hehe, jij hebt dadelijk zoveel informatie in je hoofd dat het teveel wordtquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:10 schreef GinzaGirl het volgende:
Ik ook, iedereen dus
ik hoop zo dat k het haal, ben al honderd miljard oude kranten aan het doorspitten.
ik heb 506 ofzo..
xxx
Als er zaterdag iemand flauwvalt van nervositeit dan weten we wie 't is..quote:Op maandag 27 maart 2006 12:25 schreef GinzaGirl het volgende:
Ik kon vannacht al niet slapen ervan weet je dat :S
echt naar..
ja ik weet het, dat ik het moet bijhouden, maar er stond vanaf jan. 2006 dus ik ga die kranten echt uit mijn hoofd leren gewoon![]()
ik moet toch op IETS een beetje proberen puntjes te scoren
Daarom ga ik denk ik ook maar met de autoquote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:57 schreef jmac het volgende:
PS: Zal je zien dat er opeens een treinstoring zal zijn rondom utrecht zaterdag![]()
Wat denk je zelfquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:25 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze op schrijfstijl letten en niet op spelling, dat is niet echt mijn sterkste punt
Je haalt het sowieso niet.quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:25 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik hoop trouwens dat ze op schrijfstijl letten en niet op spelling, dat is niet echt mijn sterkste punt
Nou, ik kan me voorstellen dat ze je niet te snel zullen afrekenen op spelling. Spelling is makkelijk op te lossen dmv spellingcontroles / bijlessen, schrijfstijl is veel moeilijker aan te leren.quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:06 schreef jmac het volgende:
[..]
Wat denk je zelfJe hebt geen Word spellingscontrole daar
![]()
Ik denkt dat er met schrijven meer talent gemoeid is dan met spellingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:22 schreef GinzaGirl het volgende:
Ja nou, schrijven is ook te leren toch, daarom ga je naar die school haha.
We zullen het zienquote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:09 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ik denkt dat er met schrijven meer talent gemoeid is dan met spelling![]()
ik zie zo al een fout in die zin van jequote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:36 schreef MrBean het volgende:
Ik denk dat je het met tien koeien van spelfouten het welkan vergeten.
Hoe zeker weet je dat?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:38 schreef KansloosForEver het volgende:
De actualiteitsvragen gaan waarschijnlijk over: Goes
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:30 schreef kevin6188 het volgende:
Juist met zo'n toets als deze, zo groot van omvang, is elk puntje meegenomen.
Daarom heb ik ook veel aandacht besteed aan mijn motivatie, laten checken door enkele collega's en alvast vooruit opgeschreven. Dat even uit het hoofdje leren en daarna goed scoren (hopelijk).
Minor is een andere toets. Wel in hetzelfde gebouw maar niet in dezelfde zaal. Jullie zullen apart geroepen worden...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:23 schreef Siren het volgende:
Hoi!
Ik ga morgen ook de toelatingstest maken, maar dan voor de minor. Ik dacht eigenlijk dat de toetsen hetzelfde zouden zijn, maar ik lees hier van alles over motivatie..? Staat dat in jullie brief? Want in mijn brief kan ik daar niets over vinden..
1. actualiteitentoets (mc)
2. schrijfvaardigheid (betogende tekst n.a.v. opdracht)
3. inzicht in de media (mc)
4. sollicitatiebrief (neenemen)
Of valt motivatie onder schrijfvaardigheid?
Ja, wie doet dat evenquote:Op zaterdag 1 april 2006 17:49 schreef jmac het volgende:
Zo, dat ging goed
Iemand die alle antwoorden opzoekt en hier plaatst?
Mijns inziens.quote:Op zondag 2 april 2006 20:01 schreef jmac het volgende:
8 ? (meerdere antwoorden mogelijk mijn inziens)
Je mag er zoveel fout hebben als je wil, zolang je er maar minder hebt gemaakt dan de restquote:Op dinsdag 4 april 2006 07:54 schreef GinzaGirl het volgende:
Hoeveel mag/moet je er fout/goed hebben dan? bv bij de actualiteiten?
xxx
Tjah, 't blijft toch moeilijk om in te schatten of je 't goed gedaan hebt of niet. Vorig jaar kende ik een paar mensen die erg hoog op de actu en media toets gescoord hadden maar erg laag op cv/motivatie en betoog en er dan alsnog uitvlogen. Dus, het blijft helaas afwachten tot de 12dequote:Op dinsdag 4 april 2006 09:50 schreef GinzaGirl het volgende:
Aha
Ik vond dat er ook veel vragen waren waar meerdere antwoorden op konden..
Ik heb er van de actualiteiten 15 fout ofzo.. :S
Media daar heb ik er iets van 5 fout ofzo denk ik?
xxx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |