Wat heeft het bomenknuffelen ermee te maken? Maar inderdaad, Verdonk afschilderen als boeman dat moet stoppen. Hoe komen de mensen er op? "Homo's zijn gewoon veilig in Iran" en daar voegde Verdonk nog aan toe "en geef ze gelijk wat kernwapens"quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:23 schreef BVO het volgende:.
Vind ik ook wel hoor.
En tuurlijk, 't is wel sneu enzo, maar hoe Verdonk nou weer als boeman wordt afgeschilderd door heel bomenknuffelend Nederland, dat slaat natuurlijk nergens op, fraude is fraude.
Okay.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 14:58 schreef Duiveltja het volgende:
* Huishoudelijke mededelingHierbij geef ik mijn modstokje over aan de Bupatih.
Omdat appel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:48 schreef PeRi het volgende:
Bu waarom ga jij niet naar de crewmeet?
Tof!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:50 schreef babette21 het volgende:
he Buup, 't is wel gelukt met die smileys, maar ze staan er niet allemaal bij helaas......
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:51 schreef Bupatih het volgende:
Tof!
Welke moet je nog hebben dan?
Want sommige smileys van FOK doen het wel meteen op MSN. (Ze worden dus niet lelijk)
Och, die heb je, afgezien vanquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
![]()
[zaten er bij maar half ofzo, beetje vaag]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar ze bewegen ook niet, dus vanen
blijft natuurlijk ook weinig over
Bah! Je gaat mooi niet naast me zitten hoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:52 schreef PeRi het volgende:
Mn broertje heeft haring op en nu meurt het hele huis ernaar.
ik hebquote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:55 schreef Bupatih het volgende:
Och, die heb je, afgezien van, toch niet nodig om jouw liefde voor mij te uiten.
Ik zeg toch hij! Niet ik! Ik spray wel wat extra eau de parfum om je neus te doen tintelen van sexyheid.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 15:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bah! Je gaat mooi niet naast me zitten hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |