wat begrijp je niet aan hier?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:16 schreef Ayaxola het volgende:
Edit: laat maar
Ik heb een goedverzorgd fotoboek.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef Razor21 het volgende:
Geen je moet minimaal 25.000 posts hebben lees de policy ermaar op na..![]()
linkje?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef Razor21 het volgende:
Dat zeg jij.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar verder ben je zo noob als het maar kan, dus je maakt toch niet veel kans![]()
Een beetje druk zetten achter die sollicitatie. Ik houd niet zo van wachten.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Ik zeg: wat wil je hier eigenlijk mee?.
Niet vloeken.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:23 schreef Polen het volgende:
Overigens. Ik zeg MutZ.
Dat leek me wel duidelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:26 schreef HeatWave het volgende:
ooooooooooow, zeg dat dan!
Dat krijg je er vant... Nu willen de Polen zelfs al mod wordenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:15 schreef Polen het volgende:
Ik heb zojuist gesolliciteerd hier, kan iemand me vertellen op welke termijn ik daarop reactie krijg?
Ja, die bedoelde ik dusquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:32 schreef Tha_T het volgende:
Ik zie geen solli van mvdlubbe?
lekker goedkoopquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:30 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Dat krijg je er vant... Nu willen de Polen zelfs al mod wordenWaar houdt het op!
Niet?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:32 schreef Tha_T het volgende:
Ik zie geen solli van mvdlubbe?
sinds wanneer letten ze daarop?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:18 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Maar verder ben je zo noob als het maar kan, dus je maakt toch niet veel kans![]()
jij?quote:
Uit ervaring leert men he.... je bent niet blauw meer dus.....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:04 schreef MutZ het volgende:
[..]
sinds wanneer letten ze daarop?
ik had het gepresteerd om binnen 26 dagen mod te zijn, en ja, het was m'n eerste account
dat was ook 2003quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:14 schreef Herkauwer het volgende:
[..]
Uit ervaring leert men he.... je bent niet blauw meer dus.....
Jongen, zeg jij nou maar hendig sjiek je voortanden in een stoeprand, het is niet heel zinvol in een mail te vragen op welke termijn ze op die mail gaan reageren, he?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
Wat een gare vraag :/ dat zie je toch wel he gek.
Of was je soms bang om te vragen binnen hoeveel dagen je antwoord krijgt
Opzich klink je wel weer als prima crewmateriaal, grof, onbeschoft, bijdehand.. Ik zou je aannemenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:53 schreef Polen het volgende:
[..]
Jongen, zeg jij nou maar hendig sjiek je voortanden in een stoeprand, het is niet heel zinvol in een mail te vragen op welke termijn ze op die mail gaan reageren, he?
Nou dat wordt een topic in R&Pquote:
Mijzelf. Nakend.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:04 schreef Polen het volgende:
Of ik even kan beschrijven wat voor invulling ik aan de functie wil geven.. Hoe moet ik dat weten.
.
Leffe uiteraard. Dan ben je binnen notime blauw of rood.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:06 schreef Polen het volgende:
In een weide, met bier?
Nu wachten tot yvonnepon online is.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:08 schreef Polen het volgende:
Ik had het al gemaild.
Zoals Sjoem ofzo.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:08 schreef Polen het volgende:
"Rood lijkt me niet zo gepast. Dat is meer weggelegd voor de echt groten alhier.."
Een echte Hollandsequote:Op maandag 6 maart 2006 11:16 schreef Polen het volgende:
Beetje jammer van dat usericonding van je, Sjoem.
hehe... 25000 posts, als je dat hebt, dan heb je in mijn ogen totaal geen sociaal leven meerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:17 schreef Razor21 het volgende:
Als je er al vanaf 1999 zit valt het wel mee.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:24 schreef Tubbietje het volgende:
[..]
hehe... 25000 posts, als je dat hebt, dan heb je in mijn ogen totaal geen sociaal leven meer
Omdat ik zo ontzettend aan jouw ogen hecht besluit ik per direct minder te posten!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:24 schreef Tubbietje het volgende:
[..]
hehe... 25000 posts, als je dat hebt, dan heb je in mijn ogen totaal geen sociaal leven meer
Wie luistert er tegenwoordig naar TubbieGirlquote:Op maandag 6 maart 2006 11:29 schreef Polen het volgende:
[..]
Omdat ik zo ontzettend aan jouw ogen hecht besluit ik per direct minder te posten!
Garpje, natuurlijk, mal vrouwspersoon!quote:Op maandag 6 maart 2006 11:31 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Wie luistert er tegenwoordig naar TubbieGirl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |