Die kwam ik ook al tegen, zijn dit de nieuwe SE's van alledrie?quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 00:32 schreef California het volgende:
[..]
Die kwam ik ook al tegen, zijn dit de nieuwe SE's van alledrie?
Zoja: smakelijk.
mooie editie, jammer alleen dat de film ruk isquote:
Welnee joh, focus zelf meer op de oorlog en omgeving (kleding, stijl en muziek) dan zul je de film veel meer waarderenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 12:23 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mooie editie, jammer alleen dat de film ruk is
En binnen.quote:
met diezelfde kortingsbon:quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:26 schreef pascalheister het volgende:
bij cdwow met de 5 pond kortingsbon
[afbeelding]
ah goede keuze, toevallig donderdag gezien, meesterwerkjequote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
met diezelfde kortingsbon:
[afbeelding]
ja had t gelezen ja. al veel hele goede dingen over gelezen. Ben erg benieuwd. Eens kijken of cdwow `m deze keer wel verzend. 3 maal is scheepsrecht zeker??quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:42 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ah goede keuze, toevallig donderdag gezien, meesterwerkje![]()
Ik wacht dus nog steeds op mijn bestelling van Leon die weer heringevoerd moet wordenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wacht nog steeds op amelie.. heb cdwow al gemaild, zeggen ze dat ik nog 3 extra dagen moet wachten
nouja, ok, dan doen we dat
Kun je niet beter annuleren en die mooie versie die nu voor 11 eurie bij de frs ligt kopen?quote:Op zondag 19 maart 2006 14:17 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik wacht nog steeds op amelie.. heb cdwow al gemaild, zeggen ze dat ik nog 3 extra dagen moet wachten
nouja, ok, dan doen we dat
sja, zou kunnen. maar hij was al verstuurd, dus is ergens onderweg blijven hangen denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:22 schreef Shogo het volgende:
[..]
Kun je niet beter annuleren en die mooie versie die nu voor 11 eurie bij de frs ligt kopen?
Die ook maar besteld + Die Hard 3 (with a Vengeance) - special editionquote:Op zondag 19 maart 2006 14:22 schreef Shogo het volgende:
[..]
Kun je niet beter annuleren en die mooie versie die nu voor 11 eurie bij de frs ligt kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |