quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef fokkieslim het volgende:
dacht dat ik gister een vuilniszak zag staan,bleek een vrouw te zijn.
m.a.w ligt niet aan de trui.
WHAHA wtfquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
of ze moeten maar zoiets gaan dragen![]()
Voor de dorstige man.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
das net die slechte mopquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef fokkieslim het volgende:
dacht dat ik gister een vuilniszak zag staan,bleek een vrouw te zijn.
m.a.w ligt niet aan de trui.
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
Als het een lekker wijf wasquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[afbeelding]
en dan een dikke sjaal tegen de kouquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:40 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar inderdaad, ze moeten geen truien meer maken voor vrouwen.Ik zeg; niet meer dan een longsleeve!! Zonder coll!! En dan zoeen dunne stof!!
![]()
het gaat om de truiquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:40 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Als het een lekker wijf was.
ik zie nu pas dat gezichtquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:41 schreef C.est-malheureux het volgende:
[..]
Het blijft een vies verlept wijf.
1. Geen pasvormquote:
Wat ik laatst zag was wel positief: Hoodie, maar dan alleen een bh eronder, en de rits ver open.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nah, ik heb het meer over hoodies/dikke truien
hoodies met ritsen bij meisjes zijn okéquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:47 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Wat ik laatst zag was wel positief: Hoodie, maar dan alleen een bh eronder, en de rits ver open.![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:45 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
1. Geen pasvorm > ok
2. Geen inkijk > moet dat dan??
3. kutkop >![]()
4. te oud >![]()
5. ribtrui >![]()
6. kleine tieten >![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |