ging om wat annelies zei, dat je alleen de fotoos kon kopieeren als je vipper bent voor 2,25 pmdquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging ergens anders over, maar de clubs sucken iid
1 avondquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ja..en ze allemaal stuk voor stuk 50 euro lichter maken.
Toch weer 500 euro op een avond verdienen.
Meer dan je kreeg voor een avondje zwanger zijn in BB5.
![]()
volgens mij kan dat, kijk morgen wel ff goed...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Kun je in het fotoalbum komen ? zoja dan kun je ze zelf beter kopieeren, jij weet welke je hebt en welke niet.....scheelt mij pokkel vol werkals je er niet in kan komen doe ik het graag voor je hoor
Daar moest ik al een keer zo om lacjhenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:56 schreef tann het volgende:
[..]
ging om wat annelies zei, dat je alleen de fotoos kon kopieeren als je vipper bent voor 2,25 pmd
Hebben we het nog steeds over BB?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:53 schreef PC eend het volgende:
Ik heb nog iets van 15 gig avi 25 fps, beat that
doe er maar een l nulletje bij ...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, ja..en ze allemaal stuk voor stuk 50 euro lichter maken.
Toch weer 500 euro op een avond verdienen.
Meer dan je kreeg voor een avondje zwanger zijn in BB5.
![]()
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:57 schreef tann het volgende:
[..]
volgens mij kan dat, kijk morgen wel ff goed...
Sommige clubs hebben toegang tot het fotoalbum beperkt tot vip clupper maar in jou geval lijkt het me dat je er zo in kan .quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:56 schreef tann het volgende:
[..]
ging om wat annelies zei, dat je alleen de fotoos kon kopieeren als je vipper bent voor 2,25 pmd
Oké, schat.quote:
kga pitte trouwens, tot morgenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:00 schreef tann het volgende:
Nu voel ik me gedupeerd. Duizenden mp3's gedownload zonder te betalen zeker?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef Suikeroom het volgende:
dat van bhs was maar een grapje hoormaar ja moet je maar zelf weten.. ik ben geen internetfreak hoor
en ik heb al duizenden mp3's gedownload en volgens mij doet mn copmuter het prima
Mama mia hoe gaat het?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
Waar zijn die honderden sjagie caps nou?
Wil je die zien voor het slapen gaan ? raad het je niet aanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:06 schreef SuperMOM het volgende:
Waar zijn die honderden sjagie caps nou?
bij wijze van... vooral dingen van indie labels trouwens, wat ik wel op vinyl koopquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:05 schreef bhs het volgende:
[..]
Nu voel ik me gedupeerd. Duizenden mp3's gedownload zonder te betalen zeker?
Zit LS heel veel moeite te doen terwijl ik zit te eten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |