Ja idd zeg, en dan heb ik niet eens alles verteld omdat het dan echt een marteling voor de lezers zou zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:16 schreef Homdeck het volgende:
Wat een lang verhaal zeg. Ja je maakt wat mee op zo'n dag
Ik heb je niet gevraagd om: of te komen, of te blijven so beat it scumbagquote:ik heb het niet gelezen
Mag ik nu weer weg?
Mwah het klopt niet helemaal, maar het komt in de buurt. Het lopen was het ergste van allemaal en dan tot de ontdekking komen dat je in SLOTERVAART zitquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef Homdeck het volgende:
Maar klaag je nu dat je in de verkeerde bus zat, dat je moest klimmen, dat er alleen vrouwen in de coffeeshop zaten, dat je 90 cent moest bijbetalen of dat je geen station kon vinden?
Al die ellende bij elkaar natuurlijk. Of denk je dat het relaxed is om van 9 tot 17:00 te lopenquote:maar wat is er nou precies gebeurd dat zo opmerklijk was
Wie weetquote:
Nope, door dat loop verhaal zou dat zo kunnen lijken maar dat ben ik niet. Is meer een soort van richtingsgevoelquote:p.s. ben je autistisch?
Daar heb je gelijk in, maar ik ben zo vaak met vrienden ik wou gewoon een keer alleen iets wilde ondernemenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:23 schreef Nega het volgende:
En dat heb je allemaal in je eentje gedaan? Ik denk dat het met 1 of meerdere personen extra leuker zou zijn.
Ja het zijn ook geen touwen maar ik weet niet hoe die dingen heten. Het zijn van die banden die om je benen en je middel bevestigt worden zodat je niet te pletter valt enzo.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:23 schreef Oksel het volgende:
Ik snap geen fuck van het stuk met die touwen.
een tuigjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja het zijn ook geen touwen maar ik weet niet hoe die dingen heten. Het zijn van die banden die om je benen en je middel bevestigt worden zodat je niet te pletter valt enzo.
Dat klinkt nog achterlijker als touwenquote:
nee geen idee, ik klim nooitquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat klinkt nog achterlijker als touwen, weet je zeker dat het zo heet, nee he
![]()
Dus.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:29 schreef DR878 het volgende:
samenvatting iemand??
Bij die touwen ben ik ook afgehaaktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:23 schreef Oksel het volgende:
Ik snap geen fuck van het stuk met die touwen.
Succes dan maarquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:23 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wie weet, ze zouden contact met me opnemen
![]()
Nee.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:32 schreef JosvG het volgende:
Heb je uiteindelijk eigenlijk wel iets aan een carriérebeurs?
Je komt redelijk in de buurt met je HBO verhaalquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:29 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dus.
Je hebt een laptop, maar krijgt geld van je ma om naar de carrierebeurs te gaan, waardoor ik ervan uit kan gaan dat je over 2 jaar af gaat studeren op een HBO / uni. (Anders is het vrij onzinnig, nietwaar?) Das ook lekker krom.
Daarnaast ren je naar een meid, maar doe je vervolgens niks
En vervolgens krijg je een baan aangeboden als je even klimt, waar jij dan weer uit afleidt dat je baan uit klimmen bestaat
Daarna ga je naar n coffeeshop, en zie je wijven, en ga je PES5-en (wtf dat ook mag zijn).
Like, woa.
[afbeelding]
Schopje TRV?
Bedanktquote:Succes dan maar![]()
Tenzij, je een suck-up bent. Die gelooft in termen als 'high-potential', en dan zélf ook nog eens denkt dat ie er 1 is.quote:
Ja, er is vanaf DH centraal geen enkele rechtstreekse verbinding naar de RAI, heel apartquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als je van Schiphol naar station RAI gaat dan ga je via Leiden![]()
Ik hoop het wel, anders heb ik al die ellende voor nix doorstaanquote:Heb je uiteindelijk eigenlijk wel iets aan een carriérebeurs?
Zo te horen heb jij er geen kaas van gegetenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:36 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Tenzij, je een suck-up bent. Die gelooft in termen als 'high-potential', en dan zélf ook nog eens denkt dat ie er 1 is.
haha okee, ik wou een nare reactie geven, maar deze reply weerhoudt me daarvanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef Yildiz het volgende:
Maar TS, even serieus. Heb je wel je netwerk groter gemaakt? Contacten gemaakt? Visitekaartjes gescoord?
Nou, dan gaat het toch nog goed komen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
haha okee, ik wou een nare reactie geven, maar deze reply weerhoudt me daarvan![]()
Ik heb me inderdaad ingeschreven bij bedrijven die ik interessant vond. Hopen dat het wat wordt.
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:44 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nou, dan gaat het toch nog goed komen.
P.s., je icon doet het niet, kruisje. Waarschijnlijk bij jou nog wel omdat ie daar nog in de cache staat.
Jij snapt vast wel waar dat "remote loading" vandaan komtquote:Beste Tripod Member,
Om de kwaliteit van de Tripod service te kunnen garanderen, hebben we
besloten om de toegang tot je website XXXXXXXXXXXXXXXXx te
sluiten vanwege de volgende reden: Remote loading .
Je hebt de komende 3 maanden toegang tot je site via WebFTP of andere
FTP software, om belangrijke bestanden op te slaan. Na deze periode heb
je geen toegang meer tot je site, noch via browser, noch via FTP.
Het Lycos Tripod team
Is dat zo grappig danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Er kwam een marokkaan tegenover mij zitten en die keek alsof hij d8: Ik ben superieur aan jou. Dat pikte ik niet en ik keek em boos aan. Dit hielden we vol, totdat mijn telefoon ging. Het was een vriend van mij.
Damn, ik wou dat mijn leven zo boeiend was als de jouwequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:45 schreef the_legend_killer het volgende:
Er kwam een marokkaan tegenover mij zitten en die keek alsof hij d8: Ik ben superieur aan jou. Dat pikte ik niet en ik keek em boos aan. Dit hielden we vol, totdat mijn telefoon ging. Het was een vriend van mij.
Net als duizenden anderen met mij bedoel jequote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:53 schreef longinus het volgende:
Ik snap wel waarom jij je carriere op een beurs zoekt
*Aplaudiseertquote:Ik was al slaperig en ik heb 't hele stuk doorgelezen en ben nòg wakker! Applaus voor jezelf! Tijd voor 'n blikje redbull... En jottem wat heb jij 'n gigantisch spannend leven...
Hey dat zijn woorden van de TS !quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:55 schreef JosvG het volgende:
[..]
Damn, ik wou dat mijn leven zo boeiend was als de jouwe
Dat is de enige echt overbodige zin een verder boeiend relaas over een ongetwijfeld uiterst avontuurlijke dag. Mijn complimenten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:12 schreef Nawien het volgende:
Ik bracht een bezoekje aan de wc, alvorens ik vertrok.
Ach, het blijft een leuk verhaal/avontuur.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, maar ik ben zo vaak met vrienden ik wou gewoon een keer alleen iets wilde ondernemen
hahah bedanktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:00 schreef Argento het volgende:
[..]
Dat is de enige echt overbodige zin een verder boeiend relaas over een ongetwijfeld uiterst avontuurlijke dag. Mijn complimenten.
Guess not, punkassquote:Hey dat zijn woorden van de TS !
Ik weet hoe je met zulke mensen dat volk om moet gaan jaquote:Ja, maar vond het alleen raar dat hij je niet aansprak of sloeg
Euhm, ik was op zoek naar een station. Wat dat betreft was mijn richtingsgevoel zeer goed omdat ik er dicht in de buurt was. Ik ben er nota bene zelfs langsgelopenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:10 schreef Dr.Death het volgende:
Ik zou jou iig geen baan geven:
iemand die anderhalf uur zoekt naar een coffeeshop in A'dam én in Slotervaart weet uittekomen en dan nóg beweert dat ie een goed richtingsgevoel heeft, lijkt mij weinig geschikt. Behalve misschien als manager
ps. wanneer komt de speelfilm van dit spannende avontuur uit?![]()
hahah jaa idd, maarre jij bent niet de nega die ik denk dat je bent hequote:Ach, het blijft een leuk verhaal/avontuur.
Overlijden bedoel je?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:33 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Als je van Schiphol naar station RAI gaat dan ga je via Leiden![]()
Dat had best met de persoon kunnen gebeuren die mij willens en wetens op de verkeerde trein zettequote:
Hahah ja zoiets d8 ik ook toen ik zag dat ik niet was waar ik d8 dat ik wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:37 schreef GinaG het volgende:
areh, baap re baap.
Goed om te lezen dat je het overleefd hebt, bhai![]()
Mja had gekund, maar dan was het nooit zo avontuurlijk geweestquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:32 schreef Mustard_Man het volgende:
moraal van het verhaal: voortaan gewoon de borden lezen.
Ook dit jaar werden er veel pennen gejatquote:carrierebeurs Daar ben ik ook vorig jaar heen geweest om pennen te verzamelen en gratis ijs van abn-amro en toen was ik na 1 uur weer weg
Verpest mijn topique daar niet mee danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:34 schreef Schonedal het volgende:
Ik heb niks te melden want ik heb vandaag mijn doeniksdag.
Dat is het enige nut van beurzenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:31 schreef postmortum het volgende:
carrierebeursDaar ben ik ook vorig jaar heen geweest om pennen te verzamelen en gratis ijs van abn-amro en toen was ik na 1 uur weer weg
![]()
je zou ook kunnen proberen een leven te vinden.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Mja had gekund, maar dan was het nooit zo avontuurlijk geweest![]()
de bus chauffeur snapte de euroknaller van de mac niet helemaal.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:12 schreef Nawien het volgende:
Allereerst viel het me op dat iedereen zo vriendelijk was, maar dat was gauw verdwenen toen ik te horen kreeg dat ik 90 cent extra moest betalen.
Wat ik je nu ga vertellen weet je niet omdat jij waarschijnlijk geen leven hebt, maargoed.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:50 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
je zou ook kunnen proberen een leven te vinden.
jij hebt er geen aangezien je dit een avontuur noemt, dus jij zal er een moeten zoeken. maar daar ben je niet zo goed in als ik op dit topic af mag gaanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:04 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wat ik je nu ga vertellen weet je niet omdat jij waarschijnlijk geen leven hebt, maargoed.
Een leven vind je niet, die heb je, of die heb je niet. Aangezien IK die wel heb kan ik me zulke acties dan ook permitteren zonder nadelige gevolgen![]()
In zekere zin was het een avontuur ja, maar ik verwoord het alleen zoals andere fokkers het ervaren. Zegt meer wat over hun levenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij hebt er geen aangezien je dit een avontuur noemt, dus jij zal er een moeten zoeken. maar daar ben je niet zo goed in als ik op dit topic af mag gaan
als jij de verkeerde trein pakken en naar de coffeeshop gaan een avontuur noemt dan kan ik daaruit concluderen dat jij geen leven hebt.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
In zekere zin was het een avontuur ja, maar daar kan jij niet uit concluderen dat ik geen leven heb aangezien ik niet alles verteld heb![]()
Lezen ben jij dan weer niet zo goed in omdat ik al zei dat je een leven niet kan vinden, dus ernaar zoeken is vrij kansloos![]()
![]()
Dat was niet het enige dat gebeurt isquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als jij de verkeerde trein pakken en naar de coffeeshop gaan een avontuur noemt dan kan ik daaruit concluderen dat jij geen leven hebt.
en misschien was je tijdens je 'avontuur' wel een heel leuk meisje tegen gekomen waarmee je de rest van je leven deelt, dan had je een leven gevonden
oh vertel, wat is er nog meer gebeurd dat dit verhaal wel tot een avontuur maakt?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:20 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dat was niet het enige dat gebeurt is![]()
Daarnaast ben ik al een leuk meisje tegengekomen, en zoals het er nu uitziet ga ik het leven wel met haar delen![]()
Zou kunnen maar dan ben ik zo lang aan het typen, en aangezien ik een leven heb...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:20 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
oh vertel, wat is er nog meer gebeurd dat dit verhaal wel tot een avontuur maakt?
ah niks dus.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dan ben ik zo lang aan het typen, en aangezien ik een leven heb...![]()
zei ik dat?quote:
dat maak ik eruit opquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
zei ik dat?![]()
Tis alleen te lang om te typen, Hetgene wat ik getypt heb, kan je ervaren als een mooie samenvatting. WIl je meer? Dan gaat het je euro's kosten![]()
Mijn leven kost geld namelijk![]()
Nee jij, als jij dat daaruit opmaaktquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat maak ik eruit opben je dom ofzo?
![]()
deze:quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:26 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee jij, als jij dat daaruit opmaakt![]()
Maargoed laten we er even vanuit gaan dat je niet dom bent.
Uit welke zin precies heb je dat uit op kunnen maken?
ik quote 'm al dus opzich had je dat zelf ook wel kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
Zou kunnen maar dan ben ik zo lang aan het typen, en aangezien ik een leven heb...![]()
Als je begrijpend Nederlands kon, zou je daaruit kunnen opmaken dat ik op iets anders doeldequote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:28 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
deze:
[..]
ik quote 'm al dus opzich had je dat zelf ook wel kunnen bedenken
maar nu zijn we beide levenloos bezig
ok, omdat je blijkbaar echt dom bent zal ik het uitleggen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:31 schreef Nawien het volgende:
[..]
Als je begrijpend Nederlands kon, zou je daaruit kunnen opmaken dat ik op iets anders doelde![]()
Goed dat je je er met een smoesje van afmaakt, dat je mij daarin meetrekt neem ik op de koop toe![]()
HAHAHHAA OMG, bestaan er zulke domme mensen als jijquote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:36 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok, omdat je blijkbaar echt dom bent zal ik het uitleggen.
ik zeg: die gare dingen die jij hebt meegaakt, dat is geen avontuur
jij zegt: jawel, er zijn nog meer dingen gebeurt.
ik zeg: vertel
jij zegt: nee dat duurt te lang
ik zeg (daaruit opmakend dat je gewoon niks te vertellen hebt): ah niks dus
![]()
voor de rest ben je wel lief hoor.
Weet je wat dat betekend, little man with a tiny brainquote:jij zegt: nee dat duurt te lang
Ik weet niet of ik een baan heb, want ze nemen nog contact met mij op. Maar gelukkig zijn er 2 andere bedrijven die geinteresseerd zij, dus ik heb zeg maar 3 mogelijkhedenquote:en heb je nou een baan gevonden of ben je voor niets geweest
en wat deed je marokkaan in dit verhaal ook al weer
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb alles gelezen, ik voel me kansloos.
Tis helemaal niet saai, das slechts een kwestie van interpretatie. Zoals ik al zei, het is een soort van samenvatting. Verdwaald was ik niet want ik weet waar Slotervaart ligt, daarom schrok ik ook zoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:36 schreef jimjim1983 het volgende:
betekend
maar ok, je hebt dus allemaal spannende dingen meegemaakt die je verhaal wel tot een avontuur maken maar je hebt geen zin om dat te typen dus zet je maar een saai verhaal neer over de verkeerde trein pakken, naar de coffeeshop gaan en verdwaald rakenwant dat is wat je nu beweert.
Nee, ik ben Agen, aangenaamquote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:28 schreef Nawien het volgende:
[..]
Euhm, ik was op zoek naar een station. Wat dat betreft was mijn richtingsgevoel zeer goed omdat ik er dicht in de buurt was. Ik ben er nota bene zelfs langsgelopen.
Speelfilm is altijd mogelijk, mits het een kaskraker wordt![]()
[..]
hahah jaa idd, maarre jij bent niet de nega die ik denk dat je bent he![]()
kijk nu zijn we erquote:Op zaterdag 4 maart 2006 22:57 schreef Nawien het volgende:
[..]
das slechts een kwestie van interpretatie.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:19 schreef Chriz2k het volgende:
Ik heb alles gelezen, ik voel me kansloos.
Hoezo nu zijn we erquote:Op zondag 5 maart 2006 12:34 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
kijk nu zijn we er![]()
snap je het toch nog, dat vind ik knap van je.
ik dacht dat je wel snapte dat ik dus interpreteerde dat jij niks had meegemaakt. maar niet dusquote:Op zondag 5 maart 2006 13:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
Hoezo nu zijn we er![]()
Jij beweert heel de tijd iets, ik geef een weerwoord en nu "zijn we er opeens"![]()
Dus je geeft toe dat je ongelijk hebt, vind ik knap van je![]()
Dit is geen kwestie van interpretatie meer, nee dit gaat verder. Dit is het opdringen van je eigen meningquote:Op zondag 5 maart 2006 13:18 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik dacht dat je wel snapte dat ik dus interpreteerde dat jij niks had meegemaakt. maar niet dus![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Dit is geen kwestie van interpretatie meer, nee dit gaat verder. Dit is het opdringen van je eigen mening![]()
Je kan over overdrijven natuurlijkquote:Op zondag 5 maart 2006 13:27 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok, dan laat ik het hier maar bij. jij hebt een geweldig avontuur beleefddit soort dingen maak je niet vaak mee als je in een verzorgingstehuis zit.
Daar heb ik even geen behoeft aan. Ben net blij dat ik gewoon ff thuis kan chillen. Ben de afgelopen tijd vaak genoeg buiten de deur geweest. Kwam alleen thuis om te slapen en dat zelfs niet een altijdquote:Op zondag 5 maart 2006 17:37 schreef jimjim1983 het volgende:
ja dan moet je wat vaker de deur uitgaan
Nee daar komt het niet door. Ik doelde meer op het chillen met maten, waar ik nu ff genoeg van heb. Gewoon ff binnen chillenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:09 schreef jimjim1983 het volgende:
ja zo'n avontuur gaat je natuurlijk niet in de koude kleren zitten.
doe de deur op slot en gooi de sleutel wegquote:Op zondag 5 maart 2006 20:42 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nee daar komt het niet door. Ik doelde meer op het chillen met maten, waar ik nu ff genoeg van heb. Gewoon ff binnen chillen![]()
Neuh ik moet wel naar buiten kunnen als ik dat wilquote:Op zondag 5 maart 2006 20:59 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
doe de deur op slot en gooi de sleutel weg![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Neuh ik moet wel naar buiten kunnen als ik dat wil![]()
ik ben geen negertquote:Op zondag 5 maart 2006 21:52 schreef -Sandstorm- het volgende:
Je bent een neger, je moet niet klagen want je hebt het sowieso al zo goed in NL..
ps. Een carrierebeurs voor negers ?![]()
![]()
precies wat ik bedoel.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:24 schreef Nawien het volgende:
[..]
Voor een bebrilde puisterige kutpuber die pleinvrees heeft mss![]()
Dat lopen, en die pijn in me voetenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:08 schreef jap85 het volgende:
Goed verhaal![]()
De strekking ervan ontgaat me een beetje maar goed..
oh die indruk kreeg ikquote:Op maandag 6 maart 2006 12:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
en precies het tegenovergestelde van wat ik ben![]()
Vreemd dat je die indruk krijgt na het lezen van een verhaalquote:
nee volgens mij is dat bij die 0906 lijnen allemaal nep.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:51 schreef Nawien het volgende:
[..]
Vreemd dat je die indruk krijgt na het lezen van een verhaal![]()
Jij denkt zeker ook dat er allemaal geile wijven zijn bij die 0906 lijnen, want jij bent natuurlijk een mannetje die afgaat op een verhaal en dan hoor je ook nog es een stem![]()
![]()
Verbanden leggen is niet een van je sterkste kanten hequote:Op maandag 6 maart 2006 13:53 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee volgens mij is dat bij die 0906 lijnen allemaal nep.
net als dat verhaal van jou? is dat wat je bedoelt?
jij bent je verhaal.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Verbanden leggen is niet een van je sterkste kanten he![]()
Het ging over de indruk die je over mij kreeg, niet over het verhaal. Kan je het nog volgen? of moet ik wat langzamer gaan![]()
![]()
Nu begin je nog wartaal uit te slaan ookquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:59 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu begin je nog wartaal uit te slaan ook. Ik zeg rijp voor het gesticht !
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |