Een nieuw deel openen
Vorige delen
magquote:
Helemaal nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:24 schreef Frutsel het volgende:
laat dat Little dan ook maar weg...
dan is het geen verbasterde Queen titel meerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:24 schreef Frutsel het volgende:
laat dat Little dan ook maar weg...
dat is KELquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:28 schreef Doffy het volgende:
[..]
Daar sterft elke slowchat een langzame, pijnlijke dood
Ok ok...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wat?
Had je maar eerder in mijn territorium moeten komen
van dat WFL wordt je echt hitsig he, in het hele HOMO topic wordt niemand besprongen, maar komt er een hier dan is het meteen raakquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:31 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wat?
Had je maar eerder in mijn territorium moeten komen
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef Frutsel het volgende:
Lupa is verdacht stil ineens... volges mij bekijkt ze het filmpje de hele tijd
Nee, ik kijk naar een spannende aflevering van The X-Files.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef Frutsel het volgende:
Ik meen de verre geluiden van een zoemende Tarzan te horenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef Frutsel het volgende:
Oww, shine through me babyquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Ok ok...![]()
Want another radiating Delight?![]()
Ja zeg, mag ik ook een keerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef qu63 het volgende:
[..]
van dat WFL wordt je echt hitsig he, in het hele HOMO topic wordt niemand besprongen, maar komt er een hier dan is het meteen raak
hopelijk heb je geen buurvrouw van een jaar of 60... waar het geluid vandaan komtquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:33 schreef Doffy het volgende:
[..]
Ik meen de verre geluiden van een zoemende Tarzan te horen
Tuurlijk Doffelquote:
het is lastig je te gelovenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:32 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee, ik kijk naar een spannende aflevering van The X-Files.
ik heb dr nummer ook niet geloof ikquote:
*whistles You make loving fun*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:34 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
*humming Shine On You Crazy Diamond*
dat kan ik ook zo aanzettenquote:
Iemand vergeten te bidden?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:38 schreef Sunjammer het volgende:
Nu zit ik me al een half uur af te vragen waarom ik steeds het idee heb dat er een Soyuz raket voor mijn balkon gelanceerd word. Blijkt het een stadsbus met motorpech te zijn.
Well, close enough.
21.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat kan ik ook zo aanzetten
20 note's al?van wie was de laatste?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |