over 1 uur bekend, en dan komt het natuurlijk meteen op internet. Maar ik zie het vanavond wel
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36075557
persoonlijk hoop ik dat ik die kevin of ace ventje volgende week niet meer hoeft te zien. Ook al zou paris een leuke zijn
  donderdag 16 maart 2006 @ 02:07:13 #203
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36076014
Ik vond het toch wel een goede eerste liveshow met 3/4 tegenvallers..
pi_36076471
WTF
SPOILER
pi_36076610
Ik las hem . De verleiding was te groot .

Maar even over de optredens.

Ace: Mmja, hij blijft leuk om te zien hoor, afgezien van dat haar, maar het optreden stelde wederom niets voor. Begon vals, bleef niet boeiend. Gevalletje Jim denk ik.

Kellie, blegh! Dat domme en irritante wordt écht te erg. En ik ben blij dat Simon het met me eens was over d'r look.

Elliot was schattig bij Stevie, zong goed, maar ik blijf hem niet heel heel boeiend vinden . Komt denk ik bij de top 5, verder niet.

Mandisa! . Ryan die d'r schoenen uittrekt . Was zeker niet haar beste optreden maar toch erg erg leuk. Ze staat er ook zo vol zelfvertrouwen te zingen en te dansen .

Bucky, sja, hij is best goed . Ik zei tijdens z'n optreden dat zn haar beter zat dan dat van mij, nu het een keer gewassen en uit een staart is . Maar het moet er af, net als die snor en sik. Optreden was wel ok.

Melissa heeft een leuke stem, maar ja, er is niet echt iets boeiends aan en tot 2 keer toe de lyrics vergeten helpt ook niet echt.

Lisa is irritant. Ze heeft een lelijk gezicht en dat hele Whitney-gedoe is al wekenlang saai. Vond ook helemaal niets aan d'r optreden. Oh en ze doet zo overdreven in d'r bewegingen .

Kevin . Ik heb heel z'n optreden gelachen . Hij moet alleen oppassen dat dat arrogante een grap blijft en hij het niet te serieus gaat nemen. Het was niet om aan te horen maar geweldig om te zien .

Ik vind het zó jammer dat Katherine zo'n huppelkut is af en toe. Ze heeft namelijk een héle aardige stem en is ook echt knap. Alleen dat stukje Kellie waar ze soms last van heeft is irritant . Oh en héle foute jurk. Dat terwijl ze een lichaam heeft om jaloers op te zijn. Dom dom dom.

Taylor was weer Taylor . Geen héle enge Forrest Gump danspasjes meer en lekker gezing. Zo kennen we hem weer .

Paris zag niét uit en is bloédirritant. Dat Taylor uithalen maakt alsie naast Ryan staat hoort bij z'n raarheid, dat hoef je niet na te doen idioot arrogant huppelaapje . Nee, ik mag d'r niet meer .

Chris blijft gaaf maar ik vond hem deze week niet heel spannend. Toch issie leuk .
  donderdag 16 maart 2006 @ 06:48:26 #206
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36076735
Kevin zit er nog steeds in en ik vond juist dat Melissa McGee het helemaal niet ZO slecht deed.... Jammer dat ze weg is!
-
pi_36078015
hmm... weet iemand eigenlijk waar de afkortingen LOL, XOR of sinds vandaag BiA voor staan?
Of is dit way beyond forumregels?
  donderdag 16 maart 2006 @ 09:44:50 #208
131678 Funkytrip
Funky Vidi Vici!
pi_36078333
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 04:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Paris zag niét uit en is bloédirritant. Dat Taylor uithalen maakt alsie naast Ryan staat hoort bij z'n raarheid, dat hoef je niet na te doen idioot arrogant huppelaapje . Nee, ik mag d'r niet meer .
Paris is 17 en eigenlijk nog een kind. Dus die copieert gedrag van ouderen. Taylor ziet er oud uit, dus dat gejoeh moet wel stoer zijn. Vandaar dat zij dat ook doet. Gewoon kinderlijk copieergedrag.

Zie ook de overdreven beweginkjes van Lisa. Vorig jaar was er ook zo'n 16 jarig meisje dat heel erg gemaakt een kunstje deed op het podium.

Zie trouwens ook David met zijn overdreven gecroon. Helemaal afgekeken van de jaren 50/60.
Nu met gitaar!
pi_36079314
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 04:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik las hem . De verleiding was te groot .

Maar even over de optredens.

knip[...]
Dude, you read my mind. Alsof we het samen bekeken en besproken hadden. Scaaarrrryyyeejjj

ow maar lisa is niet lelijk jij h*m*

Dat die ene eruit gevote was, was niet echt een verrassing in mijn ogen. Het publiek heeft goed gekozen. Ik zal wel haar rondborstigheid missen, maar verder dan dat
Maar wel zielig dat ze haar liedje niet eens live op tv mag afmaken haha

[ Bericht 7% gewijzigd door AlohaXa op 16-03-2006 11:09:18 ]
pi_36081206
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 09:28 schreef dolfg het volgende:
hmm... weet iemand eigenlijk waar de afkortingen LOL, XOR of sinds vandaag BiA voor staan?
Of is dit way beyond forumregels?
de groep die de aflevering online zet volgens mij
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:54:42 #211
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36085130
Die FORD commercial gaat hier voor wat kwijlende mannen zorgen , denk ik
Katherine in boswachterspakje..
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:05:40 #212
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36085441
Die blik van Katherine als de laatste persoon richting bottom 3 gaat..
pi_36086103
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
welke aflevering?
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:30:37 #214
13706 Danzig
Dirty Black Summer
pi_36086126
Heb de optredens vandaag pas kunnen kijken:

Ace:
Ok, deed het goed, wat me wel irriteert zijn als die 'hijgjes'na elke zin die hij zingt, zeker als je erop gaat letten is het heel erg irritant.

Kellie:
Kellie viel vandaag tegen Stevie Wonder is duidelijk niet haar ding, maar het blijft Kellie

Elliot:
Sympathieke vent, kan goed zingen maar deze keer vond ik 'm erg tegenvallen. Als je zo'n grote fan van Stevie Wonder bent dan moet je het veel en veel beter kunnen. Vorige viel Elliot ook al tegen, volgens mij moet ie gaan oppassen dat hij niet in de gevarenzone komt.

Bucky:
Verrassend goed voor iemand die niet veel heeft met de muziek van Stevie Wonder. Het optreden was niet erg goed ofzo maar voor Bucky knap.

Melissa:
Tsja, je tekst vergeten is niet heel erg slim, maar desondanks een goed optreden hoewel Melissa beter rocknummers kan gaan doen.

Mandisa:
Haar optreden was ok, niet meer en niet minder. Iets teveel geschreeuw.

Lisa:
Gelukkig geen ballad deze keer, ook Lisa optrden was ok, niet meer en niet minder.

Kevin:
Het blijft leuk om Kevin te zien (en iets minder om te horen), maar hij is niet de nieuwe American Idol.

Katherine:
Zangtechnisch zal het allemaal wel goed zijn met Katherine maar ik hou niet van haar stem, te schel, doet me teveel denken aan Celine Dion. En het blijft toch een beetje een suffe muts...

Taylor:
Goed optreden van Taylor, gelukkig overdrijft ie z'n 'act' niet te veel waardoor het leuk blijft om naar te kijken en te luisteren.

Paris:
Goed optreden, mooie stem maar het blijft een irritant kind. Ze is 17 jaar maar als je haar op het podium ziet dan lijkt het iemand van 40 jaar.

Chris:
Beste optreden van de avond, al hoewel hij natuurlijk de mazzel heeft gehad dat de Red Hot Chilli Peppers het nummer als een keer hadden gecovered en er een rocknummer van hadden gemaakt anders was Chris denk toch door het ijs gezakt.
schorriemorie
  donderdag 16 maart 2006 @ 14:33:46 #215
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36086219
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:29 schreef -tK- het volgende:

[..]

welke aflevering?
De results van gisteravond:
S05E21 en dan de Ford Commercial
pi_36086607
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 10:30 schreef AlohaXa het volgende:

[..]

Dude, you read my mind. Alsof we het samen bekeken en besproken hadden. Scaaarrrryyyeejjj

ow maar lisa is niet lelijk jij h*m*

Dat die ene eruit gevote was, was niet echt een verrassing in mijn ogen. Het publiek heeft goed gekozen. Ik zal wel haar rondborstigheid missen, maar verder dan dat
Maar wel zielig dat ze haar liedje niet eens live op tv mag afmaken haha
Ik ben een meisje .
pi_36089048
Zoals het er nu uitziet heb ik 21 eerder binnen dan 20. Ik wou dat ook ik AI gewoon op televisie zou kunnen zien!

En Katharine vind ik gek genoeg het beste op mp3, dan pas hoor je hoe mooi haar stem is.
pi_36091816
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ik ben een meisje .
oh.. ehm.. mja.. dat wist ik echt wel!...

en oh dan ben je ook geen h*m*
pi_36093290
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
toch maar even de resultshow downloaden dan
pi_36095980
Heerlijke aflevering. Kan haast niet wachten op volgende week. Eerst deze nog maar eens bekijken
pi_36096207
. Melissa. . was geweldig. .

Hoogtepunten van de optredens: Paris, Melissa, Chris, Katharine, Kevin . en Taylor.
Dieptepunten: Ace, Lisa en Elliott.

Kom er later nog wel op terug. .
  ESF Reporter donderdag 16 maart 2006 @ 20:48:04 #222
87554 Cee
Welluk?
pi_36097045
Ik kan wel mijn mening over de hele liveshow van de top 12 doorseinen maar liever copy-paste ik gewoon wat clumsy_clown heeft gezegd en zeg 'jah! Vind ik ook!'

Dat Kevin nog niet eens in de gevarenzone komt, verbaasde me niks. En dat Ace in de bottom 3 zat ook niet. En dat Melissa er uit ligt helemaal niet.
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:50:08 #223
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36097115
Ik ben de enige Paris fan nog hier ?
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:54:31 #224
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_36097254
quote:
Theme for the performance show will be "music of the 50s," with a special performance by renowned artist Barry Manilow.
Dat word interessant!
  ESF Reporter donderdag 16 maart 2006 @ 21:02:46 #225
87554 Cee
Welluk?
pi_36097520
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 20:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ben de enige Paris fan nog hier ?
Ga je schamen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: