Almere is praktischer: gewoon vol laten lopen met waterquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:06 schreef YellowLedbetter het volgende:
Alle achterstandswijkerts naar Friesland, hek er om heen en platbombarderen en zo
Nee, anders zou ik ze er niet naar deporterenquote:
ja dat dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:09 schreef Vloris het volgende:
[..]
Almere is praktischer: gewoon vol laten lopen met water![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:19 schreef cerror het volgende:
Ik stook mijn peuk ook altijd zo aan.
kom op zeg, dat wens je duitsland ook niet toequote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:40 schreef DeeCruise het volgende:
Schiermonnikoog vergroten, allemaal daar dumpen, maikuuul burgemeester maken, en de hele handel cadeau doen aan duitsland....
In zoverre wens ik irak een maikuuul nog niet toe, maar je moet er toch vanaf. Dan is duitsland de dichtsbijzijnde optie. Daarbij beinvloed dat iedereen waarschijnlijk zo gigantisch daar, dat het wk ook een eitje wordt...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
kom op zeg, dat wens je duitsland ook niet toe![]()
Echt een ruzie van een hoog intellectueel niveauquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:10 schreef veldmuis het volgende:
Dat zijn van die wijven die "HE MEISJE JIJ MOET NIET ZO DOM DOEN" tegen elkaar roepen?
Hadden ze het raam open (die 2 autos) en trokken de bestuurdsters tijdens het autorijden aan elkaars haren ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:50 schreef gohan16 het volgende:
Ik had dus ook zoiets meegemaakt.. Alleen was het midden op de snelweg tijdend mn rijles. Ik wil die mensen nog steeds bedanken voor het kutgevoel en het concentratieverlies dat ik had de rest van die les. Het was een meisje in een clio/twingo die achterna werd gezeten door een auto waarin een jongen en een meisje zaten. Toen ik er langs reed, waren die wijven elkaar haren aan 't trekken. Even later op de afrit werd het meisje in de renault klemgereden en begon het geschreeuw weer. Hoe het precies afgelopen was, weet ik niet meer precies.
2 wijven die elkaar aan het trekken waren?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:50 schreef gohan16 het volgende:
Ik had dus ook zoiets meegemaakt.. Alleen was het midden op de snelweg tijdend mn rijles. Ik wil die mensen nog steeds bedanken voor het kutgevoel en het concentratieverlies dat ik had de rest van die les. Het was een meisje in een clio/twingo die achterna werd gezeten door een auto waarin een jongen en een meisje zaten. Toen ik er langs reed, waren die wijven elkaar haren aan 't trekken. Even later op de afrit werd het meisje in de renault klemgereden en begon het geschreeuw weer. Hoe het precies afgelopen was, weet ik niet meer precies.
We willen allemaal graag van maikuuul af, maar om nu een ander land ermee op te zadelen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:42 schreef DeeCruise het volgende:
In zoverre wens ik irak een maikuuul nog niet toe, maar je moet er toch vanaf. Dan is duitsland de dichtsbijzijnde optie. Daarbij beinvloed dat iedereen waarschijnlijk zo gigantisch daar, dat het wk ook een eitje wordt...
ik kan het me niet voorstellen eigenlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:55 schreef KeessieK het volgende:
waarom nou weer in Almere..ik heb het prima naar me zin hier, en dan wil jij het hier nog meer van dat tuig neerproppen..
![]()
Hee, we hebben er hier de DDR al bijgekregen, 8 Miljoen tokkies die beweren dat het onder het Communisme beter was, en wij er 1600 miljard inpompen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:40 schreef DeeCruise het volgende:
Schiermonnikoog vergroten, allemaal daar dumpen, maikuuul burgemeester maken, en de hele handel cadeau doen aan duitsland....
Ze waren uitgestapt en waren op de meest linker rijbaan aan het ruziën. Anders was het ook niet zo schokkend als ze elkaar aan het uitschelden waren uit het raampjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Hadden ze het raam open (die 2 autos) en trokken de bestuurdsters tijdens het autorijden aan elkaars haren ?
Anders snap ik het niet.
??
????quote:
organised confusion..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:05 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
van je moeder Maikuuul, van je moeder.
Wat kijk je nou....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:51 schreef splendor het volgende:
[..]
Echt een ruzie van een hoog intellectueel niveau
Die past wel in het rijtje van "wat kijk jij?". En als je dan antwoordt met "Correct Nederlands zou zijn, waar kijkt u naar meneer?", en dan reageren zij weer met "Wat doe jij dom, wil je klappen ofzo?". Triest
Ben jij effe lekker? Pleur die gasten op een zinkend schip de oceaan op.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:06 schreef YellowLedbetter het volgende:
Alle achterstandswijkerts naar Friesland, hek er om heen en platbombarderen en zo
Banlieu 13quote:
Plot Outline: Set in the ghettos of Paris Almere in 2010, an undercover cop and ex-thug try to infiltrate a gang in order to defuse a neutron bombquote:
Gaar is dat ja, als van die mensen hun echtelijke ruzies op straat gaan uitvechten. Maar aan de andere kant is het wel weer vermakelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Terwijl ik mijn peuk aanstook kwam ik tot een conclusie: Alle achterstandswijkerts naar Almere, dat is een ghettp, dan bouwen we daar een groot omheen.
Neerknuppelen die zooi, dan leren ze het wel af..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:51 schreef splendor het volgende:
[..]
Echt een ruzie van een hoog intellectueel niveau
Die past wel in het rijtje van "wat kijk jij?". En als je dan antwoordt met "Correct Nederlands zou zijn, waar kijkt u naar meneer?", en dan reageren zij weer met "Wat doe jij dom, wil je klappen ofzo?". Triest
Je rookt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:04 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ik heb me het tafereel eens van een paar meter verder op een bankje aanschouwd. Terwijl ik mijn peuk aanstook
Minister Zalm rookt ookquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:33 schreef m021 het volgende:
[..]
Je rookt.Jij stiekeme achterstandswijker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |