quote:
Op zaterdag 4 maart 2006 15:45 schreef Coolgoza het volgende:Iemand toevallig een Ipod 4 Gb in blauwe rubber hoes gevonden op schiphol plaza de 6e februari?
Ja, toevallig wel. Liep te shoppen op de plaza. Ff kijken naar een lekker geurtje. De geuren waren vrij duur dus ben weer de winkel uitgelopen.
Toen ik wegliep, zag ik iets blauws op de vloer. In eerste instantie dacht ik dat het om afval ging. Ik liep steeds dichterbij en zag dat het een iPod was met een hoes.
Blij dat ik was
![]()
. Helaas zaten er geen oordoppen meer bij dus een goedkope set gekocht in het vliegtuig. Eigenlijk bedoeld om radio mee te luisteren.
Wil ik het ding aanzetten, was er geen accuspanning meer. Dus aangekomen in Marmaris ben ik driftig opzoek geweest naar een lader. Ein-de-lijk een geschikte lader gevonden van dertig euro en in het vakantieappartement aan de lading gezet.
Lekker uit eten geweest op de eerste dag daar (italiaan) en bij terugkomst in het appartement zat ik me te verheerlijken om een fijn stukje muziek te luisteren. Wist eigenlijk niet wat me te wachten stond.
Zet het ding aan. Plug de oordoppen in. En wat denk je? Van die emo-core bagger. Gitaarmuziek. Ging zo van: "hunte hunte hunte". En een gozer krijzen in de microfoon. Iedere mp3 was kut. Geen relaxe muziek.
Pissig dat ik was. Ik heb hem in het zwembad gegooid. Past mooi bij de kleur.
[ Bericht 0% gewijzigd door Devlinsect op 04-03-2006 18:21:07 ]