SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 9 juni 2006 20:29 schreef Svensational het volgende:[/b]
Ik bedoelde dat ik 16 juni 2006 jouw virtuele piemel wil zuigen omdat je hier dan al een jaar komt ;(.
LEUGENS (╯°□°)╯︵ ┻━┻
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:37 schreef Funkytrip het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter zoekenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:59 schreef Duiveltja het volgende:
Wat raar dat er geen vrouwenaflevering te vinden is
Tijd voor een bril?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beter zoeken.
Ik zie trouwens niks in je post CDP...
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:54 schreef -tK- het volgende:
[..]
Tijd voor een bril?
ik ze heel veel mooie kruisjes![]()
Will is waardeloos.quote:
Ze had vond ik het verkeerde nummer gekozen, haar stem past wel goed bij Heart maar ze had een ander nummer van Heart moeten kiezen, iets waar haar stem beter naar voren kwam.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
Melissa hmmmzzz gaat wel.Niet bijzonder goed, maar wel beter dan de eerste 2 Paris en Lisa
Ik vond haar auditie super, maar kan haar echt niet meer uitstaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ben nu pas de meiden aan het kijken, maar wat was Paris slecht zeg!
Paris ziet er wel vaker wat 'vreemd' uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie heeft in godesnaam Paris gestyled bij die uitslag?
Stevie Wonder. Daarom mag hij volgende week tot in den treure weer gecovered worden bij het eerste liveshow-thema!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wie heeft in godesnaam Paris gestyled bij die uitslag?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Stevie Wonder. Daarom mag hij volgende week tot in den treure weer gecovered worden bij het eerste liveshow-thema!![]()
Gaan ze dan ook Corey Clark uitnodigen voor de liveshows?quote:
Eigenlijk best wel wreed, wordt je eruit gestemd mag je meteen een nummer gaan zingen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:![]()
Lekker zo'n jankende teleurgestelde Ayla
Dergelijke warezlinkjes mogen niet.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:27 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Beter zoeken.
Ik zie trouwens niks in je post CDP...
Ssstquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Dergelijke warezlinkjes mogen niet.
Doe niet zo lullig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja we kunnen niet met 1 persoon rekening houden als de rest het al gezien heeft..
Als de uitzending nog niet is geweest jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:20 schreef oYo het volgende:
Maar ook spoilertags gebruiken wordt gevraagd.
Irritant is dat jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:08 schreef LeBeau het volgende:
Moet je nou echt voor elk optreden een aparte post maken?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:26 schreef oYo het volgende:
Ach jij je zin CDP, ik was vergeten dat je een hoog Kevin Covais gehalte had.
Ik zal het topic maar vermijden omdat jij nog pubert en gewoon geen zin hebt om een betje rekening te houden met anderen.
Ik wil best rekening houden met anderen (meervoud).Dat jij nou Ayla Brown trekjes hebt en verwacht dat de hele wereld om jou draait.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:26 schreef oYo het volgende:
Ach jij je zin CDP, ik was vergeten dat je een hoog Kevin Covais gehalte had.
Ik zal het topic maar vermijden omdat jij nog pubert en gewoon geen zin hebt om een betje rekening te houden met anderen.
Is ook zo anders blijf je bezig. Een topic vol met witte vlakken is ook bagger.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik spoilertags een beetje overbodig. Ik kijk gewoon niet in dit topic tot ik de afleveringen heb gezien, sim-pel..
Ik vind bij de mannen alleen Ace en Taylor interessant.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:35 schreef Cart_man het volgende:
Daar ben ik het dus totaal niet mee eens...
Ik zie de afleveringen zowiezo voordat er nog maar 1 bitje te downloaden is.... dus van mij hoeven die spoilertags ook niet zoquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik spoilertags een beetje overbodig. Ik kijk gewoon niet in dit topic tot ik de afleveringen heb gezien, sim-pel..
Naar SHO lijkt mij, daar zitten de andere reality series ook.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:00 schreef Cee het volgende:
Waar gaat dit topic heen na IDO? En gaat de prono mee? Ipronos.
Daar is er ook wel eens wat van gezegd.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetje wat een gezeik in dit topic zeg. Ik post gewoon hoe ik in het Idolstopic ook post, en nu mag dat opeens niet meer? Lekker vaag.
Maar goed.... jullie je zin.....![]()
Maar het leuke is toch dat je zonder spoilers mag posten nadat het uitgezonden is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
Jeetje wat een gezeik in dit topic zeg. Ik post gewoon hoe ik in het Idolstopic ook post, en nu mag dat opeens niet meer? Lekker vaag.
Kevin Covais!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een suffe post.
Spoilertags hoeven hier gewoon niet. Iedereen weet waat hij/zij de afleveringen kan downloaden, dus links hoeven ook niet. Je kijkt alleen in dit topic als je de uitslag wil weten of al hebt gezien. Je kunt niet met iedereen rekening houden.
Mee eens, zolang ik de desbetreffende aflevering niet heb gezien vermijd ik dit topic.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een suffe post.
Spoilertags hoeven hier gewoon niet. Iedereen weet waat hij/zij de afleveringen kan downloaden, dus links hoeven ook niet. Je kijkt alleen in dit topic als je de uitslag wil weten of al hebt gezien. Je kunt niet met iedereen rekening houden.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat een suffe post.
7 keer een post van een zin is natuurlijk een tíkje overdreven. Wordt leuk straks met de liveshows, krijgen we 12 posts, en dan ook nog 4 over de jury en Ryan, en 1 over het podium, en 1 over het uitzinnige publiek...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:13 schreef charmed_angel het volgende:
Dan zit je op de verkeerde forums. De AI plaatsen waar ik kom zijn het allemaal met me eens wat Kellie betreft.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:58 schreef Seiruu het volgende:
Al een paar keer gebanned op die forums door aan te tonen dat kellie harstikke nep is. Toch wel triest
Tsja, ik denk wel dat iedereen bij American Idols een 'bepaalde rol' speelt, en eigenlijk hebben ze gelijk, daardoor kun je je van de rest onderscheiden.quote:Op maandag 13 maart 2006 19:58 schreef Seiruu het volgende:
Al een paar keer gebanned op die forums door aan te tonen dat kellie harstikke nep is. Toch wel triest
Het is toch wat met die rip-groepen van tegenwoordig. Totaal geen respect meer voor het vakquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:39 schreef Timmai het volgende:
als ik zo lang moet wachten als vorige week duurt het wel tot een uurtje of 17.00u
quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:03 schreef Seiruu het volgende:
Ik kan ook niet meer wachten
Ik heb ep 18 echt meer dan 100 keer afgespeeld, stukje van Taylor Hicks dan! Die vent is echt geweldigUit wanhoop heb ik de spoiler gelezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar zo verneukt je toch het hele American Idol ervaring, net als low quality versies downloaden.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:31 schreef Sneeze het volgende:
Op basis van mp3s ben ik erg onder de indruk van Taylor, Katharine en in mindere mate van ... Bucky. Klinkt nog best leuk.![]()
Die ook 2/3x zo groot is en dus keilang duurt om binnen te halenquote:Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Maar zo verneukt je toch het hele American Idol ervaring, net als low quality versies downloaden.
Wat ik wel gemerkt het is dat wanneer het zo lang duurt voordat het uitkomt, dat er dan altijd een 5.1 audio geluid versie uitkomt. Dat is natuurlijk ook wel kewl![]()
Ik kan gewoon niet wachten.quote:Op woensdag 15 maart 2006 16:33 schreef AlohaXa het volgende:
[..]
Maar zo verneukt je toch het hele American Idol ervaring, net als low quality versies downloaden.
Wat ik wel gemerkt het is dat wanneer het zo lang duurt voordat het uitkomt, dat er dan altijd een 5.1 audio geluid versie uitkomt. Dat is natuurlijk ook wel kewl![]()
[ Bericht 1% gewijzigd door Seiruu op 15-03-2006 19:43:24 ]
Nu hopen dat het het wachten waard is. Grappige is dat ik nu geen zin heb om te kijken...quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:37 schreef dolfg het volgende:
En daar is tie dan eindelijk! om 19.19 uur gepost.
Yay...[not]quote:According to J records (warning-music blares when site is opened--ugh). Barry Manilow will be performing on American Idol Wednesday March 22. He's got a record of 50's music coming out shortly. Maybe that week will feature the kids singing 50's tunes? And Rod Stewart will appear, Wednesday April 19. Rod has been recording standards lately. Could be that week's theme is the Great American Songbook.
Haar decolette is wel mooi, maar dude dat soep jurkje was toch niks joh. Laat niets meer van haar prachtige slanke waistline en heupen zien. Ze lijkt op een chubby meisje maar toch een heerlijk non-bubber lichaam.quote:Op woensdag 15 maart 2006 23:42 schreef woutf het volgende:
Sohee, Katherine wordt ook met de week mooier zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |