Doe dat dan even in een groepje, kan ik me gelijk daarna eindelijk douchenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Ruim jij even op?Kunnen we daarna aan Morwen gaan snuffelen
Wat zei hij nouhou?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:55 schreef Snaptnix het volgende:
Hehe.. ze hebben het nieuwe topic gevonden
Als iemand het volhoudt kan het zomaar weer gebeuren, dus heb je weer meer om te lezen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik vindt zo'n vragenuurtje leuker om te lezen dan te doen![]()
Slaapzequote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:57 schreef Bartoli het volgende:
ik ook maar eens slapen. Tot vanavond/vannacht ofzo
Bartoliquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:57 schreef Bartoli het volgende:
ik ook maar eens slapen. Tot vanavond/vannacht ofzo
Ik ruim niks op....quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:53 schreef doka het volgende:
[..]
Ruim jij even op?Kunnen we daarna aan Morwen gaan snuffelen
Ik sta anders meestal op een leuke hoogte hoorquote:
Dus ik mag niet bij de groepssnuffel zijnquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:55 schreef doka het volgende:
[..]
Ik had het ook niet tegen jou
Groepssnuffel
Nee hoor negeer je absoluut niet beebquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:01 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik sta anders meestal op een leuke hoogte hoor![]()
Maar Snaptnix negert me![]()
Weet ik, hoor, zit je een beetje te netenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:01 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee hoor negeer je absoluut niet. Wild enet zeggen dat ik het niet precies weet, hoorde hem alleen m'n naam zeggen
Nah, je zegt zelf dat je niet wil snuffelen. Maar je bent altijd welkom hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:01 schreef Yolande het volgende:
[..]
Dus ik mag niet bij de groepssnuffel zijn![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:04 schreef doka het volgende:
[..]
Nah, je zegt zelf dat je niet wil snuffelen. Maar je bent altijd welkom hoor
Uhm, wat ga je doen tijdens een groepssnuffel als je niet gaat snuffelen?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:05 schreef Yolande het volgende:
[..]
doe ik wel mee maar dan zonder snuffelen.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |