sgr. opie heeft de weg nog niet teruggevonden...quote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef staticdata het volgende:
server was toen eigenlijk best snel vol. vind het wel positief dat veel oude gasten onze server weer weten te vinden.
ook die zulu-modding.de
Zulu kan heel erg irritant zijn, dat hebben raffie en ik al ondervonden op Operation Cleansweep toen de ronde nog niet eens gestart was.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef staticdata het volgende:
server was toen eigenlijk best snel vol. vind het wel positief dat veel oude gasten onze server weer weten te vinden.
ook die zulu-modding.de
ja zag ik ook.. tgaxx is ook weer terug.quote:Op maandag 6 maart 2006 12:13 schreef staticdata het volgende:
ook die zulu-modding.de
Het waren niet zo zeer mijn vrienden, maar eerder 2 zusjes waarvan er 1 gefeliciteerd moest gaan worden. En wie ben ik dan om nee te zeggen.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:41 schreef staticdata het volgende:
ja jij laat je vrienden bepalen dat je op een vrijdag met ze de stad in gaat
quote:Op maandag 6 maart 2006 13:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het waren niet zo zeer mijn vrienden, maar eerder 2 zusjes waarvan er 1 gefeliciteerd moest gaan worden. En wie ben ik dan om nee te zeggen.![]()
Op bf2 tracker even gereageerd, misschien helpt dat bij andere spelersquote:Op maandag 6 maart 2006 13:01 schreef escape_nl het volgende:
Wij hebben op wat BF2 sites en forums onze server gepromoot
http://www.forumplanet.com/planetbattlefield/topic.asp?fid=10275&tid=1857087
http://www.totalbf2.com/f(...)post748813post748813
http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?pid=226608#p226608
http://bf2tracker.com/thread.php?threadid=15925&sid=
http://www.bf2player.com/forum/viewtopic.php?p=1528#1528
Ik heb ff geantwoord zodat we die thread in de picture houden daar.quote:Op maandag 6 maart 2006 13:05 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Op bf2 tracker even gereageerd, misschien helpt dat bij andere spelers![]()
Ik mis nog reacties van mensen zoals:quote:Graag brengen wij als admin team van Band of fokkers wederom wat onder de
aandacht. Ditmaal heeft het eens niks met battlefield, EA of computers te maken!
We hebben een plan om elkaar eens in het echt te ontmoeten onder het genot van
een hapje en een drankje zodat we eens zien tegen wie we aanlullen op teamspeak
of wie we naar de eeuwige jachtvelden knallen op de server.
Aller eerst moet er een datum worden gekozen en worden gekeken wie er gaan
komen. Uiteraard hopen we zoveel mogelijk mensen aangezien het dan alleen een
succes kan worden. Oftewel iedereen MOET er gewoon bijzijn. Het zal geen zuivere
zuipavond wordenmaar een gemengde avond met een activiteit en uiteraard genoeg
gelegenheid om elkaar te spreken en weer eens bij te praten. Uiteraard de wapens
thuislaten al kan een medkit wel eens handig zijn voor sommigen aan het einde
van de avond. Er zijn ongeveer 8-10 slaapplaatsen ter beschikking in Breda
vlakbij het indoorfun centre waar we de avond gaan starten. www.indoorfun.nl.
Dus wees er snel bij!
Graag zie ik jullie stem op fok vergezeld van een mailtje naar de organisatie om
de administratie op orde te kunnen brengen. Wanneer alles definitief is open ik
op het BoF forum een topic met alle details voor betalingen, tijden etc etc.
Het wordt dus een feest avond met alle mede Boffers in de regio Breda. De avond gaat hier plaatsvinden:
www.indoorfun.nl
Betaling vooraf en ik hou hier bij wie er inschrijven en betaald hebben (betalings details volgen natuurlijk nog)
We hebben democratisch besloten dat het dus wordt:
Datum:13 mei
Plaats: Breda
Activiteit: Karten
Deelnemers:
-JEDI
-POSTMAN - slaapplaats
-ESCAPE -
-Morpheus - slaapplaats
-FJD - slaapplaats
-Diamond -
-Rudy - slaapplaats
-DrBravo
-Sickert - slaapplaats
-Di3ki3 - slaapplaats
-Kievit - slaapplaats
-Whiteops
-Razorback - slaapplaats
-Raffie - slaapplaats
-Viper
-Punisher (voorlopig)
Opgeven kan nog tot 15 April !!!!!!!
Nog 0 slaaplaatsen beschikbaar!!!!!!!
Betaling info volgt,
Bij mij ...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:55 schreef staticdata het volgende:
waar zijn dei slaapplaatsen eigenlijk?
dat moet toch geen probleem zijn??quote:Op maandag 6 maart 2006 13:59 schreef Morpheus2002 het volgende:
Lam zijn is een eis anders slaap je niet bij JP
Ik zorg iig voor genoeg jupilerquote:Op maandag 6 maart 2006 14:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Voor mij niet hoor mits er genoeg bier is natuurlijk
ding dong.... sochtends om 9 uur.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:12 schreef escape_nl het volgende:
ik ga ook met de auto, als ik dan 's ochtends begin met het bier is het 's avonds na het eten wel weer weg
Hehe nee...quote:Op maandag 6 maart 2006 13:31 schreef staticdata het volgende:
hebbie ze ook daar nog weggekregen?
op 5kmquote:Op maandag 6 maart 2006 14:14 schreef staticdata het volgende:
woont JP naast die kartbaan dan? als je bij die kartbaan gaat zuipen moet je ook je auto ergens laten. of zijn hier allemaal mensen die bezopen nog gaan rijden?
Ik geloof dat stappen in Breda ook wel een goed idee bleek dus denk dat we na het karten niet gelijk naar mij gaan.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:19 schreef staticdata het volgende:
aha, dus na het karten, wordt er massaal naar jou huis geracet waar het feest verder gaat. begrijp ik het zo goed?
moet nog even kijken of ik kan hoor de 13e, maar lijkt me wel lachen
Ik zat te wachten tot 15 april:P maar ik kom ookquote:Op maandag 6 maart 2006 13:39 schreef jpjedi het volgende:
Nog even spammen:![]()
[..]
Ik mis nog reacties van mensen zoals:
Raffie
Oppas??quote:Op maandag 6 maart 2006 14:14 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Hehe nee...
13 mei, ik moet nog zien of ik dan kan aangezien het op een zaterdag is en ik dan standaard "de oppas" ben voor me moeder![]()
Komt goedquote:Op maandag 6 maart 2006 14:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik zorg iig voor genoeg jupiler
Verder wil ik ook wel voor een kratje hertogh Jan zorgen maar die moet wel op want ik drink dat niet..![]()
de graanbeursquote:Op maandag 6 maart 2006 14:25 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik geloof dat stappen in Breda ook wel een goed idee bleek dus denk dat we na het karten niet gelijk naar mij gaan.
ik moet ook met ov...quote:Op maandag 6 maart 2006 14:52 schreef kievit19 het volgende:
ik moet trouwens wel met het ov komen ,
is het dan moeilijk om op de plaats te komen waar ik moet zijn???
Ons wonderschone dorpje heeft een station. Ik kan je zo oppikken zodat we eerst bij mij verzamelen..quote:Op maandag 6 maart 2006 14:52 schreef kievit19 het volgende:
ik moet trouwens wel met het ov komen ,
is het dan moeilijk om op de plaats te komen waar ik moet zijn???
pfff das wel een gouden ouwe maar ben ik al jaren niet meer geweest. Verder lijkt me de liquid, paddock, en `t hart wel leuk voor onze ploeg. Ach we hebben keuze genoeg met meer dan 60 cafes in het centrum. Kerkplein is een grote kuttent, veels te druk en veels teveel achressieve pubers.quote:
tja vanwege het baserapen en de torenhoge schadeverzekeringen hebben wij maar besloten onze chopper te stallen in de garage. bijkomstig voordeel is geen vogelpoep en dus geen lakschadequote:Op maandag 6 maart 2006 13:22 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even heli's parkeren in de USMC schip met inco en appel
[afbeelding]
klopt.. lijkt me het beste inderdaad.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:11 schreef staticdata het volgende:
met zo'n groep lijkt me eerder een cafe opzoeken en lekker lullen leuker dan een discotheek bezoekn i.mo.
nopes, maar wat ik van mensen heb gehoord is dat een avondje stappen fijner aanvoeltquote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand hier wel eens een wortelkanaalbehandeling gehad?Ik vrees dat ik de lul ben.
hou op!!quote:Op maandag 6 maart 2006 15:39 schreef Morpheus2002 het volgende:
Iemand hier wel eens een wortelkanaalbehandeling gehad?Ik vrees dat ik de lul ben.
quote:Op Monday 27 February 12:44 schreef PoSTMaN het volgende op www.bandoffokkers.nl:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, ik kan niet meer
Ik ga zuipen met real life friends
Ik kreeg van het weekend te horen dat dan het vrijgezellen feest is van een goeie vriend!
Hoe is het mogelijk 2 zeer leuke events op dezelfde dag![]()
Wel grappig dat ik met het vrijgezellenfeest ook een soort van karten ga doen, alleen dan een simulator.
Met mijn "virtuele" vrienden echt karten of met mijn echte vrienden virtueel karten![]()
Sorry jongens, maar het is niet anders.
Goed nieuws voor Kievit en FJD een schot probeert een eeuwen oud recept weer te stoken: Een whiskey met een alcoholgehalte van 92%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |