abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35748794
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:16 schreef Five_Horizons het volgende:
Kunnen we de Vapro- en modaal inkomen discussie ergens anders gaan voeren?

Dankjewel
Uiteraard
pi_35765319
mijn excuses
en @ kevin85 je hebt idd gelijk.
ik had het iets hoger ingeschat qua niveau dan het in werkelijkheid is.
salarissen zijn we nu over uitgepraat
pi_35770455
Weet de TS dat er ook een taaltest gedaan moet worden als je bij de politie komt?? Ik snap de OP helemaaaaal niet...
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_35770660
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef zwaaibaai het volgende:
Weet de TS dat er ook een taaltest gedaan moet worden als je bij de politie komt?? Ik snap de OP helemaaaaal niet...
Dan ben je toch de enige uit zo'n 50 mensen... lijkt me dat jij ook niet vrij bent van taalproblemen...
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_35773769
quote:
Op maandag 6 maart 2006 12:46 schreef mcintosh het volgende:

[..]

Dan ben je toch de enige uit zo'n 50 mensen... lijkt me dat jij ook niet vrij bent van taalproblemen...
Ik werk dan ook niet bij de politie..
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_35774730
Dat startsalaris, is dat hetzelfde voor elk niveau van de opleiding, of zit daar verschil in? (Ik ben misschien van plan om over een tijdje te solliciteren voor niveau 6)
pi_35775165
quote:
Op maandag 6 maart 2006 14:57 schreef FloggingMolly het volgende:
Dat startsalaris, is dat hetzelfde voor elk niveau van de opleiding, of zit daar verschil in? (Ik ben misschien van plan om over een tijdje te solliciteren voor niveau 6)
Startsalaris is voor elk niveau gelijk.
Je groeit uiteraard wel makkelijker door naar hogere salarissen.

P.s.
Ik wens je succes met het solliciteren voor niveau 6.
2 plekjes en 250 aanmeldingen..
Veelal wordt dit intern opgevuld.
Niet voor iedereen haalbaar dus, alleen de allerbesten.
Niveau 5 is het hoogst haalbare niveau voor instromers, Echter daar zijn de plekken tevens zijn schaars..
pi_35775300
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:10 schreef kevin85 het volgende:

P.s.
Ik wens je succes met het solliciteren voor niveau 6.
2 plekjes en 250 aanmeldingen..
Veelal wordt dit intern opgevuld.
Niet voor iedereen haalbaar dus, alleen de allerbesten.
Niveau 5 is het hoogst haalbare niveau voor instromers, Echter daar zijn de plekken tevens zijn schaars..
Dat zeggen ze er dus niet bij op de site......2 plekken is natuurlijk wel erg weinig ja.
En ik heb zo mijn twijfels of ik bij die allerbesten hoor....
pi_35775351
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:15 schreef FloggingMolly het volgende:

[..]

Dat zeggen ze er dus niet bij op de site......2 plekken is natuurlijk wel erg weinig ja.
En ik heb zo mijn twijfels of ik bij die allerbesten hoor....
En dat is vaak ook het vervelende..
Niveau 5 is ook gewoon goed te doen qua niveau hor en is net iets meer operationeel.
Niveau 6 is puur en alleen beleidsmatig werken en niet echt het ´echte politiewerk´.

Nog meer vragen
pi_35775448
Ik wilde zelf ook altijd niveau 5 of 6.
Qua vooropleiding mocht ik het wel, echter het is zeer moeilijk binnen te komen op die niveau´s.

Ik doe nu niveau 4 met daarnaast een universitaire opleiding, laat mij maar lekker tot m'n 30e boeven vangen , daarna kan ik altijd nog opklimmen in de organisatie
pi_35775540
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:19 schreef kevin85 het volgende:

Doe nu niveau 4 met daarnaast een universitaire opleiding, laat mij maar lekker tot m'n 30e boeven vangen , daarna kan ik altijd nog opklimmen in de organisatie
Dus je kan naast je politie-opleiding ook nog een andere opleiiding volgen? ik dacht dat de politie-opleiding fulltime was?
pi_35775576
quote:
Op maandag 6 maart 2006 15:21 schreef FloggingMolly het volgende:

[..]

Dus je kan naast je politie-opleiding ook nog een andere opleiiding volgen? ik dacht dat de politie-opleiding fulltime was?
Tjah..
Het is 3 maanden school, 3 maanden werken.
Dat dan een aantal jaar lang.
Dat werken is fulltime, dat school niet echt (in de schooltijd heb je zat tijd)
Ik doe het nu nog in de avonduren ernaast. (rechten is nu ook niet echt een schokkende opleiding)

Je moet officieel altijd wel 36 uur per week aan de school/werk besteden..
Dus altijd 1 dag in de week vrij voor je andere studie zit er dus niet echt in..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')