Goed idee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:44 schreef pkwarts het volgende:
Laniboekje, zet die koters in de keuken met een kookboek. Je moet ook wat uit de avond halen natuurlijk.
Hoi MMaRsuquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:08 schreef rudedeltadude het volgende:
hey all
zo staat het in wikiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:17 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ey maar taart wat heb je met de OP gedaan man
Eindelijk bekendquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:34 schreef Thomper het volgende:
Gefeliciteerd GameDemon!
Gefeliciteerd Hansje
Ja, ik dacht, NDA's zijn er om te breken, dus ik onthulde het maar vast gewoon. Veel toffer zo.quote:
Precies, dat jij nu een ban gaat krijgen maakt niet uit enzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:40 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ja, ik dacht, NDA's zijn er om te breken, dus ik onthulde het maar vast gewoon. Veel toffer zo.
You go girl!!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:41 schreef mordradead het volgende:
Dat werd eens tijd zeg, luie fa's... en zet GD dan meteen op BLAUW GOFTERDOMME LUI TUIG IK BAN ZWE ALLEMAAL
Jezus, ik schrok me de tyfus. Ik dacht al welke dronken hersenloze ooit zo'n beslissing kon nemen, maar het is dus fakequote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:34 schreef Thomper het volgende:
Gefeliciteerd GameDemon!
Gefeliciteerd Hansje
kerel ik moet nog blauw wordenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Jezus, ik schrok me de tyfus. Ik dacht al welke dronken hersenloze ooit zo'n beslissing kon nemen, maar het is dus fake
Ik ben verliefd op je men.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kerel ik moet nog blauw worden![]()
mail zit in me inbox, en je mag wel wat vriendelijker doen hoorik houd ook van iedereen
Je lekkere "zelfgemaakte" unoxbroodjes?quote:
Je haat Apple toch?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:46 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kerel ik moet nog blauw worden![]()
mail zit in me inbox, en je mag wel wat vriendelijker doen hoorik houd ook van iedereen
iedereen = personenquote:
Je vergeet de mayo en de curryquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je lekkere "zelfgemaakte" unoxbroodjes?
Unox worst opwarmen, broodje opwarmen, klaar
quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:53 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zuurkoolschotel is lekker.![]()
quote:
Die was voor MMaRsu bedoeld.quote:
verzuurde ex-crewquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zo. Genoeg gespeeld kinders, kunnen we nu weer normaal posten? Dank U
Ex-crewquote:
TVP's zijn zo.... not done.quote:
Maar dat is anders...quote:
Inderdaad. Er zit veel wijsheid in bovenstaande post.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:29 schreef mordradead het volgende:
Ja, jij post enkel kwaliteitstvp's
maar jij mag nog helemaal niet stemmen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:45 schreef capibar het volgende:
Volgens stemwijzer moet ik Christenunie stemmen.
Ik Nieuw Rechtsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:45 schreef capibar het volgende:
Volgens stemwijzer moet ik Christenunie stemmen.
Nope.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:04 schreef philipnorth het volgende:
tssss nog geen mod bekend gemaakt?
quote:
Ik zie Daggla en BBD ook daaroquote:
Ja ok, maar t is nog niet officieel bekend gemaaktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:11 schreef Gamedemon het volgende:
jawel , ik ben het!
lees de OP, van een amoebequote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
trek je niks aan van die mongolen met een iq van mijn kat man
quote:Hun IQ staat gelijk aan dat van een amoebe. Toegegeven moet wel worden dat hun verstandelijke vermogens iets lijken toe te nemen als er gepraat wordt over het aantal BPM van de nieuwe plaat van DJ Paul Elstak.
Heeft jou kat, met alle respect, het syndroom van down ofzo?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:48 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
trek je niks aan van die mongolen met een iq van mijn kat man
Nee, hij heeft dezelfde ziekte als jijquote:Op zondag 5 maart 2006 03:52 schreef mordradead het volgende:
[..]
Heeft jou kat, met alle respect, het syndroom van down ofzo?
Ik ookquote:
Das waar, ik kan de hele dag gamenquote:Op zondag 5 maart 2006 10:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laten we niet gaan treuren![]()
Positief blijven![]()
omgquote:Op zondag 5 maart 2006 11:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Das waar, ik kan de hele dag gamen
Chibi Robo en Tales of Legendiaquote:
Geluksvogelquote:Op zondag 5 maart 2006 11:08 schreef Roi het volgende:
Ik heb mijn kortingspas van mijn werk binnen! Dacht dat het alleen voor de Praxis zou zijn maar ik krijg ook gewoon 10% korting bij Dixons, Bijenkord, V&D etc etc
Vendex
Ik ben ff games droogquote:
Een gamesdroogte lijkt me verschrikkelijkquote:Op zondag 5 maart 2006 11:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik ben ff games droogIk moet gewoon ff maandag een spelleke halen voor mijn DSje, hij schreeuwt er om!
idd, en dan heb je straks weer zo'n overvloed aan gamesquote:Op zondag 5 maart 2006 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een gamesdroogte lijkt me verschrikkelijkIk heb het nu al een tijdje voor mn GB Micro en DS... Maar gelukkig is Peach onderweg en komt Tales of Phantasia bijna
![]()
Voor mij valt het mee, ik ga al die Cube ports voor de DS niet halen. Wat betekent dat ik strax weer een gat heb in mn handheld collectie...quote:Op zondag 5 maart 2006 11:14 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
idd, en dan heb je straks weer zo'n overvloed aan games![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |