trainingsintensiteit verlagen is nogal rigoreus, en werkt niet positief voor je TS op lange termijn, slechts 1 a 2 weken. Dus die is ook weer niet een wondermiddel. Piccen helpt het beste, en helemaal het beste is om niet zo vaak wedstrijd van het seizoen te gebruiken.quote:Op maandag 6 maart 2006 01:24 schreef twi het volgende:
Okee, mijn teamgeest is na m'n mots dus gigantisch achteruit gekukeld. Wat is de beste manier om dat snel weer op orde te krijgen?
/edit: PIC'cen lijkt het enige echt juiste antwoord hierop. De trainingsintensiteit kan ik wel een weekje verminderen, en misschien dat het aannemen van 3 psychologen helpt. Ik merk het aan het eind van de week wel
quote:Op maandag 6 maart 2006 08:58 schreef Grumpey het volgende:
en helemaal het beste is om niet zo vaak wedstrijd van het seizoen te gebruiken.
programma volgende weekquote:Op maandag 6 maart 2006 10:09 schreef AirRaid het volgende:
1. roughastyle 9 26 - 5 23
2. Atletico Aelse 9 25 - 11 20
3. Gans United 9 23 - 11 16
Kun je xbox360 winnenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:42 schreef TimmyAsd het volgende:
3-1 gewonnen vd koploper
Waarom allemaal dezelfde avaters?
Leuk voor de day/skilltraders onder onsquote:The Transfer Compare feature is currently not available. It consumes much of our system resources and to improve overall performance we have had to switch it off temporarily. It will be on and off from time to time in the weeks to come, until we have had time to increase the server capacity. We apologise for the inconvenience.
hulptools houden dit voor je bij. zelf kan je natuurlijk ook een excelsheetje makenquote:Op maandag 6 maart 2006 12:21 schreef Swennus het volgende:
Misschien beetje stomme vraag maar,
Hoe kan ik zien of een speler beter is geworden na een training?krijg je hier een bericht van of moet je dit zelf bijhouden?
Hoezo? Jij zou juist de prijzen moeten kennen en nu spelers voor veel te veel geld aan onwetende newbie's moeten verkopenquote:Op maandag 6 maart 2006 11:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Leuk voor de day/skilltraders onder ons![]()
FC 3 Oktober is ooit nog eens supporter van mijn team geweest, toen ik 3e van bondscoach verkiezingen was gewordenquote:Op maandag 6 maart 2006 10:34 schreef Verbal_Kint het volgende:
kansloos die logos
stand
1. Holloway Wanderers 9 20 - 8 19
2. Alkmaar AZ 9 20 - 19 17
3. FC 3 oktober 9 27 - 14 16
en volgende week Alkmaar AZ - FC 3 oktober
edit: pssst, voor de newbies danwel vergeetachtigen,ik ben Holloway
Bedankt! ben nu ook bezig met Hattrick Buddyquote:Op maandag 6 maart 2006 12:53 schreef Lennox het volgende:
Hattrick Buddy en HAM worden veel gebruikt.
Buddy kan je 20x gratis proberen geloof ik, daarna moet je een kleine bijdrage leveren (om onbeperkt gebruik te maken). Sommige zweren bij HAM, anderen bij Buddy (zoals ik).
Op vrijdag haal je dan gegevens binnen en dan laat hij je de training zien (en de daarbij horende vorm/skill veranderingen)
Buddy is te downloaden op hattrickbuddy.de
sowieso geen pressie, de meeste onderdrukte kansen zullen van jou zijn aangezien jij meer balbezit hebt.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:23 schreef Daemon19 het volgende:
Ok het volgende:
Ik speel komende zondag tegen het beste team van mijn competitie.
Vorige wedstrijd (uit voor mij) had ik met 6-0 verloren.
De stats van toen waren als volgt:
Ploegh's Army
Middenveld: zwak (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (zeer hoog)
Centrale verdediging: zwak (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: matig (laag)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 138
LoddarStats 7.67
PStats 15.04
Red Daemons (vleugelaanval; uitstekend)
Middenveld: slecht (zeer hoog)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: zwak (heel laag)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: waardeloos (laag)
Linkeraanval: matig (laag)
HatStats 117
LoddarStats 6.51
PStats 12.54
En nu moet ik zondag weer tegen hem (thuis).
Onze stats zijn nu (van mij thuis, van hem uit):
Red Daemons (vleugelaanval; uitstekend)
Middenveld: zwak (laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: matig (heel laag)
Linkerverdediging: slecht (heel laag)
Rechteraanval: zwak (zeer hoog)
Centrale aanval: waardeloos (laag)
Linkeraanval: zwak (laag)
HatStats 122
LoddarStats 7.23
PStats 13.37
Ploegh's Army
Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (hoog)
Centrale verdediging: zwak (zeer hoog)
Linkerverdediging: zwak (zeer hoog)
Rechteraanval: matig (hoog)
Centrale aanval: matig (laag)
Linkeraanval: redelijk (heel laag)
HatStats 132
LoddarStats 5.82
PStats 13.74
De kans dat ik win, zijn dus vrijwel nihil, aangezien zn verdediging sterker is dan mn aanval, zn aanval mijn verdediging dik verslaat, en middenveld bijna gelijk is (55% - 45%).
Oftewel, wat te doen?
Ik zat dus zelf aan pressie te denken, omdat bijna al mn spelers hoge conditie hebben (6,6,6-7,8,8,9,9-7,3) en dat vermindert hopelijk zijn kansen.
Ik kan ook met mn normale team spelen, alleen de kans op weer zo'n nederlaag is wel erg groot.
En counter is niet echt een optie, aangezien mijn middenveld sterker is.
Wat jij zegt, speel ik al..quote:Op maandag 6 maart 2006 14:44 schreef Grumpey het volgende:
[..]
sowieso geen pressie, de meeste onderdrukte kansen zullen van jou zijn aangezien jij meer balbezit hebt.
Je kan het nog op 1 andere manier proberen te winnen. Zorg dat je met je vleugelaanval speelt, en zet beide spitsen op towards wing, met 2 vleugelspelers. Hiermee heb je supervleugelaanval, met sterker middenveld. Indien je met 2 wingers niet middenveld meer hebt, kan je overwegen een middenvelder op aanvallend te zetten in de verdediging. Probeer met de overige 2 verdedigers zijn centrale aanval iig af te dekken.
Dan maak je kansje denk ik, maar je hebt wel nog steeds de schijn tegen natuurlijk, in elke situatie
nog beterquote:Op maandag 6 maart 2006 14:47 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Wat jij zegt, speel ik al..
Met spitsen naar de vleugels en aanvallende wingers.
Ik kan ook mn wingers naar het midden zetten, en dan mn spitsen normaal en centrumaanval. Hopelijk is mn middenveld dan zoveel hoger dat hij nauwelijks kansen krijgt..
boeit niet, die kan hij toch niet verdedigen, dus zou ik ook geen poging doen. Gewoon vol voor middenveld gaan.quote:
Ik had niet naar zijn stats gekeken, maar het was gewoon een opmerkingquote:Op maandag 6 maart 2006 14:52 schreef Grumpey het volgende:
[..]
boeit niet, die kan hij toch niet verdedigen, dus zou ik ook geen poging doen. Gewoon vol voor middenveld gaan.
Bedoel je echt middenvelders, of trainees met verdedigen?quote:Op maandag 6 maart 2006 14:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nog beter
heb je nog middenvelders voor in verdediging op aanvallend?
centraal telt dan weer dubbel, dus compenseert weer. Daarnaast heeft zo iemand:quote:Op maandag 6 maart 2006 14:55 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik had niet naar zijn stats gekeken, maar het was gewoon een opmerking
Ik vind dat die vleugel-ratings sowieso absurd zijn. Dat valt voor 99% nooit af te dekken (als iemand met 2 aanvallende wingers + 2 spitsen naar de vleugel speelt)
Echte middenvelders, dus spelers die misschien maar 2 sterren halen op aanvallend in verdediging, maar die middenveldrating wel omhoog schoppen. Het fijnst is als de middenvelders nog iets van matig/redelijk verdedigingen hebben uiteraard, maar dit hoeft niet perse.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dit zijn de opties:
Bedoel je echt middenvelders, of trainees met verdedigen?![]()
Zou ik gewoon vol op voor het middenveld gaan, 3 centrale middenvelders, 2 wingers to middle en 2 aanvallende centrale verdedigers, dan zou ik als middenveldrating ongeveer matig (zeer laag) krijgen.quote:Op maandag 6 maart 2006 14:59 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Echte middenvelders, dus spelers die misschien maar 2 sterren halen op aanvallend in verdediging, maar die middenveldrating wel omhoog schoppen
de speler zal toch wel verkocht worden voor een iets hoger bedrag dan dat 'prijsje' van jequote:Op maandag 6 maart 2006 15:30 schreef stefmans het volgende:
Volgende zondag ga ik counteren, en tacktiek die ik anders haat.
![]()
Heeft niemand toevallig een redelijk verdedigen, redelijk vleugelspel verdediger voor een prijsje voor me.![]()
was net ook al aan het kijken, 30k is niets die heb ik er niet voor over.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
de speler zal toch wel verkocht worden voor een iets hoger bedrag dan dat 'prijsje' van je
marktwerking![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |