wil jij geen x360 dan.quote:Op maandag 6 maart 2006 17:34 schreef FritsFluitketel het volgende:
Wat een kutavatars van iedereen hier
Hij heeft een scooter..quote:
is dat niet koud in de winter op die scooter.quote:
Heb er toevallig zaterdag op gereden sinds heel langquote:Op maandag 6 maart 2006 18:01 schreef stefmans het volgende:
[..]
is dat niet koud in de winter op die scooter.![]()
ben je genezen sinds wegmisbruikers?quote:Op maandag 6 maart 2006 18:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Heb er toevallig zaterdag op gereden sinds heel lang
Hij staat te koop.. Kopen?
ik ga wel met de fiets.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Heb er toevallig zaterdag op gereden sinds heel lang
Hij staat te koop.. Kopen?
kan men prijzen mee winnen.quote:
JD had de Op overgenomen. Ik weet niet of hij er in de tussentijd al iets aan gedaan heeft. Misschien moet je eerst even met hem overleggenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef hollander76 het volgende:
Uhm...... is er al iemand voor de OP om die aan te passen? Nu we het team v/d week nieuw leven gaan inblazen wil ik best de OP eens aan passen. Als jullie het goed vinden en nog ideeen een nieuw logo hebben graag plaatsen dan.
Laat maar weten wat jullie ervan vinden.
Dan wacht ik op JD afquote:Op maandag 6 maart 2006 18:51 schreef The_Hives het volgende:
[..]
JD had de Op overgenomen. Ik weet niet of hij er in de tussentijd al iets aan gedaan heeft. Misschien moet je eerst even met hem overleggen.
scooters nooit begrepen.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Laat ze.. gamers.. nooit begrepen
JD is er mee bezig maar is nu druk vanwege zijn verhuizing.. doe hem wat voorstellen zodra hij terug isquote:Op maandag 6 maart 2006 18:57 schreef hollander76 het volgende:
[..]
Dan wacht ik op JD af![]()
Maar het ding is zo gedrochtelijk lang dat ik het wel wou gaan doen maar JD mag zeker ook![]()
Die heb ik wel. Maar hou hem liever zelf, of je moet er veel voor over hebben.quote:Heeft niemand toevallig een redelijk verdedigen, redelijk vleugelspel verdediger voor een prijsje voor me
Mooiere tijd was er nietquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 20:42 schreef pekel het volgende:
Plan alvast in uw agenda: 12 april wint vv Emmen de Fok!Cup. Kom dit heugelijke, maar toch voorspelbare nieuws ook vieren op de twaalfde april.
Einde mededeling.
Natuurlijk moeten de kopjes enzo nog ff bold of underlined maar wat is de reactie in de grote lijn?quote:[afbeelding]
Welkom bij het topic van Fokhattrick. Dit topic is voor alle fokkende hattrickers onder ons. Newbie’s zijn altijd welkom, en bij vragen helpen we graag! Er zijn veel ervaren hattrickers in dit topic te vinden, dus meestal is er wel iemand die een antwoord heeft.
Wat is Hattrick?
Hattrick is een gratis online managerspel waarbij je je eigen voetbalteam runt. Je traint spelers op bepaalde specialiteiten, je speelt en regelt wedstrijden. Je kan elk moment van de dag inloggen op hattrick.org om te kijken of er nog wat gebeurd is. Je begint in een van de laagste divisie’s en je speelt in een competitie met nog 7 andere users. Dit zijn dus andere mensen die ook hattrick spelen. Als kampioen (en tweede) promoveer je naar een hogere divisie (een seizoen duurt 16 weken). Interesse? Neem dan eens een kijkje op Hattrick
Hattrick Supporter
Als je een team hebt gekregen en je vindt Hattrick hartstikke leuk, maar je wilt toch wat meer doen met Hattrick? Dan is er Hattrick Supporter. Je betaalt per jaar 20 euro en je krijgt een paar leuke extra’s waardoor Hattrick nog leuker wordt. Zo kan je persberichten uitgeven, een eigen logo kiezen, en natuurlijk kan je lid worden van onze geweldige federatie!
De Federatie!
Als je supporter bent, wordt dan ook lid van onze federatie en wees er trots op dat je een Fokker bent! De Fokfederatie is anders dan de meeste federaties op Hattrick aangezien wij ons eigen forum hebben … Fok!
Momenteel proberen we de Federatie weer nieuw leven in te blazen door allerlei leuke dingen te doen, en oude uitgestorven gewoontes weer op te pakken.
We hebben al sinds jaar en dag de Fok!Cup, dit houdt in dat we in friendlies tegen elkaar spelen (volgens vast rooster) en zo bepalen we wie de beste manager is/ het beste team heeft. Tegenwoordig wordt de Fok!Cup door pekel en Joralf (Maniack28) georganiseerd. Als je vragen hebt, dan moet je bij hen zijn. De Fok!Cup begint aan het begin van een nieuw Hattrick seizoen.
Naast de Fok!Cup hebben we ook het team van de week, of van de twee weken. Dit wordt momenteel door foetre gedaan en hij gaat ervoor zorgen dat er iedere twee weken een klein interview komt met een Fokkende Hattricker.
IRC
Iedere zondagavond tijdens de wedstrijden is het gezellig om even langs te komen op de IRC van FokHattrick.
Mocht je nog meer informatie willen hebben… kijk dan eens rond op www.fokhattrick.nl
En als laatste, gedraag je in dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |