alles beter dan "hubbie"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:49 schreef tonks het volgende:
Waarom praten vrouwen zo mongolisch? Ik las net net ergens in een fotoboek "Heeey wijfie". En hoorde het ook regelmatig op school.
Stop daarmeee.
In dat opzicht zijn vrouwen net negers. Alleen negers mogen "yo whazzup, nigga!" tegen elkaar zeggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:03 schreef Molluck het volgende:
Je vergeet "schatje" of "lieffie", als ik dat tegen ze zeg dan word ik meteen vuil aangekeken
Ja je moet het ook niet vanaf je scooter roepen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:03 schreef Molluck het volgende:
Je vergeet "schatje" of "lieffie", als ik dat tegen ze zeg dan word ik meteen vuil aangekeken
Ik heb een fietsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:05 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja je moet het ook niet vanaf je scooter roepen.
Helaas zijn het niet alleen vrouwen die dat soort dingen zeggenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:49 schreef tonks het volgende:
Waarom praten vrouwen zo mongolisch? Ik las net net ergens in een fotoboek "Heeey wijfie". En hoorde het ook regelmatig op school.
Stop daarmeee.
homo's ookquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Helaas zijn het niet alleen vrouwen die dat soort dingen zeggen![]()
dan bof je nog! Ik word standaard vuil aangekeken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:03 schreef Molluck het volgende:
wellicht een idee om voortaan niet steeds naar je piemel te graaien als er mensen voorbij lopen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:14 schreef Herald het volgende:
[..]
dan bof je nog! Ik word standaard vuil aangekeken.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:14 schreef Herald het volgende:
[..]
dan bof je nog! Ik word standaard vuil aangekeken.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:16 schreef Molluck het volgende:
[..]
![]()
Je hebt buiten Fok! dezelfde reputatie als daarbinnen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:16 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
wellicht een idee om voortaan niet steeds naar je piemel te graaien als er mensenkinderen voorbij lopen?![]()
was dat maar zo, op Fok! word ik tenminste gewaardeerdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:16 schreef Molluck het volgende:
![]()
Heb je buiten Fok! soms dezelfde reputatie als daarbinnen?
*niet inkoptquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:18 schreef Herald het volgende:
[..]
was dat maar zo, op Fok! word ik tenminste gewaardeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |