Dan krijg je dat loginschermpje, het klassieke zegmaar.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:17 schreef Chinless het volgende:
of start --> configuratie scherm --> gebruikers accounts --> De manier waarop gebruikers overschakelen .. en dan bovenste (of alle2) uitvinken ...
Niet gewoon iets zeggen als je er geen verstand van hebt hequote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:18 schreef dutchtubby het volgende:
-quote edit-
bedankt man!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:18 schreef dutchtubby het volgende:
-quote edit-
Ik hoop dat jouw antwoord sarcastisch is.....quote:
ja dat had ik al gedaan, maar helaasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:28 schreef -AnneX- het volgende:
gewoon die themexp shit eraf smijten?
Valt wel mee, in XP ga je via het CMD commando naar c:\Documents and settings\Userfolderquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:25 schreef Joepie het volgende:
zoniet, kan een reply daarop ook wel even duren
...en riskeert ook nog op een banquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:23 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Niet gewoon iets zeggen als je er geen verstand van hebt heDit slaat nergens op en je hebt er duidelijk geen verstand van.
Fout ze moeten juist aangevinkt staanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:17 schreef Chinless het volgende:
of start --> configuratie scherm --> gebruikers accounts --> De manier waarop gebruikers overschakelen .. en dan bovenste (of alle2) uitvinken ...
Dit is goedquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:19 schreef veldmuis het volgende:
Dan krijg je dat loginschermpje, het klassieke zegmaar.
Als je start -> uitvoeren -> control userpasswords2 doet, het vinkje uitzet, je gebruikersnaam intypt en dus 2x geen wachtwoord, en dan wat ok klikt, lukt het wel.
is het een optie om die stylexp troep er weer op te zetten, dan alles zover als mogenlijk origineel in te stellen, en dan weer eraf gooien ?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:59 schreef warSTEYNer het volgende:
maar als ik het goed begrijp had ik eerst in style xp mijn orginele bootscreen/laadscherm moeten aanvinken voordat ik alles van mijn laptop afgooide of kan ik dit nu nog steeds naar de orginele terugschakelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |