Ik heb nog geen purple heart geloof ik? Maar wel een paar andere dingen...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:43 schreef JumperJack het volgende:
[..]
hoeft niet zo te zijn hoor. toen ik nog een newb was heb ik 1 [purple heart gehaald, mijn andere 3 purple hearts heb ik ten tijde van de sergeant/ staff sergeant fase gehaalddat komt er van als je onderschijdingen wil gaan halen...
enne voor als je het niet weet, de purple heart is de enige onderschijding die niet goed is
anders wordt je maybe superblij omdat je als 6 purple hearts hebt ofzo, ik was iig wel blij met mijn eerste
![]()
Een tip! Haal gauw je explosives badge op Karkand... Als sniper kun je nog tot vrijdag claymores blijven neergooien en blijven resupplyen zonder dat er claymores verdwijnen álá c4...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:51 schreef acethemask het volgende:
[..]
Ik heb nog geen purple heart geloof ik? Maar wel een paar andere dingen...Moet geloof ik nog repair points en de knife en pistol badge. Dan heb ik denk ik alle begin dingen... heb verder pas 1450 punten (global) dus moet nog wel een eindje voor de volgende upgrade.
![]()
Ik kan best wel goed met een jet omgaan, maar gisteravond waren er 2 gasten van een andere clan die me steeds neerschoten toen ik net 5 sec in de lucht was.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:33 schreef ViPeRII het volgende:
Aaahhh Henkus dus
@Rudy,
Helemaal niet, maar elke keer toen escape nog in mijn team zat, wou hijwegvliegn en werd hij door de China's neergehaald, dat beoelde ik...
Dat andere was over het testvliegen... dat was niet serieus...
@Static...
Ik vlieg niet geweldig, wel redelijk, maar heel slecht met choppers
Ik had inderdaad -20 ja, ik begrijp echt niet waarom...
.Ik vloeg achter een china vliegtuig aan, en had een volle lock op hem, maar mijn raketten gingen gewoon recht naar onderen op het vliegdek schip af...
Daar kon ik echt niks aan doen![]()
Ik zal vaavnodn de [BOF] tag er voor zetten, had ik nog niet gedaan....
Waarom heeft escape gevloekt?
Omdat ik perongeluk een teamkill maak?
Ook zo raar, krijg een volle lock op een karretje, schiet ik dat karretje overhoop, staat ViPeRII teamkilled........ naaaahhhhhhh om gek van te worden af en toe...
maar toch altijd in de plus eindigen he ;-)
Dat is inderdaad wel een goed idee.... Zal het vandaag eens gaan proberen..... Dus iedereen die ik per ongeluk teamkill HET SPIJT ME alvast....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:53 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Een tip! Haal gauw je explosives badge op Karkand... Als sniper kun je nog tot vrijdag claymores blijven neergooien en blijven resupplyen zonder dat er claymores verdwijnen álá c4...
Misschien wel een goed idee... Ik hoop dat je goed bent in het ontwijken van kogels?? Daar heb ik volgens mij een hele grote aantrekkingkracht op....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef staticdata het volgende:
@escape
mocht je vanavond voor je pistol gaan wil ik wel medic zijn voor je hoor. misschien dat ik dan 25 healing points haal
Misschien ben ik er vanavond ook, dan kunnen we wel even teamen. Eerst ik support, jij sniper en daarna andersomquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:01 schreef acethemask het volgende:
Dat is inderdaad wel een goed idee.... Zal het vandaag eens gaan proberen..... Dus iedereen die ik per ongeluk teamkill HET SPIJT ME alvast....
Hoeveel kills moet je dan hebben???![]()
Teamkills zullen wel meevallen, de claymores gaan nu niet meer af op friendlies! Alleen als er een enemy an friendly tegelijk in de buurt zijn wordt de TK jou toegerekend, je moet btw 13 kills hebben... Ik had er 28 en dus direct me veteran explosive badgequote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:01 schreef acethemask het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een goed idee.... Zal het vandaag eens gaan proberen..... Dus iedereen die ik per ongeluk teamkill HET SPIJT ME alvast....
Hoeveel kills moet je dan hebben???![]()
uhmmm ik was er gisteren niet...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:57 schreef ViPeRII het volgende:
Dat kan ik me inderdaad nog wel herinneren, dat was vaak op dat rechter punt op wake, vanaf de uss boot gezien... daar kwam ik jou, rudy en henkus nogal vaak tegen..
Ik weet nog niet hoelaat.... misschien ff rond half 6 en dan rond half 8 ofzo nog ff.... denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Misschien ben ik er vanavond ook, dan kunnen we wel even teamen. Eerst ik support, jij sniper en daarna andersom
Ben er meestal wel pas wat later op de avond.
prima, ren maar achter me aan, maar moeten het wel urban maps zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef staticdata het volgende:
@escape
mocht je vanavond voor je pistol gaan wil ik wel medic zijn voor je hoor. misschien dat ik dan 25 healing points haal
Ikke waarschijnlijk eerst rond half 6 en daarna misschien nog ff..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:04 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Misschien ben ik er vanavond ook, dan kunnen we wel even teamen. Eerst ik support, jij sniper en daarna andersom
Ben er meestal wel pas wat later op de avond.
Zoek mij maar op en dan garandeer ik je dat je je 25 punten haalt....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:35 schreef ViPeRII het volgende:
Hmm dan was het iemand anders Rudy
Ik moet ook mijn 25 heal punten halen, maar iedereen gaat te snel dood meestal.....
iemand die hulp wilt bieden?
Omdat ik meestal kogels aantrek op een of andere manier.....quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:38 schreef ViPeRII het volgende:
@Ace.. is goed hoor, maar hoe kan je mij verzekeren dat je zo weinig helemaal dood gaat?
lieverd dan moet je al wel al 750 heals hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef staticdata het volgende:
@escape
Geweldig..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:48 schreef Suikermais het volgende:
Voor alle LAN-freaks hier !!!!!!!!
DROME 13 !!!!!!!
Er is nog een site waar je het kan vinden.... Weet alleen niet meer uit mijn hoofd welke...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef staticdata het volgende:
mwoah volgens mij zit ik rond de 250 heals ofzo. kan het in bftracker niet zien
nee je moet eerst 750 heals voordat je de 25 kan maken in een rondje en je zit nu op 377 healsquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:42 schreef staticdata het volgende:
nou dan ga ik daar toch voor vanavond. maar is het niet dat als ik nu over de 25 haal en straks 750 heals heb hij dan met die badge aan komt kakken?
ok schat bedankt!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:57 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee je moet eerst 750 heals voordat je de 25 kan maken in een rondje en je zit nu op 377 heals
377 heals heb je en je moet eerst die 750 heals hebben voor je 25 heals in een ronde haalt.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:44 schreef staticdata het volgende:
mwoah volgens mij zit ik rond de 250 heals ofzo. kan het in bftracker niet zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |