quote:Op maandag 6 maart 2006 21:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Erger me nu al rot aan die PGR 100 avatars
Ahum!quote:Op maandag 6 maart 2006 23:35 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik stel voor om de meet te verplaatsen zodat ik ook kan komen, anders kan Jedi meteen dat kratje Hertog Jan weer annuleren
Ik zag ook het probleem niet zo ? Hoeveel Juplier JP ook haalt, aan die krat HJ komen we toch wel toequote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:19 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ahum!
Wie weet, als er veel bier in de man is worden er vanzelf stapelbedden gemaaktquote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:33 schreef staticdata het volgende:
jp zegt dat er nu geen slaapplaatsen meer zijn, maar straks als al die kratjes op zijn, kan je volgens mij een stapelbed creeeren.
Sickert, pak je camera dat zou een prachtige aanvulling worden op je collectie !quote:Op dinsdag 7 maart 2006 09:56 schreef staticdata het volgende:
hoop niet voor julie dat er dan nog gasten zijn die door veel bier, bedplassers worden. degende die onderop ligt heeft het dan neit prettig
Heeft Jedi geen Passoa??? Alles beter dan Wodkaquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
HJ en Jupiler zijn echt het lekkerste. Misschien toch eens een perfect draft kopen dan kan ik die meenemen naar regroup
Echte mannen drinken bier en kievit en ik drinken Whiskyquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:49 schreef diamondvoodoo het volgende:
Heeft Jedi geen Passoa???![]()
Anders zorgt Diamond wel voor wat flessen![]()
uiteraard kom ik nogquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Echte mannen drinken bier en kievit en ik drinken Whisky![]()
Kom je nog Kievit ? Of zijn er nog andere whisky liefhebbers ?
quote:
een wc kalender blijft op de een of andere vreemde manier nooit lang hangenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:51 schreef staticdata het volgende:
zet het in je agenda / telefoon, wc kalender dan maak je gebruik van extern geheugen!
ik denk dat de muren wat poreus worden van al de gassen die er rondhangenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 12:08 schreef staticdata het volgende:
dat heb ik ook altijd!
woops, sry, mijn fout, ben in de war met iets anders...quote:Op maandag 6 maart 2006 18:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Kaakchirurg? Wortelkanaalbehandeling doet de Tandarts gewoon hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |