Roziger. Maar je beeld van wat? Zet die bril eens afquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:40 schreef vamperotica het volgende:
hi hi... mijn beeld wordtsteeds roziger.... offuh... rossiger... offuh... hoe schrijf je dat eik?
Wil je me dood hebben opf zo? Zie je het voor je... ik met laptop in badquote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:53 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Zo Nok, nog steeds in bad
ben je al gerimpeld en aan het vervellen?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 21:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Wil je me dood hebben opf zo? Zie je het voor je... ik met laptop in bad![]()
Maar de TT doet anders vermoeden
Die heb ik voor het laatst op school gezien tijdens Muziekquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:07 schreef vamperotica het volgende:
Nope... ligt nietaan een brilletje... Die is weer eens alles behalve roze!!!
ben Mozart aan het kijken... Blijft toch een mooi verhaal... met mooie muziek
Sweetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:02 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
nee, het laatste wat ik wil is een geëlektrocuteerde Nok!
![]()
ik kan/we kunnen je niet missen hoor![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:07 schreef vamperotica het volgende:
Nope... ligt nietaan een brilletje... Die is weer eens alles behalve roze!!!
Ja hallo, moet ik je blijven ophemelen? Je houdt er van hè!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sweet![]()
Maar maak je geen zorgen hoor. Onkruid vergaat niet
De lange benen zijn van Mirage. Ik kom niet verder dan 1.59 (niet eens 1.60)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja hallo, moet ik je blijven ophemelen? Je houdt er van hè!
Ik zal wel zeggen dat je een hele mooie bloeiende roos bent die nog lang niet verwelkt. Je hebt fluweelzachte weelderige blaadjes, af en toe laat je je doorns voelen als het nodig is. En je hebt twee lange stengels (las ik ergens, dat je oneindige benen had geloof ik. Of was dat Mirage?)
Ik denk dat ik maar geld ga verdienen met bloemreadings![]()
Daar kan Joke Schols nog een steeltje aan zuigen![]()
(ok het is wel weer genoeg zo)
yup.. het is weer huilen met de pet opquote:
Joke Schols....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:18 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Ja hallo, moet ik je blijven ophemelen? Je houdt er van hè!
Ik zal wel zeggen dat je een hele mooie bloeiende roos bent die nog lang niet verwelkt. Je hebt fluweelzachte weelderige blaadjes, af en toe laat je je doorns voelen als het nodig is. En je hebt twee lange stengels (las ik ergens, dat je oneindige benen had geloof ik. Of was dat Mirage?)
Ik denk dat ik maar geld ga verdienen met bloemreadings![]()
Daar kan Joke Schols nog een steeltje aan zuigen![]()
(ok het is wel weer genoeg zo)
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De lange benen zijn van Mirage. Ik kom niet verder dan 1.59 (niet eens 1.60)
Maar onkruid wordt zwaar ondergewaardeerd hoor. Ik hou er wel van. Lekker wild en groeit niet omdat het genetisch aangepast is.Maar toch lief
Jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Joke Schols....
Doet die niet ook een of ander programma tijdens de spirituele avond6 maart op, ik geloof sbs6?
zucht..... je hebt geen mazzel, is het wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
yup.. het is weer huilen met de pet op
Ja, vooral naast Miragequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:24 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
![]()
maar ben je echt zo klein dan
Ach ja.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
zucht..... je hebt geen mazzel, is het wel.
Keweldiegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:26 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Hoe is het eigenlijk met je leuke kids Vampi?
Ik ken drwerknietzo...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:25 schreef Analyzing_Barb het volgende:
[..]
Jatoen ik over haar in de paravisie las was ik wel enthousiast maar na het topic over haar niet meer zo...ik weet het niet. Ik ga wel kijken iig
![]()
mmmm.. Ik ben 1.63... En mn zoessie is ongeveer een kopkleiner...geloof ik!!!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, vooral naast Mirage![]()
Maar nog altijd groter dan mijn vader. Ik kan hem zo op de bol kussen met zijn 1.52m
miragequote:
quote:
nee.....Maarmijn toetsenbordwel!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:35 schreef Analyzing_Barb het volgende:
benjeookalzoluienmoeomleestekensenzotegebruikeneneenbeetjemeligdaardoor
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Maar ik ga lekker slaapie doen jongens.
Was me weer een genoegen
Ben moe, hoofdpijn....
xxx
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:38 schreef Analyzing_Barb het volgende:
Maar ik ga lekker slaapie doen jongens.
Was me weer een genoegen
Ben moe, hoofdpijn....
xxx
Moet ik denken aan een songtekst:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
truste lieve jij .. droom maar zacht
Iemand schreef al in je fotoboek: jij bent zo fout dat je schattig bentquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:38 schreef BarraCupraCuda het volgende:
sorry ben een beetje in een foute mood vandaag
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Iemand schreef al in je fotoboek: jij bent zo fout dat je schattig bent
En daaaaaar ga je foutquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:50 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ben zo schattig dat ik fout ben
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En daaaaaar ga je fout![]()
Hoewel..... dit is voor diverse interpretaties vatbaar.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]juistem
mmmm zit nu aan een halve liter bacardi cola1/3 verhouding!
begin al lekker warm van binnen te worden... over een uurtje weg en dan PARTY!!!!!!
ga je mee nok?
Zou ik eigenlijk wel weer es moeten doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:03 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]juistem
mmmm zit nu aan een halve liter bacardi cola1/3 verhouding!
begin al lekker warm van binnen te worden... over een uurtje weg en dan PARTY!!!!!!
ga je mee nok?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:09 schreef nokwanda het volgende:
Maar mijn favo partypeople zijn niet available
OKay okay..... the favorite party people I've partied with so far zijn niet available. Jeeezzzz, wat een janboel, die zin. Hoezo tweetalig?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
EN IKKE DAN???![]()
![]()
je moet niet dronken dat ik denken ben
haha nee nog lang niet dronken... niet eens echt aangeschoten maar ik kan wel merken dat ik vaker op backspace moet drukken dan normaal
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
OKay okay..... the favorite party people I've partied with so far zijn niet available. Jeeezzzz, wat een janboel, die zin. Hoezo tweetalig?
LOLquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:28 schreef vamperotica het volgende:
whahahahahahah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |