Okee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:51 schreef Homdeck het volgende:
In Twee Vandaag was een item over de gemeenteraadsverkiezingen op Texel. Eerst vroegen ze aan een man of hij al wist op welke partij hij gaat stemmen. "Ja dat weet ik". "Ok en waarop?". "Dat zeg ik niet".
Later hetzelfde bij een vrouw. "Weet u al wat u gaat stemmen?". "Ja maar ik zeg niet waarop".
Waarom moet dat nou weer geheim blijven? Ik zie het wel vaker op TV voorbijkomen en ik snap er niks van. Of zouden ze zich schamen ofzo?
Oh ja, ik stem VVD en daar schaam ik me niet voor![]()
Het interesseert me helemaal niet waarop ze gaan stemmen, maar daar gaat het helemaal niet om. Ik stoor me alleen aan dat ouderwetse gedrag dat geheim moet blijven waar je op stemt. Al kon ik aan die bejaarde man met dat ringbaardje zo ook wel zien dat het de gristenunie gaat worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:58 schreef Nemephis het volgende:
Waarom zou je dat ook moeten vertellen? Nieuwschierig aagje!
Of men vind gewoon dat dat die interviewer geen bal aangaat, terecht, overigens.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:07 schreef Yildiz het volgende:
Hebbeuh ze wat tuh verberregêuh ofso!?
schaam je!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:51 schreef Homdeck het volgende:
In Twee Vandaag was een item over de gemeenteraadsverkiezingen op Texel. Eerst vroegen ze aan een man of hij al wist op welke partij hij gaat stemmen. "Ja dat weet ik". "Ok en waarop?". "Dat zeg ik niet".
Later hetzelfde bij een vrouw. "Weet u al wat u gaat stemmen?". "Ja maar ik zeg niet waarop".
Waarom moet dat nou weer geheim blijven? Ik zie het wel vaker op TV voorbijkomen en ik snap er niks van. Of zouden ze zich schamen ofzo?
Oh ja, ik stem VVD en daar schaam ik me niet voor![]()
Mogen die mensen dat godver de godver zelf uitmaken?!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:03 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Het interesseert me helemaal niet waarop ze gaan stemmen, maar daar gaat het helemaal niet om. Ik stoor me alleen aan dat ouderwetse gedrag dat geheim moet blijven waar je op stemt. Al kon ik aan die bejaarde man met dat ringbaardje zo ook wel zien dat het de gristenunie gaat worden.
Precies.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:33 schreef wonko het volgende:
[..]
Mogen die mensen dat godver de godver zelf uitmaken?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |