Lijkt me idd wel grappig.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:10 schreef MiLalaa het volgende:
Dat wordt leuk morgen die mini-marathon. Hopelijk zenden ze het live uit.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:08 schreef Ambrosius het volgende:
Erg leuk trouwens die snelheden, daar kan nog veel meer mee gedaan, grafiekjes enzo.
Morguh!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:18 schreef Janewdn NIET het volgende:
Ik moetheb boodschappen doengedaan, maaren ik blijf toch ffkan weer meekijken.
Ach, Dioon maakt alles dubbel goed.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Middag.![]()
Wat ziet Ria er slecht uit vandaag.![]()
Dioon en kraagjes.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ach, Dioon maakt alles dubbel goed.
neequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Anni heeft een Ireen Wüst stemmetje gekregen, maar bij Anni staat het.
tjaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:49 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, Anni heeft veel om het te compenseren.
Zo noemde Shani het ook.quote:
Ja, vreselijk.quote:
Leuk dat hij later de jeugd wil gaan trainen en evt. in Nederland. Duidelijk iemand die echt liefde voor het schaatsen heeft.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:28 schreef Ambrosius het volgende:
Mooie vent die Davis, leuk interview.
ze mist........quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:34 schreef Martijn_fijn het volgende:
Middag.![]()
Wat ziet Ria er slecht uit vandaag.![]()
Ik denk dat ..... wel ff blij is dat hij weg is ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:00 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Zou je denken?
Die twee hebben toch een haat-liefde verhouding?![]()
Ja, ..... maakt zich op voor het NBA, MLB en de voorjaarsklassiekers.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:03 schreef maril het volgende:
[..]
Ik denk dat ..... wel ff blij is dat hij weg is ja.![]()
Inderdaad. Vooral toen het tussendoor werd uitgelegd hoe het werkte.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:14 schreef wimderon het volgende:
Wat een kneuterigheid met die enkelbandjes en de tijden die een halve seconde na de finish pas in beeld komen![]()
Dagdromen?????quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:17 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Ja, ..... maakt zich op voor het NBA, MLB en de voorjaarsklassiekers.
Maar wat gaat Ria hierna doen?
Jelle heeft haar toch live mogen bezichtigen , ik ben benieuwd naar zijn ervaringquote:
Maren op het podiumquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:12 schreef MiLalaa het volgende:
leuk voor Haugli, op het podium.
ik ga d'r morgen bezichtigenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:27 schreef maril het volgende:
[..]
Jelle heeft haar toch live mogen bezichtigen , ik ben benieuwd naar zijn ervaring![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |