Boboquote:Op zondag 5 maart 2006 17:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah ik zat heerlijk in de Business SeatsHet was wel f*cking koud!
Denk dat hij bedoelde: Wat heeft Feyenoord met voetbal te maken..quote:Op zondag 5 maart 2006 17:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dit is het grote BoF BF2 topic, hier is alles ontopic![]()
jij hebt ook verder totaal geen last van vooroordelen he Frank...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel. Heb je 90% van de mensen wel eens gezien die daar geregistreerd staan?
Hij is fijnquote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat hij bedoelde: Wat heeft Feyenoord met voetbal te maken..![]()
bf2?quote:
ja dusquote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel. Heb je 90% van de mensen wel eens gezien die daar geregistreerd staan?
dat is een Dordrecht thing... dat hebben ze hier allemaalquote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jij hebt ook verder totaal geen last van vooroordelen he Frank...![]()
Droog maar fijnquote:Op zondag 5 maart 2006 18:20 schreef Sickert het volgende:
dat is een Dordrecht thing... dat hebben ze hier allemaal![]()
Er zijn wat foto'tjes gemaakt van de boffers maar moet nog ff regelen dat ik ze in handen krijgenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
bf2?
wat is dat ?![]()
Lan was leuk! al was Regroup mij toen beter bevallen, maar dat komt denk ik mede doordat mn slaapzak en luchtbed verdwenen was.. en ik na lang zoeken hem weer terug had gevonden... en ik daarna lekker lag te slapen.. en toen beschuldigd werd van diefstal door iemand die zei dat het zijn luchtbed was en ook zijn slaapzakdaarna zei ie maar dat ie precies dezelfde had
![]()
verder alles zoals Jedi zei
en ook ik denk dat als we met een grotere groep gaan het veel gezelliger kan zijn
ook erg gelachen met Wallie, Nehox, Lies en Razor, Jedi was wat minder gezellig(mummy slaper!)
LIESSS bf2 babe!!quote:Op zondag 5 maart 2006 18:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Er zijn wat foto'tjes gemaakt van de boffers maar moet nog ff regelen dat ik ze in handen krijgen.
Verder echt super leuk!
![]()
weet je zeker dat je geen i-spy24 heet?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:28 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Er zijn wat foto'tjes gemaakt van de boffers maar moet nog ff regelen dat ik ze in handen krijgen.
Verder echt super leuk!
![]()
Lief kijken??quote:Op zondag 5 maart 2006 18:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
LIESSS bf2 babe!!
ook die leuke van mij??!!
Lies is leuk![]()
ze kan zo schattig kijken als dr APC word opgeblazen door mijn c4
Ik vond er niks liefs aan...heb een blauwe arm.quote:
LOL!quote:Op zondag 5 maart 2006 20:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik vond er niks liefs aan...heb een blauwe arm.![]()
Ja ja! Ik heb eindelijk mijn expert explosieven badge! JOEHOEEEEEEEEE! Dat was HARD werken!quote:Op zondag 5 maart 2006 19:43 schreef staticdata het volgende:
claymore liesje
geen zere anus van Nehox zn worstje ?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen als je je enter knop uit je toetsenbord geslagen hebtquote:Op zondag 5 maart 2006 20:44 schreef jpjedi het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:31 schreef Razorback het volgende:
[..]
Kan ik wel begrijpen als je je enter knop uit je toetsenbord geslagen hebt(hoorde ik van die knaap tegenover mij)
Maar jij had zo mooi progje (fake cam) kan jij dan nog naar mij sturen, het liefst die crack programma zelf krijg ik wel van het internet.
Ach JP kijk maar eens rond daar...quote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Denk dat hij bedoelde: Wat heeft Feyenoord met voetbal te maken..![]()
[..]
jij hebt ook verder totaal geen last van vooroordelen he Frank...![]()
Doe maar niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:32 schreef Sickert het volgende:
zullen we trouwens kijken of we dit topic voor 22:00 vol kunnen krijgen?
Mijn zus zit in een organisatie voor hardcore feesten en haar vriend is een Engelse DJ... Ken toch wel een stuk of 10 mensen van dat wereldje die ook kern-partyflockers zijn en je moet ze kennen. Tis allemaal niet wat je denkt.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ach JP kijk maar eens rond daar...
Overigens kan het ook met mijn haat jegens alles wat dance muziek is te maken hebben
die mannen moeten in het circus gaan werken..quote:Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Suikermais het volgende:
Dat hele hardcore en alles wat erbij hoort gaat aan mijn ( verkouden ) neus voorbij. Weet ook niet of dit ermee te maken heeft maar die luitjes gaan wel verschrikkelijk strak...
Luister nu naar Veronica en de top 880 van de jaren'80..das meer my kind of thing. Alhoewel mij dat nog te commercieel is. Er is veel mooiere muziek uit de jaren '80..
pics or stfu!!!!quote:Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef Suikermais het volgende:
Effe voor de goede orde...
Vroeger..toen ik nog jong en knap was was ik helemaal into New Wave. Liep ook altijd in 't zwart en had van die mega puntschoene met riempjes aan. Schoene heb ik trouwens nog steeds
Vandaar dat ik ook helemaal gek ben van de wat vagere muziek uit die tijd..
quote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:32 schreef staticdata het volgende:
Goedemorgen!
Gisteren was zoiezo een goed dagje. 181 score gehaald door commander te zijn op sharki 64. en gisteravond pikt inco me ff op in zijn heli, toen binnen 5 minuten 20 kills erbij gehaald
enige minpuntje van gisteren was dei lag 's middags.
Dit stond in een mailtje wat ik gister kreeg van Rickquote:Wanneer je vanmiddag even lag had lag dit aan het volgende:
Er waren enkele problemen met het netwerk.
Dit kwam door de verbinding van Amsterdam naar Rotterdam.
Helaas stonden wij hier tegenover machteloos.
Alles is nu weer opgelost. Excuses voor het ongemak.
quote:Op maandag 6 maart 2006 11:18 schreef staticdata het volgende:
sta nu op plaats 20 van de bof ranking. lies op 19 btw
bestaat alweer een tijdje, als er echt robots en sf in BF3 komt dan hoeft het van mij niet meer, moet wel een beetje realistisch blijvenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:47 schreef jpjedi het volgende:
filmpje van BF3![]()
Dat ze eerst BF2 eens in orde maken..
http://www.bf2.be/?a=stella
100% mee eens...zit er ook niet op een fanta festijn te wachten. Denk dat het de ondergang van de bf serie wordt al ben ik nu erg voorbarig..quote:Op maandag 6 maart 2006 11:49 schreef escape_nl het volgende:
[..]
bestaat alweer een tijdje, als er echt robots en sf in BF3 komt dan hoeft het van mij niet meer, moet wel een beetje realistisch blijven
wordt BF3 2142quote:Op maandag 6 maart 2006 11:50 schreef staticdata het volgende:
is dat bf3 2130 ofzo beetje jammer
quote:At least that's what Computer and Videogames speculates based on information gleaned from an interview conducted by Shacknews with Battlefield 2: Modern Combat senior producer, Dan Blackstone:
"Blackstone promised that "something very big" is shortly to be announced in regard to the series and went on to offer a cryptic clue about what's to be unveiled:
"One other interviewer asked this [as in, what's next for the Battlefield series] and I gave him a hint, so it's only fair that I do the same for you: 3213/3X2. Or said another way: S.R. 4588164," Blackstone said.
A couple of maths geniuses have wrestled with the numbers to reveal that '3213/3X2' works out as '2142' and that 'S.R. 4588164' (S.R. standing for 'square root') also works out as '2142'. It's virtually concrete information that EA and Digital Illusions are planning Battlefield 2142 - but of course we'll have to wait for an official word."
An odd choice if true, but not entirely unsurprising considering the current fervor surrounding Ghost Recon: Advanced Warfighter. One has to question whether taking the Battlefield franchise into the future is a wise idea though, the series has always been grounded in reality with a gritty feel to it that works quite well.
It does make sense when you think about it for the next game to be set in the year 2142, in that this proposed game would have taken the Battlefield franchise through a hundred years of war, from the first game; Battlefield: 1942, to Battlefield: Vietnam, then to Battlefield 2, and finally through to Battlefield 2142. Quite fitting.
Gisteren hebben escape, inco en ik nog even op de got server gespeeld. was spawnkilling all over the place. tanks bleven alleen maar bij een supplycrate staan en schieten op alles wat deed spawnen. beetje jammer. hopelijk is het niet altijd zo daar.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
100% mee eens...zit er ook niet op een fanta festijn te wachten. Denk dat het de ondergang van de bf serie wordt al ben ik nu erg voorbarig..
Trouwens GoT heeft gisteren dik verloren van Gamert in een war. Leuk om te lezen dat ze nu dezelfde commentaren hebben als wij toen. Eigenlijk zouden we toch eens onze eer moeten herstellen. Maar misschien ben ik de enige die het nog een beetje dwars zit.
![]()
Gisterochtend samen met nog 3 a 4 boffers op de GOT server gezeten, de eerste 3 potjes waren leuk.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:52 schreef jpjedi het volgende:
[..]
100% mee eens...zit er ook niet op een fanta festijn te wachten. Denk dat het de ondergang van de bf serie wordt al ben ik nu erg voorbarig..
Trouwens GoT heeft gisteren dik verloren van Gamert in een war. Leuk om te lezen dat ze nu dezelfde commentaren hebben als wij toen. Eigenlijk zouden we toch eens onze eer moeten herstellen. Maar misschien ben ik de enige die het nog een beetje dwars zit.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |