Ik geloof dat de Starbust editie de budgetversie is (regio 1 ). Dit is gewoon de 10 disc per seizoen (regio 2) versie.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:32 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
Thx .is er verscil tussen deze en de starbust edition?
Heb je gelijk in. Maar voordat ze bij mij gingen annuleren heb ik geloof ik 1 keer iets voor 2 euro besteld met die combi en voor de rest zat het echt boven de 5 euro.quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:26 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik wel
bij een product van <5 euro zal de kans groter zijn dan bv een dvd van 15 euro
WOWquote:
Ik zie dat de server van die twee images daar momenteel inderdaad last van heeft.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik heb even 2 posts van Durbin aangepast, die zorgden er voor dat er een aanlogscherm verscheen.
quote:Op dinsdag 11 april 2006 21:20 schreef Sharkdoggie het volgende:
Farscape seizoenen voor 45 euro p/s.![]()
![]()
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:25 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]
[afbeelding]
Alle seizoenen voor 120 euro incl verzenden![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 april 2006 07:27 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
![]()
Jammer dat ik seizoen 3 al had.
![]()
Nee, vind het wel goed zo.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:10 schreef SPiDeY. het volgende:
[..]Inderdaad, ga je je bestelling bij choices nu proberen te cancellen?
Je was gewoon te laat zekerquote:
Ja.quote:
quote:
Heb je die ergens voor een leuke prijs opgepikt? Zoek die ook al een tijdje maar die prijzen soms...quote:
bij blah 4,99 pondquote:Op zondag 16 april 2006 13:02 schreef Shogo het volgende:
[..]
Heb je die ergens voor een leuke prijs opgepikt? Zoek die ook al een tijdje maar die prijzen soms...![]()
ja www.blahdvd.com. Ik wil hem evt. wel voor je bestellen?quote:Op zondag 16 april 2006 13:09 schreef Shogo het volgende:
[..]
Oh dat is die uk site? Heeft het voor mij al geen nut.![]()
welke steelbook? ben je in de war met the aviator?quote:Op zondag 16 april 2006 22:17 schreef California het volgende:
De steelbook. Als je 'm van blah hebt. Vroeg ik me gewoon af.
quote:Op zondag 16 april 2006 22:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
welke steelbook? ben je in de war met the aviator?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |