Als dat zo was zouden ze toch het salaris sowieso wel hebben verhoogdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:27 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb momenteel een functie en net zoveer betaald en mijn gewenste functie bij de politie. Maar aangezien je een opleiding moet volgens krijg je tijdens de opleiding een minder hoog salaris. Weet iemand of ze hiervoor een regeling hebben om deze inkomensval op te vangen.
Als je 3 jaar werkervaring op mbo niveau hebt krijg je 1400 nog wat ipv 1202.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:24 schreef kevin85 het volgende:
Ik weet niet voor welk korps je solliciteert maar wanneer dit voor het Amsterdamsche korps is valt er wel wat te regelen met een aantal jaar aantoonbare werkervaring op MBO-4 niveau.
Dat kun je wat meer krijgen.
Wellicht dat het bij jouw korps ook het geval is?
Dat is het startsalaris bij de opleiding, wordt dus wel meer.quote:
Ik snap dus echt niet wat hier staat.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:27 schreef trigt013 het volgende:
Ik heb momenteel een functie en net zoveer betaald en mijn gewenste functie bij de politie.
Echt veel is het inderdaad niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:04 schreef gelly het volgende:
Maar dan nog, het was voor mij iig de drempel het niet te doen. Je verdient bizar weinig als agent gezien je verantwoordelijkheden en onregelmatige werktijden.
Dat kan ongeveer wel kloppen jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:26 schreef Providentia het volgende:
[..]
Als je 3 jaar werkervaring op mbo niveau hebt krijg je 1400 nog wat ipv 1202.
Mwoah.. zat zat..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef Providentia het volgende:
[..]
Hoofdagent verdient aan het einde van het GIO traject 2018 euro per maand.
Zat dus.
Wat is dan de functieinhoud van een hoofdagent want 2018 vind ik wel een beetje karigquote:Op zaterdag 4 maart 2006 18:49 schreef Providentia het volgende:
[..]
Hoofdagent verdient aan het einde van het GIO traject 2018 euro per maand.
Zat dus.
dat is excludief je toeslagen zoals: reiskosten vergoeding, nachttoeslag, avondtoeslag, weekendtoeslag, feestdagen toeslag.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:41 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Wat is dan de functieinhoud van een hoofdagent want 2018 vind ik wel een beetje karig
Dat laatste impliceer ik niet, maar ik vind de term hoofdagent best een behoorlijke inhoud hebben. Bij die term denk ik aan een agent die leiding heeft over een aantal agenten en verantwoordelijk is voor een bureau iod.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:42 schreef Providentia het volgende:
[..]
dat is excludief je toeslagen zoals: reiskosten vergoeding, nachttoeslag, avondtoeslag, weekendtoeslag, feestdagen toeslag.
alsof je tegenwoordig bij elk ander breoep bijna 2100 euro verdient.
Bij onsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:44 schreef Providentia het volgende:
en dan nog, bij welke OPLEIDING krijg je nou geld TOE?
In de 3 maanden dat je op school zit heb je amper les, zo rond de 3 dagen in de week, nog geen 4 uur per dag. Dan is 1200 euro lekker.
De opleiding van agent word voor jou betaald. Bij elke andere opleiding betaal je veel studiekosten per jaar en lesgeld. Hier krijg je 1200 toe.
Daar heb je opzich gelijk in maar vergeet niet dat jij (en ik dus ook) nog jong zijn en in de meeste gevallen nog thuis wonen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:44 schreef Providentia het volgende:
In de 3 maanden dat je op school zit heb je amper les, zo rond de 3 dagen in de week, nog geen 4 uur per dag. Dan is 1200 euro lekker.
De opleiding van agent word voor jou betaald. Bij elke andere opleiding betaal je veel studiekosten per jaar en lesgeld. Hier krijg je 1200 toe.
Hoofdagent is een agent met meer ervaring.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:45 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat laatste impliceer ik niet, maar ik vind de term hoofdagent best een behoorlijke inhoud hebben. Bij die term denk ik aan een agent die leiding heeft over een aantal agenten en verantwoordelijk is voor een bureau iod.
Maar je hebt wel gelijk, met die toeslagen zal het wel wat oplopen ja. En waarom ik ook zo vreemd op kijk is omdat ik meer verdien en dat met alleen werkervaring...
stel: je hebt al een aantal jaren ergens anders gewerkt maar door omstandigheden raak je dat werk kwijtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:44 schreef Providentia het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |