Ze ritste haar pak nogal ver open, maar eigenlijk was er weinig te zien, alleen de reactie was wel leuk (meteen weer dichtritsen)quote:Op zondag 5 maart 2006 13:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat deed zei? Net gemist....
Waar zou snellejelle nu staan
ja ik heb het ook gemistquote:Op zondag 5 maart 2006 13:38 schreef Remzz het volgende:
[..]
Wat deed zei? Net gemist....
Waar zou snellejelle nu staan
Nee. Alleen de 500 en 1000 dit weekend en dan vakanatie.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:40 schreef Apfel het volgende:
Ik dacht dat Timmer ook de 1500 wilde doen?
uh, dat zal dan ergens bij de schouders wel ophoudenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:41 schreef Arcee het volgende:
Simionato heeft ook best een mooie lijn, qua lijf.
Wie? Ik heb 't gemist.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:41 schreef MiLalaa het volgende:
Het viel wel tegen met dat pakje. En volgens mij had ze er nog gewoon een zwart shirt onder, tenminste zo zag het er wel uit. Daarom verbaasde die reactie van haar me wel beetje.
Maar het was wel heel grappig om dat gezicht te zien.
En dan naar boven of naar beneden?quote:Op zondag 5 maart 2006 13:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
uh, dat zal dan ergens bij de schouders wel ophouden
naar boven. Ik vind dat ze een vreselijk lelijke koeienkop heeft. Sorryquote:
wel een hele hoge dan. Dus die schrik was niet nodig. Wel schattig.quote:
Mwah, valt mee, maar ik bedoelde idd onder de schouders.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
naar boven. Ik vind dat ze een vreselijk lelijke koeienkop heeft. Sorry
wie heeft de clip? Ik heb wel wat webspace overquote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef wdn het volgende:
arcee: van dijk
Maar het was geen shirt. Meer een sportsbra
Hell yeah.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:47 schreef Remzz het volgende:
Netjes heur
Alleen Klassen kan er onder, die gaat weer een fantastische race rijden
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:49 schreef Arcee het volgende:
Groenewold zit nu al te bedenken welke huilspeech ze straks zal houden...
Klassen is ook best een lekker dingquote:Op zondag 5 maart 2006 13:52 schreef Arcee het volgende:
Klassen ziet er ook altijduit met die bril.
Onderschat haar niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
1:57,21 nog wel. Dan heb je toch weinig te janken lijkt me
Ja Anni rijdt 1:57,19 straks, let maar opquote:
Ze heeft wel lekkere benen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |