Het ligt er ook aan welke map er draait. Als er karkand of wake is is hij vrij snel vol. Bij de andere mappen schiet het niet echt op. Maar promoten kan nooit kwaadquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:40 schreef diamondvoodoo het volgende:
Het is echt drama ja wat betreft het vullen en hij is weer snel leeg ook. Kunnen we de server niet promoten op BF2 sites of iets dergelijks![]()
ja al een tijdje alweerquote:Op zondag 5 maart 2006 01:20 schreef Incolumis het volgende:
jezus zit jij op partyflock?
Lekker belangrijk als hij maar sneller vol komt te zittenquote:Op zondag 5 maart 2006 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neeeeeeee niet op PartyFlockGadverdamme.
boeiend waar iemand nog meer zitquote:Op zondag 5 maart 2006 10:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Neeeeeeee niet op PartyFlockGadverdamme.
Reclame maken op fora'squote:Op zondag 5 maart 2006 13:46 schreef UnleashMitch het volgende:
Nou wat zijn de ideeen om de server te spammen ?
PArtyflock,....zit mijn zus heel de dag op te spammen met haar hardcore vriendjes en vriendinnetjesquote:Op zondag 5 maart 2006 01:20 schreef Incolumis het volgende:
jezus zit jij op partyflock?
Denk wel singleplayer, hij doet het alleen op 16 player maps... maar om het dan echt te laten lijken, wijzigd ie playernames. Speler 'GODFRACK' bestaat ook niet.. .dus trek je conclusies.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Het is geen singleplayer mod. Dit is multiplayer, aangezien de pc spelers anders heten, of hij heeft die ook aangepast, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Jawel. Heb je 90% van de mensen wel eens gezien die daar geregistreerd staan?quote:
M'n zusje had een kaartje over maar ik moest weer zo nodig studerenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ben naar Feyenoord - FC Utrecht geweest
Geweldige wedstrijd, Feyenoord was zeer goed. Utrecht had totaal geen enkele kans. Eerste schot op doel van Utrecht was rond de 70ste minuut.
Feyenoord
Dit is het grote BoF BF2 topic, hier is alles ontopicquote:
Ah ik zat heerlijk in de Business Seatsquote:Op zondag 5 maart 2006 17:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
M'n zusje had een kaartje over maar ik moest weer zo nodig studeren![]()
Boboquote:Op zondag 5 maart 2006 17:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ah ik zat heerlijk in de Business SeatsHet was wel f*cking koud!
Denk dat hij bedoelde: Wat heeft Feyenoord met voetbal te maken..quote:Op zondag 5 maart 2006 17:08 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Dit is het grote BoF BF2 topic, hier is alles ontopic![]()
jij hebt ook verder totaal geen last van vooroordelen he Frank...quote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel. Heb je 90% van de mensen wel eens gezien die daar geregistreerd staan?
Hij is fijnquote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
Denk dat hij bedoelde: Wat heeft Feyenoord met voetbal te maken..![]()
bf2?quote:
ja dusquote:Op zondag 5 maart 2006 17:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel. Heb je 90% van de mensen wel eens gezien die daar geregistreerd staan?
dat is een Dordrecht thing... dat hebben ze hier allemaalquote:Op zondag 5 maart 2006 18:13 schreef jpjedi het volgende:
[..]
jij hebt ook verder totaal geen last van vooroordelen he Frank...![]()
Droog maar fijnquote:Op zondag 5 maart 2006 18:20 schreef Sickert het volgende:
dat is een Dordrecht thing... dat hebben ze hier allemaal![]()
Er zijn wat foto'tjes gemaakt van de boffers maar moet nog ff regelen dat ik ze in handen krijgenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
bf2?
wat is dat ?![]()
Lan was leuk! al was Regroup mij toen beter bevallen, maar dat komt denk ik mede doordat mn slaapzak en luchtbed verdwenen was.. en ik na lang zoeken hem weer terug had gevonden... en ik daarna lekker lag te slapen.. en toen beschuldigd werd van diefstal door iemand die zei dat het zijn luchtbed was en ook zijn slaapzakdaarna zei ie maar dat ie precies dezelfde had
![]()
verder alles zoals Jedi zei
en ook ik denk dat als we met een grotere groep gaan het veel gezelliger kan zijn
ook erg gelachen met Wallie, Nehox, Lies en Razor, Jedi was wat minder gezellig(mummy slaper!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |