was dat niet veranderd tot 2x in de maand ofzoiets.quote:Naast de Fok!Cup hebben we ook het team van de week, of van de twee weken. Dit wordt momenteel door foetre gedaan en hij gaat ervoor zorgen dat er iedere twee weken een klein interview komt met een Fokkende Hattricker.
IS er nog amino voor de awards? Hoe was de opkomst bij de laatste verkiezing?quote:Op maandag 6 maart 2006 22:32 schreef maniack28 het volgende:
Fok!Cup is door mij en JDPekel en ik doen de awards... maar je laat toch wel de awards erin staan he? Ik had speciaal voor JD een stukje gemaakt met de nieuwe awards
Dan koop je 17"quote:Op maandag 6 maart 2006 22:33 schreef hollander76 het volgende:
[..]
IS er nog amino voor de awards? Hoe was de opkomst bij de laatste verkiezing?
En daarnaast...... tis wel een scherm vol minimaal he die awards, op 15"
Oke, in dat geval zou ik persoonlijk de awards er nu uit laten en als de opzet er is ze dan weer terugplaatsen. Ik had namelijk bij de laatste verkiezing een iets te groot kliekjesgevoel, zeker omdat er veel wordt gestemd op de meest postende/bekendste users. En met 80 man blijft er maar een beperkt groepje over dan die stemmen krijgt.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:38 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan koop je 17"
Er was nog zat animo en we zijn niet van plan het te stoppen! Alleen de opzet moet wat aangepast wordenVinnie Jones is bijv. een goeie
Tot de 7e heb je gelijk, maar vanaf de 6e krijg je te maken met kwalificaties en dergelijkequote:Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere divisie (een seizoen duurt 16 weken).
Tis ook maar een opzetquote:Op maandag 6 maart 2006 22:44 schreef FritsFluitketel het volgende:
Sorry h76, maar die nieuwe op is lichtelijk saai
Btw klopt dit niet natuurlijk:
[..]
Tot de 7e heb je gelijk, maar vanaf de 6e krijg je te maken met kwalificaties en dergelijke
Klopt, maar een paar plaatjes maken niet uit imo, maar grote blokken onnodige tekst als de IRC gedragsregels kun je er beter uithalen, dat scheelt meer ruimte.quote:Op maandag 6 maart 2006 22:48 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Tis ook maar een opzet
Maar het nadeel van allerlei prachtige plaatjes is dat het wel weer langer en groter wordt![]()
idd, anders moeten we pekels zwoele stem missen op de fokradioquote:Op maandag 6 maart 2006 23:02 schreef pekel het volgende:
AWARDS GAAN NIET WEG![]()
Na nadenken: Uit de OP bedoel je? Ik wil een deal sluiten: De 3 topics na de awards vermelden de awardwinnaars + link naar de award
Je bedoelt zodat je nadat je de speler gekocht hebt, kan zien hoeveel je teveel hebt betaald..?!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:28 schreef Bonobo11 het volgende:
AHaaa,
's Nachts doet de transfervergelijking het,
mocht je dat prutstooltje nodig hebben![]()
Prutstooltje alsin dat hij de skill waar jij veel voor hebt betaald (passen?) niet meerekend.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:38 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Je bedoelt zodat je nadat je de speler gekocht hebt, kan zien hoeveel je teveel hebt betaald..?!![]()
Zoiets is idd mooi, er wordt tijdens de awards (voor en na) aandacht besteed aan de awards in de OP, en als ze geweest zijn dan alleen een link naar fokhattrick.nl/awards oid?quote:Op maandag 6 maart 2006 23:02 schreef pekel het volgende:
AWARDS GAAN NIET WEG![]()
Na nadenken: Uit de OP bedoel je? Ik wil een deal sluiten: De 3 topics na de awards vermelden de awardwinnaars + link naar de award
Zeker zodat hattrick overdag weer dood kan zijn? Heb ik eindelijk de tijd om stijgers te zoeken, is hattrick dood... ben bang dat ik deze week maar 16 spelers ga hebbenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 01:28 schreef Bonobo11 het volgende:
AHaaa,
's Nachts doet de transfervergelijking het,
mocht je dat prutstooltje nodig hebben![]()
Als je die getallen bij elkaar optelt, kom je volgens mij op die getallen uitquote:Clubs in divisie nr.
Div. Oude systeem Nieuwe systeem
1 8 8
2 32 32
3 128 128
4 512 512
5 2048 2048
6 8192 8192
7 8192 8192
8 8192 16384
9 8192 16384
10 8192 32768
11 8192 32768