Goed idee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:44 schreef pkwarts het volgende:
Laniboekje, zet die koters in de keuken met een kookboek. Je moet ook wat uit de avond halen natuurlijk.
Hoi MMaRsuquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:08 schreef rudedeltadude het volgende:
hey all
zo staat het in wikiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ey maar taart wat heb je met de OP gedaan man
Eindelijk bekendquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:34 schreef Thomper het volgende:
Gefeliciteerd GameDemon!
Gefeliciteerd Hansje
Ja, ik dacht, NDA's zijn er om te breken, dus ik onthulde het maar vast gewoon. Veel toffer zo.quote:
Precies, dat jij nu een ban gaat krijgen maakt niet uit enzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, NDA's zijn er om te breken, dus ik onthulde het maar vast gewoon. Veel toffer zo.
You go girl!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:41 schreef mordradead het volgende:
Dat werd eens tijd zeg, luie fa's... en zet GD dan meteen op BLAUW GOFTERDOMME LUI TUIG IK BAN ZWE ALLEMAAL
Jezus, ik schrok me de tyfus. Ik dacht al welke dronken hersenloze ooit zo'n beslissing kon nemen, maar het is dus fakequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:34 schreef Thomper het volgende:
Gefeliciteerd GameDemon!
Gefeliciteerd Hansje
kerel ik moet nog blauw wordenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jezus, ik schrok me de tyfus. Ik dacht al welke dronken hersenloze ooit zo'n beslissing kon nemen, maar het is dus fake
Ik ben verliefd op je men.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kerel ik moet nog blauw worden![]()
mail zit in me inbox, en je mag wel wat vriendelijker doen hoorik houd ook van iedereen
Je lekkere "zelfgemaakte" unoxbroodjes?quote:
Je haat Apple toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kerel ik moet nog blauw worden![]()
mail zit in me inbox, en je mag wel wat vriendelijker doen hoorik houd ook van iedereen
iedereen = personenquote:
Je vergeet de mayo en de curryquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je lekkere "zelfgemaakte" unoxbroodjes?
Unox worst opwarmen, broodje opwarmen, klaar
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zuurkoolschotel is lekker.![]()
quote:
Die was voor MMaRsu bedoeld.quote:
verzuurde ex-crewquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. Genoeg gespeeld kinders, kunnen we nu weer normaal posten? Dank U
Ex-crewquote:
TVP's zijn zo.... not done.quote:
Maar dat is anders...quote:
Inderdaad. Er zit veel wijsheid in bovenstaande post.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:29 schreef mordradead het volgende:
Ja, jij post enkel kwaliteitstvp's
maar jij mag nog helemaal niet stemmen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:45 schreef capibar het volgende:
Volgens stemwijzer moet ik Christenunie stemmen.
Ik Nieuw Rechtsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:45 schreef capibar het volgende:
Volgens stemwijzer moet ik Christenunie stemmen.
Nope.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:04 schreef philipnorth het volgende:
tssss nog geen mod bekend gemaakt?
quote:
Ik zie Daggla en BBD ook daaroquote:
Ja ok, maar t is nog niet officieel bekend gemaaktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:11 schreef Gamedemon het volgende:
jawel , ik ben het!
lees de OP, van een amoebequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
trek je niks aan van die mongolen met een iq van mijn kat man
quote:Hun IQ staat gelijk aan dat van een amoebe. Toegegeven moet wel worden dat hun verstandelijke vermogens iets lijken toe te nemen als er gepraat wordt over het aantal BPM van de nieuwe plaat van DJ Paul Elstak.
Heeft jou kat, met alle respect, het syndroom van down ofzo?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
trek je niks aan van die mongolen met een iq van mijn kat man
Nee, hij heeft dezelfde ziekte als jijquote:Op zondag 5 maart 2006 03:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
Heeft jou kat, met alle respect, het syndroom van down ofzo?
Ik ookquote:
Das waar, ik kan de hele dag gamenquote:Op zondag 5 maart 2006 10:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laten we niet gaan treuren![]()
Positief blijven![]()
omgquote:Op zondag 5 maart 2006 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das waar, ik kan de hele dag gamen
Chibi Robo en Tales of Legendiaquote:
Geluksvogelquote:Op zondag 5 maart 2006 11:08 schreef Roi het volgende:
Ik heb mijn kortingspas van mijn werk binnen! Dacht dat het alleen voor de Praxis zou zijn maar ik krijg ook gewoon 10% korting bij Dixons, Bijenkord, V&D etc etc
Vendex
Ik ben ff games droogquote:
Een gamesdroogte lijkt me verschrikkelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 11:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben ff games droogIk moet gewoon ff maandag een spelleke halen voor mijn DSje, hij schreeuwt er om!
idd, en dan heb je straks weer zo'n overvloed aan gamesquote:Op zondag 5 maart 2006 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een gamesdroogte lijkt me verschrikkelijkIk heb het nu al een tijdje voor mn GB Micro en DS... Maar gelukkig is Peach onderweg en komt Tales of Phantasia bijna
![]()
Voor mij valt het mee, ik ga al die Cube ports voor de DS niet halen. Wat betekent dat ik strax weer een gat heb in mn handheld collectie...quote:Op zondag 5 maart 2006 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, en dan heb je straks weer zo'n overvloed aan games![]()
Jij moet gewoon animal crossing halenquote:Op zondag 5 maart 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor mij valt het mee, ik ga al die Cube ports voor de DS niet halen. Wat betekent dat ik strax weer een gat heb in mn handheld collectie...
Neeheeeeeequote:Op zondag 5 maart 2006 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij moet gewoon animal crossing halen![]()
Je mag Animal Crossing met mij spelen?quote:Op zondag 5 maart 2006 11:17 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jij moet gewoon animal crossing halen![]()
Ik heb nog geen animal crossingquote:Op zondag 5 maart 2006 11:23 schreef Thomper het volgende:
[..]
Je mag Animal Crossing met mij spelen?
warezhoerquote:Op zondag 5 maart 2006 11:22 schreef Roi het volgende:
Ik ga lekker programma's downloaden voor mijn nieuwe comp
Maar op 31 maart welquote:
tssquote:Op zondag 5 maart 2006 11:32 schreef Thomper het volgende:
[..]
Maar op 31 maart welEn dan ga je gelijk naar de site die volgens [N]Gamer de beste plek is om een Animal Crossing community te starten, heah, heah, heaaahh?
Ook gewoon weer programma's als Winrar, SmartFTP, Quicktime en etcquote:
nog niks over bekendquote:Op zondag 5 maart 2006 11:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Hoe zit het nou met die nieuwe mod btw?
De hype is voorbij inderdaad!quote:Op zondag 5 maart 2006 11:53 schreef mordradead het volgende:
gofterdommme man die kutmod kan me nou helemaal niks meer schelen
quote:Op zondag 5 maart 2006 12:04 schreef King_of_cubes het volgende:
De crew laat gewoon te lang op zich wachten.
Zo'n ding van toen jij nog een toffe avatar had.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lanikoekje! Wil jij Niels even uitleggen wat Moogles zijn... Hij kent ze niet
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:19 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Zo'n ding van toen jij nog een toffe avatar had.
Die kleur!!11quote:Op zondag 5 maart 2006 13:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Daarna zijn ze alleen maar slechter geworden inderdaad. Met mn huidige als dieptepunt
Hij is wel herkenbaarquote:
Tijd voor Tales of Legendia. GOTY 2006quote:
"Kupo!"quote:Moogles are small white creatures that appear throughout the Final Fantasy and Seiken Densetsu game series. They first appeared in Final Fantasy III. They usually provide save points, shops, or, in some games, join your team.
Ik wist wel dat die witt beestjes bestonden ik wist alleen de naam niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:26 schreef Laniboekje het volgende:
Niels.. let op: Moogles! "Kupo!"
[afbeelding]
[..]
"Kupo!"
Oh, en schaam je uiteraard.. dat je geeneens weet wat Moogles zijn.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Bovendien kun je mij niks kwalijk nemen ik had vroeger nooit playstation consoles.![]()
Kupo?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:26 schreef Laniboekje het volgende:
Niels.. let op: Moogles! "Kupo!"
[afbeelding]
[..]
"Kupo!"
Oh, en schaam je uiteraard.. dat je geeneens weet wat Moogles zijn.![]()
De Nintendo fanboy jeugd.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:30 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Je jeugd!
Wat voor een hel heb jij wel niet mee moeten maken vroegah!![]()
*petsquote:
* kijkt tussen Lanis gamesquote:
Ik deed pas mee vanaf de N64.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
*pets
Opletten! Ze zaten ook al in de SNES games van Square dus
Hé ik ben nog jong.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:34 schreef mordradead het volgende:
Lekkere nintendofanboy zul je dan wel zijn
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
* kijkt tussen Lanis games
He Lani? Waar zijn je Nintendo consoles?Ik zeg werk aan de winkel Roy.
Die speelt ze natuurlijk strax bij de buurmanquote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
* kijkt tussen Lanis games
He Lani? Waar zijn je Nintendo consoles?Ik zeg werk aan de winkel Roy.
Hyrule.net denkt wel extreem exclusief te zijn door hun logo overal op te flikkeren istnie?quote:
Deal!quote:Op zondag 5 maart 2006 13:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die speelt ze natuurlijk strax bij de buurman
boeiendquote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Hyrule.net denkt wel extreem exclusief te zijn door hun logo overal op te flikkeren istnie?![]()
Ik doe al sinds de NES mee en ik ben nog maar 18quote:
tsja dat ze overal een logo op plakken hebben ze gelijk in, maar tis wel erg grootquote:
Ik gamede als eerst op de pc en toen op de nesquote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik doe al sinds de NES mee en ik ben nog maar 18En in al die tijd heb ik ook op de Sega MegaDrive en PS1 van m'n oom gespeeld en we hadden ook een GameGear. Voor de rest alleen Nintendo's
M'n broer had dan nog wel een DC en een PS2 maar dat telt niet want die woont hier niet meer
![]()
Godverquote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik doe al sinds de NES mee en ik ben nog maar 18En in al die tijd heb ik ook op de Sega MegaDrive en PS1 van m'n oom gespeeld en we hadden ook een GameGear. Voor de rest alleen Nintendo's
M'n broer had dan nog wel een DC en een PS2 maar dat telt niet want die woont hier niet meer
![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GodverJij mag aan de andere kant van me komen wonen
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er weer vandoor, gamen bij Kepler
Ik ben dus 16.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:39 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Ik doe al sinds de NES mee en ik ben nog maar 18
Ik ben 34.quote:
Ik geloof je niet,quote:
Kom op. Beetje niveau, Taart.quote:
Wij zijn in GAM allemaal eerlijk.quote:
Je bent al patatjes aan het bakken?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zitten twee van mn huisgenootjes Mario Kart DD te spelen op mn kamer... Tis één grote giebelkermis un
quote:
Die zag ik van de week ook al, gaat heeeeeeelemaal nergens meer overquote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef Laniboekje het volgende:
www.pommekelly.com
![]()
* Laniboekje komt niet meer bij
Ik zeg niks!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Die zag ik van de week ook al, gaat heeeeeeelemaal nergens meer overIk zie jou dit overigens ook nog wel doen met een vriendin van je
Iedereen houdt van Nintendo.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zitten twee van mn huisgenootjes Mario Kart DD te spelen op mn kamer... Tis één grote giebelkermis un
I knew itquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:42 schreef Laniboekje het volgende:
www.pommekelly.com
![]()
* Laniboekje komt niet meer bij
Dat geloof ik niet, heb je het toevallig opgenomen?quote:
Jammmerrrrr, maar helaasch. Dat soort chantagemateriaal hebben we maar weer snel verwijderd.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet, heb je het toevallig opgenomen?
Zondequote:Op zondag 5 maart 2006 16:57 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Jammmerrrrr, maar helaasch. Dat soort chantagemateriaal hebben we maar weer snel verwijderd.
![]()
Know your infooooooooooooquote:Op zondag 5 maart 2006 17:00 schreef mordradead het volgende:
Notorious is de kloon van Roy, dat kan niet anders.
Nee man, je had op je knieën gelegen, smekend om meer.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
ZondeIk had waarschijnlijk dubbel gelegen om die beelden
Ik voor jou op mn kniën?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:08 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nee man, je had op je knieën gelegen, smekend om meer.
![]()
Ringmaat 8.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik voor jou op mn kniën?Misschien ooit, als ik durf en geld heb voor een ring
*genoteerdquote:
Ik ben sneller in Breda dan jijquote:
ik heb centen en jij nietquote:
Ik heb een potje voor speciale gelegenheden. En Lanikoekje is héél speciaalquote:
Kut cookies?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:16 schreef Cutie het volgende:
* Cutie zet de Lion King op:
"Caaaaaaaaaaan you feeeeeeeeeeeeeel, the love toniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight"
Nootjes. Tis dus al 1 - 0 voor mij.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:17 schreef Laniboekje het volgende:
* Laniboekje stikt bekant in haar cocktailnootjes.
![]()
De strijd
Niks niet flirten man, als mij een ring aangeboden wordt dan neem ik dat netjes aan. Blijf tenslotte wel een vrouw.quote:
Dat heb je hè als vrouw in de GAM sc.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:17 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
De strijd
Wat een opgehitste pubers hier.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:17 schreef Laniboekje het volgende:
![]()
De strijd
Nerd, FF heerst, behalve dat Chrystal Chronicles poepspel.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik wist wel dat die witt beestjes bestonden ik wist alleen de naam niet.Bovendien kun je mij niks kwalijk nemen ik had vroeger nooit playstation consoles.
En nu ik wel een PS2 heb ben ik nog niet van plan een FF te halen hoor.
Is goed voor je, waarom kijk je nou zo'n wijvenseriequote:Op zondag 5 maart 2006 18:01 schreef Thomper het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Volgende week is er geen Gilmore Girls meer op Net 5. Al het andere drama moet even wijken, ik ben depri.
Roy kijkt Eidols.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is goed voor je, waarom kijk je nou zo'n wijvenserie
Kijk dan Rome ofzo.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:03 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Is goed voor je, waarom kijk je nou zo'n wijvenserie
Hele goede iddquote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef Laniboekje het volgende:
Niks niet flirten man, als mij een ring aangeboden wordt dan neem ik dat netjes aan.ik iets glimmends in mijn handen kan krijgen pak ik het. Blijf tenslotte wel een vrouw.
quote:
Ik ben er wel!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef Xrenity het volgende:
Voetbal op TV he.
Dan zijn al die kakkerlakken gelijk weg.
niet ?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:30 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben er wel!
Ohwjah, ik ben geen kakkerlak![]()
Op zondag?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:07 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt nog he! Heb ze net binnen gekregen!
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Mijn broer. Die had gisteren de post opgepakt, in zijn kist met was gedaan en mee naar huis genomen. Kwam die net aan... 'Euhhhh, volgens mij is dit voor jou.'
Goed dat zijn vorige baan bestond uit werken bij de TPG Post, anders was het echt niet aangekomen.quote:
Het was weer een fantastisch mooi weekendquote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef Xrenity het volgende:
Voetbal op TV he.
Dan zijn al die kakkerlakken gelijk weg.
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Goed dat zijn vorige baan bestond uit werken bij de TPG Post, anders was het echt niet aangekomen.
![]()
Dat zekerquote:Op zondag 5 maart 2006 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het was weer een fantastisch mooi weekend
Weer geen meisje gezoend?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:41 schreef mordradead het volgende:
NEEN HET WAS EEN KUTWEEKEND
Een kenner zie ik.quote:
Utrecht was in de eerste helft in geen velden of wegen te bekennen. Feyenoord had echt makkelijk uit kunnen lopen tot 4 of 5-0, in de eerste helft! In de tweede helft had er ook meer moeten worden gescoordquote:Op zondag 5 maart 2006 21:15 schreef mordradead het volgende:
Feyenoord heeft wel goed gespeeld zegutrecht heeft niet een kans gehad
PSV en Ajax ook lekker gescoord trouwens
Einde wasquote:Op zondag 5 maart 2006 21:30 schreef Gamedemon het volgende:
Net La vita é Bella gezien best een puike film
Zeker, vooral het einde is mooi.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:30 schreef Gamedemon het volgende:
Net La vita é Bella gezien best een puike film
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:36 schreef Sharkdoggie het volgende:
BTW vandaag een extra goede aflevering van Rome waarin flink wordt gehakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Willem II ook zelfsquote:Op zondag 5 maart 2006 21:15 schreef mordradead het volgende:
Feyenoord heeft wel goed gespeeld zegutrecht heeft niet een kans gehad
PSV en Ajax ook lekker gescoord trouwens
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:37 schreef Retuobak het volgende:
[..]Yup.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Die ep was vetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kon er niets om geven eigenlijkquote:
Verwacht trouwens geen veldslagen of gevechten a la Gladiator in deze serie. Als je alleen aktie wil zien kan je beter meteen aflevering 11 kijken.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:42 schreef Gamedemon het volgende:
me broer heeft rome volledig op zijn HD staan, ga ik wegleechen straks en rome kijken deze week
spoilerhoerquote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Verwacht trouwens geen veldslagen of gevechten a la Gladiator in deze serie. Als je alleen aktie wil zien kan je beter meteen aflevering 11 kijken.
O ja, Ceasar wordt vermoord door Brutus.quote:
En de Titanic zinkt in de verfilming.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
O ja, Ceasar wordt vermoord door Brutus.
En King Kong flikkert van de Empire State Building en sterft.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
En de Titanic zinkt in de verfilming.
wrong.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef Sharkdoggie het volgende:
Frodo gooit de ring in Mount Doom in ROTK.
Argh. Het was Gollum die erin pleurde met de ring.quote:
Zit dat spul ook in Witte Reus?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:08 schreef BMH het volgende:
Darth Vader is een klein kind die werd verwekt door midicloroorr-cholera.
Nee, het is gewone een enge ziekte wat je nare mensen toewenst.quote:
Kan Lani dit bevestigen?quote:
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Die ep was vetWTF ze hebben de hele scene bij SBS 6 verknipt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Nog wel de belangrijkste gedeelte van Fok.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:29 schreef MMaRsu het volgende:
Die flikkers van het fotoboek willen me niet unbannen
Ik zag het al in de reacties van Filmtotaal staan en besloten niet te kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |