Jeroen Overbeek is okay!quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:10 schreef RaisinGirl het volgende:
Ach, laat ik Jeroen Overbeek nog even noemen. Die jongen verdient tenslotte óók een kans. Gun het 'em, Vlens, of nodig hem anders uit.
Dan wil ik ook wel kijken. Voor Zwagerman zet ik de tv niet aan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:03 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
Ik wil het wel doen dit jaar.
Ik maak met alle plezier mijn opwachting in je huiskamer, dwerg! Hier kan de publieke omroep toch niet omheen zou je zeggen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:18 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dan wil ik ook wel kijken. Voor Zwagerman zet ik de tv niet aan.
Rik is ook wel okay wat mij betreft, maar toch niet zo okay! als Jeroen. Het zit 'em in dat lichtspottende dat Jeroen heeft, die glimlach.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:15 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Jeroen Overbeek is okay! [afbeelding]! Die gun ik het natuurlijk. Keertje duo-presenteren dan maar?
Wat vind je trouwens van Rik van de Westelaken, RaisinGirl? Niet als presentator van Zomergasten, maar gewoon in het algemeen. Om maar eens even off-topic te gaan..
Nee, Rik haalt het zeker niet bij Jeroen, maar af en toe meen ik bij hem toch ook zo'n licht ironische glimlach te ontwaren. En dat is natuurlijk prettig. Maar Communicatiewetenschappen... Oei, oei, oei. Dat wist ik niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:27 schreef RaisinGirl het volgende:
[..]
Rik is ook wel okay wat mij betreft, maar toch niet zo okay! als Jeroen. Het zit 'em in dat lichtspottende dat Jeroen heeft, die glimlach.
Ik heb me overigens maar eens eventjes iets meer in beide heren verdiept en heb ontdekt dat Rik ooit Communicatiewetenschappen studeerde. Nee, dan Jeroen: afstudeerrichting staats- en bestuursrecht. Kijk, daar heb je wat aan..
quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:40 schreef RaisinGirl het volgende:
Jeroen is zeker een held. Ik zou bijna willen zeggen: een voorbeeld. Als ik op een donderdagochtend voor de klas sta met uitzicht op een stel nog-net-niet-wakkere-en-niet-al-te-intelligente VWO4 leerlingen dan denk ik aan hem, en dan voel ik die ironische glimlach langzaam doch zeker verschijnen.
Ik ken hem nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 19:24 schreef golfer het volgende:
Interview met de nieuwe presentator is hier te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |