moet je ff kijken of de stekker er aan de monitor kant eruit kanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb er een waarvan het stekkertje lullig doet. Die staat dus boven en die moet weg. Is het mogelijk een andere stekker aan zo'n ding te zetten?
Nou... mijn 12-jarige mag ook geen piercing.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:01 schreef vamperotica het volgende:
Stekkertjes heb ik nietzo heel veel verstand van....
Neuspiercing hebik ooknog gehad ja.... toen nog niet elke twaalfjarige er mee rondliep.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moet je ff kijken of de stekker er aan de monitor kant eruit kan
dan niet. je hebt ook veel computer winkels die wel van die 2de hands monitoren hebben voor 25 euro ofzoquote:
Weet ik. Ik heb er ook geen nodig nu.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan niet. je hebt ook veel computer winkels die wel van die 2de hands monitoren hebben voor 25 euro ofzo
dacht al dat je me aan het negeren wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet ik. Ik heb er ook geen nodig nu.
Ik ga hier altijd naar Orbit. Scheelt een boel.
Maar Vamp heeft er een nodig.
btw... googletalk wil niet
wat is een spypen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:13 schreef sararaats het volgende:
mijn Spy Pen heeft het begeven. het lampje wil niet aanblijven als ik eraan draai
hoe kan ik dat oplossen?
een pen waar je geheime boodschappen mee kunt schrijven die alleen zichtbaar zijn onder blacklightquote:
Heb je daar ook je 'tattoo' mee getekend soms?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
een pen waar je geheime boodschappen mee kunt schrijven die alleen zichtbaar zijn onder blacklight
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:19 schreef gaai het volgende:
[..]
Heb je daar ook je 'tattoo' mee getekend soms?![]()
ff kijken of de aansluitinkjes goed zittenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:13 schreef sararaats het volgende:
mijn Spy Pen heeft het begeven. het lampje wil niet aanblijven als ik eraan draai
hoe kan ik dat oplossen?
ja. wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:19 schreef gaai het volgende:
[..]
Heb je daar ook je 'tattoo' mee getekend soms?![]()
Moet er iets mis mee zijn dan?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:21 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja. wat is daar mis mee?
ik heb gewoon een naam op mijn pols hoor
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dacht al dat je me aan het negeren was![]()
ik was helemaal niet sarcastisch ofzoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:22 schreef gaai het volgende:
[..]
Moet er iets mis mee zijn dan?![]()
Ik vond het gewoon slim van mezelf dat ik de link legde![]()
quote:
da's waarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:24 schreef nokwanda het volgende:
Tis in ieder geval een stuk minder pijnlijk dan een echte
Die heb ik ooit wel hier in ouwehoer gepost maar geen idee in welk nummerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
tuurlijk wel
![]()
![]()
nou laat die foto van die tattoo op je kont zien
ow was het je rug
of heb je er geen 1
of of of of of
MEER NOKJE FOTOS
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:28 schreef BarraCupraCuda het volgende:
jeeeeej vanavond stappen zonder de vrouw!
kijken of ik nog een beetje kan flirten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |