smerig als in lekker smerigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef GreenEyesEHV het volgende:
Net naar Hostal geweest in de bios! Smerige film...
Wat mij weer opviel, en wel vaker bij Hollywood-films... dat ze Duits verwarren met Nederlands...
Er zijn wel stukjes uit Nederland te zien maar als ze Nederlands horen te praten, praten ze Duits... Dit irriteert me steeds weer mateloos...Waarom snappen die filmmakers dat niet?
Daar spreken ze Catalaans. Net als in Barcelona overigens. Al vermoed ik dat je je in het Spaans best verstaanbaar kunt maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:35 schreef piet_pelle het volgende:
Tsja, weet jij welke taal ze b.v. spreken in Andorra, Frans, Spaans ?
Trouwens wel afgekeken en het einde is gewoon nog lachwekkenderquote:dronkeykong - zaterdag 25 februari 2006 @ 12:36
Gisteren gezien maar heb me weer eens lopen irriteren aan het feit dat die gasten in Amsterdam verblijven, en dat je de Amsterdammers Duits hoort lullen...tsjonge wat amateuristisch zeg. Als QT dit heeft geproduceerd vanuit Amerika en hij zo gek is van Amsterdam had hij het lijkt mij toch ook echt goed laten doen .
Voor de rest vond ik het vrij weinig aan en ben ik in slaap gevallen...dus zal 'm zo nog maar eens afkijken, ik was bij het stuk gebleven dat ze gevangen zitten door die freak...
Goh vertel mij eens waar ik in Amsterdam die Hostel kan vindenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:50 schreef Mute_Me het volgende:
Wie zegt dat het nederlanders waren? het was een Hostel.... daar komen ook wel eens duitsers...
Verder vondt ik het maar een bout film, maar mn vriendin dacht daar anders over(
)
Denkt aan Austin Powers: Goldmemberquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef GreenEyesEHV het volgende:
Net naar Hostel geweest in de bios! Smerige film...
Wat mij weer opviel, en wel vaker bij Hollywood-films... dat ze Duits verwarren met Nederlands...
Er zijn wel stukjes uit Nederland te zien maar als ze Nederlands horen te praten, praten ze Duits... Dit irriteert me steeds weer mateloos...Waarom snappen die filmmakers dat niet?
Neequote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:42 schreef B_BOY het volgende:
wil die film nog wel zien. istie puik?
Nee, die film is zo-niet leuk. Austin Power deel 1 & 2 waren nog wel te pruimen, maar deel 3 is TE gemaakt. Met TE gemaakte en voor de hand liggende grapjes.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:42 schreef B_BOY het volgende:
wil die film nog wel zien. istie puik?
Noord- of zuidholland? Een Limburger zou nou niet blij zijn met je uitspraak.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |