Jaquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:41 schreef Devilnl het volgende:
[..]
ze gaf toch zelf al aan dat het in het verkeerde forum zat, jij huilie![]()
MY BADquote:Op zaterdag 4 maart 2006 03:41 schreef Devilnl het volgende:
[..]
ze gaf toch zelf al aan dat het in het verkeerde forum zat, jij huilie![]()
gjodver de domme etcetera!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Jaaaaaaa Poiesz zegeltjesMan man man, wat hebben wij dar al veel mee gespaard
Handdoekensetten voor de komende dertig jaar, maar ook in een verv verleden een Poiesz model-auto
Helaas vlak na hun Pegaso-periode
Voor Poiesz zegels kom ik weer uit bed natuurlijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:07 schreef Devilnl het volgende:
[..]
gjodver de domme etcetera!
jij zou op bed zei je op msn!
Lijpoquote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voor Poiesz zegels kom ik weer uit bed natuurlijk
volgens mij word het een slotjequote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hahaha geweldig, mooie truck![]()
En waar deze topic hoort, jullie mods zoeken het maar uit of anders een slotje![]()
Trusten![]()
Yeaaah, mijn eerste slotje danquote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:14 schreef Devilnl het volgende:
[..]
volgens mij word het een slotje
Maar Weltrusten lieve schat![]()
![]()
Oude van De Bruin Lommerts om precies te zijn. Leentruck van M.S. de Vries uit Beetgum, de Vovlo dealer, in afwachting van de nieuwe FM die afgeleverd zou worden.quote:
Menaldum zeker?quote:Op maandag 6 maart 2006 01:34 schreef uniekhoorn het volgende:
heb nou zo'n 30 boekjes vol maar weer niks om te kiezen...
/dus we sparen maar door tot de volgende nieuwe spaardingetjes![]()
Nee, ben 1 keer in de Poiesz van menaldum geweest, was meer dan genoegquote:
Had mijn zus ook gehaald maar dat was niet zo'n succes..quote:
nee, ik geef de zegels aan mn moederquote:Op maandag 6 maart 2006 02:00 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had mijn zus ook gehaald maar dat was niet zo'n succes..
Helemaal in Menaldum Alexxxx?
Zover naar boven kom ik niet.
Maar spaar jij ook door omdat er niks te halen is?
Hee, wat leuk, een spuermarkt speciaal voor kinderen onder de 10?quote:
Nee, een voor huisvrouwen. Die zijn internettechnisch gezien van een lager niveau dan jonge kinderenquote:Op maandag 6 maart 2006 02:02 schreef Murray het volgende:
[..]
Hee, wat leuk, een spuermarkt speciaal voor kinderen onder de 10?
Aan de site te zien tenminste...
Dit zijn dus echt hele oude vrachtauto's. De nieuwe zijn veel mooier. Trouwens De Bruin rijdt helemaal niet meer voor Poiesz, dat is nu Bok uit (ik dacht) Sneek.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 04:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kon je die maar opsparen met de zegeltjes
De Bruin heeft nooit voor Poiesz gereden. Is een tweedehandsje.quote:Op maandag 6 maart 2006 15:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Dit zijn dus echt hele oude vrachtauto's. De nieuwe zijn veel mooier. Trouwens De Bruin rijdt helemaal niet meer voor Poiesz, dat is nu Bok uit (ik dacht) Sneek.
En ik kan het weten omdat ik bij Poiesz werk![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |