Neuken?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:32 schreef Evelientje84 het volgende:
Ik zat in wat oudere topics te kijken, maar wat zijn er een hoop Maikuuul topics zeg.
En de antwoorden zijn ook niet altijd even grappig/vriendelijk![]()
best ernstigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:26 schreef Maikuuul het volgende:
Alles van dat rek viel op het grondje
dat is juist een voordeel.quote:
Whehe gek je mag wel weggooien als ze vies zijn, kwam opeens zoeen vrouw: ik ben erg arm mag ik deze uit de prullenbak pakken ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:33 schreef Riesj het volgende:
Geheel offtopic, maar ik wil hier toch over klagen!
Ik heb "gehoord" van betrouwbare bronnen dat TS zomaar paprika's weggooit, terwijl dit niet mag van de baas....
Oh mijn god, beland echt zo snel mogelijk in een houtversnipperaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:35 schreef Maikuuul het volgende:
Hierzo ik heb het getekent voor de noobs onder ons:
[afbeelding]
Ja maar de tafel is ook gedeeltelijk van ijzer :/quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:37 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh mijn god, beland echt zo snel mogelijk in een houtversnipperaar.
Die vrouw stond voor me aan de kassa, waar mijn vriendin zat... (voor de grapjurken: als bijbaantje)quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:37 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Whehe gek je mag wel weggooien als ze vies zijn, kwam opeens zoeen vrouw: ik ben erg arm mag ik deze uit de prullenbak pakken ?
Ik zo van: ja sgoed, komt na een tijdje de bazin van: ja me mocht dat niet doen want 1 paprika was nog perfect
ik: oh niet gezien
Je hebt het hier wel tegen eem MBO'er he.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:42 schreef Dipollo het volgende:
er aan gedacht om de rem va nde wielen te halen??
Wees blijquote:
En heb ik problemen gekregen ? Neequote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:41 schreef Riesj het volgende:
[..]
Die vrouw stond voor me aan de kassa, waar mijn vriendin zat... (voor de grapjurken: als bijbaantje), ik maar meteen even gemeld wie de boosdoener was...
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En heb ik problemen gekregen ? Nee
Trouwens, wies die vriendin dan ?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:41 schreef Riesj het volgende:
[..]
Die vrouw stond voor me aan de kassa, waar mijn vriendin zat... (voor de grapjurken: als bijbaantje), ik maar meteen even gemeld wie de boosdoener was...
![]()
Neequote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:55 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
....Respect....
![]()
En over die problemen: wat niet is kan nog komen....![]()
En altijd braaf op komen dagen als andere mensen ziek zijn....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neewant ik werk altijd goed + iedereen word er na 1.5/2 jaar uitegeflikkerd omdat je geen vast contract krijgt.
Je krijgt 3 contracten, half half en 1 jaar ofzo dit kan ook verschillen.
Maar wanneer je je 4de contract moet krijgen, dit is het vaste contract dan word je eruit gegooid dus
Maar hoe relax jij nou na zo'n bewogen dag?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:57 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Neewant ik werk altijd goed + iedereen word er na 1.5/2 jaar uitegeflikkerd omdat je geen vast contract krijgt.
Je krijgt 3 contracten, half half en 1 jaar ofzo dit kan ook verschillen.
Maar wanneer je je 4de contract moet krijgen, dit is het vaste contract dan word je eruit gegooid dus
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:04 schreef Riesj het volgende:
[..]
En braaf altijd op komen dagen als andere mensen ziek zijn....Altijd netjes overwerken, en pauze's nemen wanneer het je opgedragen wordt...
![]()
Altijd fijn inzet tonen, en wanneer je tenslotte een OT-contract moet krijgen er met een dikke middelvinger uitgekicked worden!
![]()
alhoewel, in jouw geval:![]()
hmmmm.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf jong
dat is bij de kassa dat ze op pauze moeten gaan als ze dat zeggen, als ze 1 minuut te laat komen krijgen ze een kwartier aftrek. Ik heb nog nooit overgewerkt / voor iemand die ziek was ingevallen dus wtf lul je
Meestal als ik pauze pak ist 20 minuten, ik kom wel optijd, maarja dat is bij alles wat ik doe.
En overwerken heeft geen zin want wij zijn altijd optijd klaar
De meesten zeggen dat wij de relaxte shit hebben op de afdeling.
Als ik thuiskom van het werk barst ik altijd van de energieen nee das geen grapsje
Neej, je hebt inderdaad gelijk...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:06 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wtf jong
dat is bij de kassa dat ze op pauze moeten gaan als ze dat zeggen, als ze 1 minuut te laat komen krijgen ze een kwartier aftrek. Ik heb nog nooit overgewerkt / voor iemand die ziek was ingevallen dus wtf lul je
Waarschijnlijk hetzelfde als schroefjes afwegen aan de lopende band....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:10 schreef Riesj het volgende:
[..]
Neej, je hebt inderdaad gelijk...
Jij gaat op pauze wanneer en hoelang jij dat wilt!![]()
Jij bent de manager (by walking around) daar, jij maakt de roosters en geeft de cassieres billenkoek als ze minuut te laat terugkomen van hun pauze!
Hoe voelt dat nu, zo een c1000 runnen?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:10 schreef Riesj het volgende:
[..]
Neej, je hebt inderdaad gelijk...
Jij gaat op pauze wanneer en hoelang jij dat wilt!![]()
Jij bent de manager (by walking around) daar, jij maakt de roosters en geeft de cassieres billenkoek als ze minuut te laat terugkomen van hun pauze!
Hoe voelt dat nu, zo een c1000 runnen?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:11 schreef DeeCruise het volgende:
Waarschijnlijk hetzelfde als schroefjes afwegen aan de lopende band....
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ik vind et wel relax, lekker beetje geld verdienen zonder echt veel te doen
Achjah beter dan dat ik krassen op andermans auto's zet of dergelijkequote:
Zozo, besloten om van de familietraditie af te zien? Dan is dit echt een beter toekomstperspectief...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Achjah beter dan dat ik krassen op andermans auto's zet of dergelijke
Of de hele dag door de stad loop
Zoek dan werk waar je veel geld mee verdient, zonder een ruk uit te voeren.... maar daar is een bepaalde intelligentie voor nodig....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:11 schreef Maikuuul het volgende:
[..]ik vind et wel relax, lekker beetje geld verdienen zonder echt veel te doen
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Zozo, besloten om van de familietraditie af te zien? Dan is dit echt een beter toekomstperspectief...
Hulde!
en vroegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:16 schreef MaddoxX het volgende:
Joh ik kwam vandaag pas om 4:30 ofzo uit me bed! Dat is beterz!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |