Uiteraardquote:Op zondag 5 maart 2006 16:16 schreef Five_Horizons het volgende:
Kunnen we de Vapro- en modaal inkomen discussie ergens anders gaan voeren?
Dankjewel
Dan ben je toch de enige uit zo'n 50 mensen... lijkt me dat jij ook niet vrij bent van taalproblemen...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:39 schreef zwaaibaai het volgende:
Weet de TS dat er ook een taaltest gedaan moet worden als je bij de politie komt?? Ik snap de OP helemaaaaal niet...
Ik werk dan ook niet bij de politie..quote:Op maandag 6 maart 2006 12:46 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Dan ben je toch de enige uit zo'n 50 mensen... lijkt me dat jij ook niet vrij bent van taalproblemen...
Startsalaris is voor elk niveau gelijk.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:57 schreef FloggingMolly het volgende:
Dat startsalaris, is dat hetzelfde voor elk niveau van de opleiding, of zit daar verschil in? (Ik ben misschien van plan om over een tijdje te solliciteren voor niveau 6)
Dat zeggen ze er dus niet bij op de site......2 plekken is natuurlijk wel erg weinig ja.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:10 schreef kevin85 het volgende:
P.s.
Ik wens je succes met het solliciteren voor niveau 6.
2 plekjes en 250 aanmeldingen..
Veelal wordt dit intern opgevuld.
Niet voor iedereen haalbaar dus, alleen de allerbesten.
Niveau 5 is het hoogst haalbare niveau voor instromers, Echter daar zijn de plekken tevens zijn schaars..
En dat is vaak ook het vervelende..quote:Op maandag 6 maart 2006 15:15 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Dat zeggen ze er dus niet bij op de site......2 plekken is natuurlijk wel erg weinig ja.
En ik heb zo mijn twijfels of ik bij die allerbesten hoor....![]()
Dus je kan naast je politie-opleiding ook nog een andere opleiiding volgen? ik dacht dat de politie-opleiding fulltime was?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:19 schreef kevin85 het volgende:
Doe nu niveau 4 met daarnaast een universitaire opleiding, laat mij maar lekker tot m'n 30e boeven vangen, daarna kan ik altijd nog opklimmen in de organisatie
Tjah..quote:Op maandag 6 maart 2006 15:21 schreef FloggingMolly het volgende:
[..]
Dus je kan naast je politie-opleiding ook nog een andere opleiiding volgen? ik dacht dat de politie-opleiding fulltime was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |