Alcohol maakt je para ipv barraquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:33 schreef BarraCupraCuda het volgende:
waarom krijg ik het idee dat jullie me uitlachen?
quote:
Waar wacht je op dan? Op mijn mail? Nou die heb je hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
*wachten wachten* KOM NOU VRIENDJES EN VRIENDINNETJES IK WIL WEG!!!
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:44 schreef vamperotica het volgende:
owjee.....Wezijn de Barra vergeten...
Ik ook zometeen. Ik lig al in bedje eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:45 schreef vamperotica het volgende:
En nu...... bedjeslapen!
Veel plezierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik ga stappen.... truste dames!!!!
Ikkequote:Op zondag 5 maart 2006 09:36 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Goeiemorgenwie zijn er allemaal wakker....
Gebruik Robijn easy iron, dat werkt goed en ruikt lekkerquote:Op zondag 5 maart 2006 09:51 schreef nokwanda het volgende:
bijna....even mijn grezicht onder de strijkbout leggen...momentje aub
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef nokwanda het volgende:
Ik kom niet verder dan 1.59 (niet eens 1.60)
quote:Op zondag 5 maart 2006 09:52 schreef CarDani het volgende:
[..]
Gebruik Robijn easy iron, dat werkt goed en ruikt lekker![]()
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 09:52 schreef CarDani het volgende:
[..]
Gebruik Robijn easy iron, dat werkt goed en ruikt lekker![]()
![]()
gefeliciteerdquote:Op zondag 5 maart 2006 09:56 schreef gaai het volgende:
Ik las iets verheugends......wacht even........jah hier......![]()
[..]
Ik ben een hele(!) centimeter groter
![]()
kon het niet laten, het komt niet vaak voor dat ik groter ben![]()
Ha! Dat argument zijn ze bij mij mooi kwijt.......quote:Op zondag 5 maart 2006 10:10 schreef nokwanda het volgende:
[..]
gefeliciteerd![]()
Eigenlijk ondervind ik maar een nadeel aan klein zijn. Andere mensen die langer zijn en langere benen hebben kunnen zich niet voorstellen dat je moet rennen om ze bij te houden. En als je dan om die reden loopt te hijgen zeggen ze dat je een slechte conditie hebt (en bij mij gooien ze dat dan op het roken)
Jaaaa, zijn geweldig. Echt zo'n bak waar je in ligt. Heel knus. Heb hem ooit in een tweedehandswinkel gekocht voor een prikkie. Heb er zelf tijden in geslapen en EW ook. Maar nu stond ie op de logeerkamer omdat EW liever een kleiner bed had om meer ruimte in zijn kamer te hebben en mijn vriendin vroeg of ze hem mocht hebben voor haar dochter. Kan ik geen nee tegen zeggen, natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 10:37 schreef gaai het volgende:
Klinkt/leest leuk !
Die ouwe twijfelaars, die je beschrijft, vind ik altijd van die mooie nostalgische bedden![]()
Voor je ging slapen?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:31 schreef displission het volgende:
Brak, 7 uur vanochtend geworden
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:00 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben je wezen stappen
Waar ben je wezen stappen? Veel gedronken ?
Ik lag om 23:00 in mijn nest. Stappen komt ooit nog een keer denk ik, maar heb er geen behoefte aan. Internet is op dit moment een uitstapje nog
Als ik internet aanzet dan lijk ik net op stap te gaan, een hele andere grote wereld vol informatie![]()
was ook echt doordrinkenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:29 schreef Dromenvanger het volgende:
Das niet mis
Wat voor bier was het? Welk merk en uit welk glas?
Ben nieuwsgierig dus
12 bier in 1 uur doe ik je niet na zo snel, vroeger wel maar nu niet meer.
Dat denk ik bij 12 in een uur. Ooit heb ik met nieuwjaar 2 flessen sekt in een keer leeggedronken in een kroeg achter elkaar, die sekt was bedoeld om mee te spuiten op 00:00. Maar ik dronk het leeg en had nog veel bier op en een space-cake erbijquote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
was ook echt doordrinken![]()
het was Amstel
Volgens mij is dat van Derren Brown.....ik meende daarover te hebben gelezen in het topic alhier......( vorige Derren Brown topic )quote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef displission het volgende:
Doornroosje, nowkanda..
vanochtend iets heel interressants gezien op volgens mij rtl5 of rtl7. Er was een hondenrace en een soort paranormale man die hypnotiseerde de vrouw achter de balie zo dat ze hem geld uitkeerde terwijl hij nog en eens niet gewonnen had..echt wazig..iemand anders dit nog gezien?
Geen tijd gehad om iets te kijken. Ben net weer thuis.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef displission het volgende:
Doornroosje, nowkanda..
vanochtend iets heel interressants gezien op volgens mij rtl5 of rtl7. Er was een hondenrace en een soort paranormale man die hypnotiseerde de vrouw achter de balie zo dat ze hem geld uitkeerde terwijl hij nog en eens niet gewonnen had..echt wazig..iemand anders dit nog gezien?
Klaar voor vandaag. Maar ik kan het weer niet laten om mijn project wat uitgebreider te maken dan gepland. Kind is er zooo blij meequote:Op zondag 5 maart 2006 17:29 schreef gaai het volgende:
Hey haai, nokwanda.....
Weer uitgeschilderd voor vandaag?En wilden de spiertjes meewerken?
![]()
Kinderen blij maken is een verslavende bezigheid jahquote:Op zondag 5 maart 2006 17:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Klaar voor vandaag. Maar ik kan het weer niet laten om mijn project wat uitgebreider te maken dan gepland. Kind is er zooo blij mee
Spiertjes doen zeer ja. Heb eigenlijk zeer dringend een massage nodig.
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:39 schreef gaai het volgende:
[..]
Kinderen blij maken is een verslavende bezigheid jah![]()
Het is dat ik weet dat cybermassages het nét niet doen, anders had ik je er best één willen geven![]()
![]()
hup in bad jij!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef nokwanda het volgende:
Kan de TT niet veranderd worden in "waar nokje weer in bad moet"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |