Dat vertrouw ik liever niemand anders toe dan mezelf. Stelf je voor dat de helft al leeg is als ik eraan kan beginnen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 11:33 schreef Drugshond het volgende:
Koffie.... koffie ?!
Ik heb liever iemand die mijn bakken bier uit de auto kan halen.
Hehe, het kan altijd beter.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:25 schreef SCH het volgende:De communicatie verloopt weer voortreffelijk, zie ik.
Ik ga hem tegen jullie opzetten natuurlijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:26 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Maareh, je gaat hem wel goed zieken neem ik aan?
Natuurlijk niet, ik kom van de FP en ben naief en geloof nog in totale forumwereldliefdequote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ga hem tegen jullie opzetten natuurlijk.
Even om verwarring weg te werken Meki, er was géén speciale sollicitatieronde voor mij. De vorige aangenomen 'sollicitant' (als ik dat zo mag noemen) was DoG. Ik kom gewoon vanaf de FP rondneuzen op het NWS forum.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:28 schreef Meki het volgende:
Alweer niet geworden
Tuurlijk, wat dacht jij dan? Een kloon van Nolius?quote:
Je bent toch geen vriend van R@b he.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:46 schreef Snarf het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat dacht jij dan? Een kloon van Nolius?
Tegen [POL-crew] , hmmzzz...quote:
Hallo Flem.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:12 schreef Flem het volgende:
Hallo Snarf.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:36 schreef Snarf het volgende:
[..]
Even om verwarring weg te werken Meki, er was géén speciale sollicitatieronde voor mij. De vorige aangenomen 'sollicitant' (als ik dat zo mag noemen) was DoG. Ik kom gewoon vanaf de FP rondneuzen op het NWS forum.
Als je mod wilt worden, gewoon blijven proberen zou ik zeggen.
Is de maan van kaas?quote:Op zondag 5 maart 2006 00:41 schreef SCH het volgende:
Is Snarf in het echt Jan Smit?
Klinkt als borrelhapjes......quote:Op zondag 5 maart 2006 01:49 schreef Snarf het volgende:
Is de maan van kaas?
Qua FB kan ik behoorlijk hoog inzetten.quote:Op zondag 5 maart 2006 01:56 schreef Flem het volgende:
Pokeren?
Goeie!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Qua FB kan ik behoorlijk hoog inzetten..
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:46 schreef Snarf het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat dacht jij dan? Een kloon van Nolius?
Stippeltjesquote:Op zondag 5 maart 2006 03:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
SCH wil samen met je in een roze stippeltjes tanga paaldansen hoor.....
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |