Jazekerquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Is dit het topic waar ik op wachtte?
Eindelijk. Moet nog tot 4 uur, en dan auf zu bedje!quote:
Puik prospectus, maar ik ga toch nu echt eh nest in duikenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Eindelijk. Moet nog tot 4 uur, en dan auf zu bedje!
off-topic n00bquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:38 schreef The_Langolier het volgende:
gik ben niez dornken.
quote:
Naar het schijnt wel ja. De ddetails ken ik niet hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik had een geile chick die aan de diarree was in een badkuip en perongeluk op haar hoofd knoeide gepost in PUB SC.
Tijd over.
Maar ik dacht dat Tubgirl 48 uur was?
Doe ik!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:41 schreef The_Joker het volgende:
Nee joh, minstens 2. Blijf nog ff wakker en leef je uit!!!
Dan heeft ie er niet lang gestaanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:41 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik had een geile chick die aan de diarree was in een badkuip en perongeluk op haar hoofd knoeide gepost in PUB SC.
Tijd over.
Maar ik dacht dat Tubgirl 48 uur was?
Hij staat nog in een quote van Dribbel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:43 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Dan heeft ie er niet lang gestaan
Dit topic is motrgen op slot en ik lees louter kwaliteitstopicsquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:43 schreef Diemietuhriej het volgende:
star_gazer,
Wat zou je nou morgen denken, denk je nu, als je dit topic nog eens overleest?
Wat typ ik raar als ik bezopen ben ofzo?
netjes getypt zonder foutenquote:
Puik ofnietquote:
Zekersquote:
Ik had net mijn 1000ste post. Mijlpaal oder waß?!quote:
*o*quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik had net mijn 1000ste post. Mijlpaal oder waß?!![]()
Aber naturlichquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:52 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik had net mijn 1000ste post. Mijlpaal oder waß?!![]()
Wat een klein biertjequote:
Halve liters Warsteiner.quote:
Net gedaan. Effect = 0.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:55 schreef C.est-malheureux het volgende:
Als je dronken bent moet je naar buiten gaan, een dansje maken, in het gras liggen of een boom knuffelen.
Wel klein, maar het is gewoon een mooi plaatjequote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Wel klein, maar het is gewoon een mooi plaatje
Maar speciaal voor jou
[afbeelding]
Kan neit, teveel sneeuwquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:55 schreef C.est-malheureux het volgende:
Als je dronken bent moet je naar buiten gaan, een dansje maken, in het gras liggen of een boom knuffelen.
In Duitsland, 20-kratten 0.5 liter warsteiner 8 euro per stuk, das daar zo ongeveer de standaard prijs voor bierquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:55 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Halve liters Warsteiner.![]()
Hadden we met carnaval 10 kratten ofzo. En ze komen alleen in 24-kratten.![]()
Inderdaad zegquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
kap nou es met die homo limonade glazen biertjes... moet ik er weer een topic over openen?
ik zou het niet meer doenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:55 schreef remlof het volgende:
[..]
kap nou es met die homo limonade glazen biertjes... moet ik er weer een topic over openen?
Volgensmij hebben wij ze ook in Duitsland gehaald..quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:57 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
In Duitsland, 20-kratten 0.5 liter warsteiner 8 euro per stuk, das daar zo ongeveer de standaard prijs voor bier![]()
Ik moet nog een uur!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |