Ow dat wist ik niet. Mijn vriendin wil de box wel hebben hoor ik, dus bij deze is ie vergeven!quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:58 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Damn, da's jammer, lama weten als je van gedachten veranderd bent. Overigens, voor 40euro staat ie bij Play.com, suc6 met de verkoop anyway.
Ik ken je niet, dat zegt voldoende...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:42 schreef spanks het volgende:
[..]
neuj, krjg ongeveer hetzelfde, ga ook vaak naar persvoorstellingen nl.
Nou als jij dat kan vinden ben jij tof!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:56 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
- edit: dit soort posts zijn op V&A ongewenst, en vaak alleen toegestaan als je a) zelf interesse hebt en b) ook nog komt met een linkje, screenshot of een scan van de folder van de winkel -
Jij ook bedankt! Veel plezier ermee!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:44 schreef Dizer het volgende:
Supersnel afgerond met Indiana Jones! Toppie
Waarschijnlijk verkocht aan Blik.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:20 schreef Bibikuif22 het volgende:
Is BoB er nog of niet????
Was voor mij ook wel makkelijkquote:Op donderdag 23 maart 2006 08:32 schreef Blik het volgende:
relax om hem te hebben, bedankt nog dat ik het geld via internetbankieren bij jou over kon maken, was wel makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |